quote:We zijn nu dus bijna in staat van oorlog, als ik het goed interpreteer ??????
Op woensdag 12 september 2001 22:16 schreef Sniper het volgende:
Formeel was de aanval nu dus te beschouwen als een aanval op de Navo.
quote:Precies. Gaan we dan Afghanistan binnenvallen om bin laden te pakken en kan zoiets volkenrechtelijk gezien?
Op woensdag 12 september 2001 22:19 schreef Vampier het volgende:
iene miene muttuh.... wie zullen we pakken?Vampier
Vampier
quote:Kan mij niet herinneren dat hij daadwerkelijk in staat van beschuldiging is gesteld
Op woensdag 12 september 2001 22:21 schreef Topic het volgende:[..]
Precies. Gaan we dan Afghanistan binnenvallen om bin laden te pakken en kan zoiets volkenrechtelijk gezien?
So are we ready to play the boy?
Ik heb ook nog geen reacties gehoord vanuit Baghdad of elders in Irak.
Terwijl daar ook heel goed die terroristische acties zouden kunnen zijn gepland.
Scarrie movie...will this be continued ?
quote:Voor de wereld is het inderdaad te hopen dat Irak er NIET achter zit. Een oorlog op volledige schaal tussen de NAVO en Irak is een van de slechtste scenarios voorspelbaar. Inderdaad ligt in Irak voor tonnen aan chemisch en bacteriologisch materiaal wat Saddam zonder twijfel zal inzetten.
Op woensdag 12 september 2001 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde op de radio speculaties van een Islam deskundige dat Irak hier achter kan zitten. Bin Laden heeft nauwe banden met Saddam, msch hebben zelfs de piloten daar geoefend op hun vliegkunsten. Dat wordt lekker dus, als dat waar zou zijn. Het was opvallend dat alle islamitische landen de aanslag veroordeeld hebben, *behalve* Irak. Irak is nou net het land waar Amerika geen ruzie meer mee wil, want dan gaat het echt verkeerd. Dat land zit vol met chemische en biologische wapens. We moeten hier onze handen niet aan branden, als de Nato Irak gaat aanvallen dan zal dat land op zijn minst een paar andere landen in haar val meesleuren voordat het zelf wordt platgegooid... en dat land is tot heel wat in staat vrees ik.
quote:Zou best kunnen...
Op woensdag 12 september 2001 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde op de radio speculaties van een Islam deskundige dat Irak hier achter kan zitten. Bin Laden heeft nauwe banden met Saddam, msch hebben zelfs de piloten daar geoefend op hun vliegkunsten.
...misschien hadden de kapers geoefend met toestellen van Iraqi Airways???
quote:Dan hebben "ze" nu al gewonnen.
Op woensdag 12 september 2001 22:16 schreef Sniper het volgende:
Formeel was de aanval nu dus te beschouwen als een aanval op de Navo.
Vergeet niet dat men al op zoek was naar een voorval om dit te doen.
quote:Met als hoogtepunt de dagelijkse muzikale interpretatie van de vergadering tussen de grote mannen.
Op woensdag 12 september 2001 22:36 schreef Wheely het volgende:
Op IraqTV alleen maar beelden van Sadam en show programma's.
quote:Ah, je kijkt ook naar die zender...
Op woensdag 12 september 2001 22:37 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Met als hoogtepunt de dagelijkse muzikale interpretatie van de vergadering tussen de grote mannen.
quote:Zijn jullie spionnen ???
Op woensdag 12 september 2001 22:40 schreef Wheely het volgende:[..]
Ah, je kijkt ook naar die zender...
quote:Nee
Op woensdag 12 september 2001 22:18 schreef links234 het volgende:
Inderdaad. Dat was het ook. Zodra bekend is wie het heeft gedaan, is Nederland dus formeel in staat van oorlog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |