abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1622765
Formeel was de aanval nu dus te beschouwen als een aanval op de Navo.
pi_1622785
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:16 schreef Sniper het volgende:
We zijn nu dus bijna in staat van oorlog, als ik het goed interpreteer ??????

woensdag 12 september 2001 @ 22:18:20 #3
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1622786
Inderdaad. Dat was het ook. Zodra bekend is wie het heeft gedaan, is Nederland dus formeel in staat van oorlog.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1622805
iene miene muttuh.... wie zullen we pakken?

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 22:19:56 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1622818
Al het NAVO materieel staat nu ter beschikking van de VS. Dit is te beschouwen als stap 1.
pi_1622820
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:19 schreef Vampier het volgende:
iene miene muttuh.... wie zullen we pakken?

Vampier

Precies. Gaan we dan Afghanistan binnenvallen om bin laden te pakken en kan zoiets volkenrechtelijk gezien?
pi_1622871
Als ze de schuldigen maar hard aanpakken.... dan maakt het mij niets uit.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1622896
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:21 schreef Topic het volgende:

[..]

Precies. Gaan we dan Afghanistan binnenvallen om bin laden te pakken en kan zoiets volkenrechtelijk gezien?

Kan mij niet herinneren dat hij daadwerkelijk in staat van beschuldiging is gesteld
pi_1622915
Ik hoorde op de radio speculaties van een Islam deskundige dat Irak hier achter kan zitten. Bin Laden heeft nauwe banden met Saddam, msch hebben zelfs de piloten daar geoefend op hun vliegkunsten. Dat wordt lekker dus, als dat waar zou zijn. Het was opvallend dat alle islamitische landen de aanslag veroordeeld hebben, *behalve* Irak. Irak is nou net het land waar Amerika geen ruzie meer mee wil, want dan gaat het echt verkeerd. Dat land zit vol met chemische en biologische wapens. We moeten hier onze handen niet aan branden, als de Nato Irak gaat aanvallen dan zal dat land op zijn minst een paar andere landen in haar val meesleuren voordat het zelf wordt platgegooid... en dat land is tot heel wat in staat vrees ik.
Unox, the worst operating system.
pi_1622919
Nou dan mag ik nu dus in allerhoogste nood
nog wel eens op een cursusje..Millitair
Want ik en vele anderen zitten in die tijd dat
ze niet meer verplicht in dienst hoefden

So are we ready to play the boy?

@®|_()
pi_1622930
Als nederland in oorlog staat verkeeert dan zal er nederlandse luchtruiim DICHT gaan.
pi_1622946
En dienstplicht is binnenkort opnieuw ingevoerd.
pi_1622961
BTW...
Wat eerder in dit forum wordt gemeld..
dat van Saddam en Bin Laden...
Die 2 samen = 1 meesterlijk ziek brein...maar 100% in staat om de wereld security in gevaar te brengen.

Ik heb ook nog geen reacties gehoord vanuit Baghdad of elders in Irak.
Terwijl daar ook heel goed die terroristische acties zouden kunnen zijn gepland.

Scarrie movie...will this be continued ?

@®|_()
pi_1622972
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde op de radio speculaties van een Islam deskundige dat Irak hier achter kan zitten. Bin Laden heeft nauwe banden met Saddam, msch hebben zelfs de piloten daar geoefend op hun vliegkunsten. Dat wordt lekker dus, als dat waar zou zijn. Het was opvallend dat alle islamitische landen de aanslag veroordeeld hebben, *behalve* Irak. Irak is nou net het land waar Amerika geen ruzie meer mee wil, want dan gaat het echt verkeerd. Dat land zit vol met chemische en biologische wapens. We moeten hier onze handen niet aan branden, als de Nato Irak gaat aanvallen dan zal dat land op zijn minst een paar andere landen in haar val meesleuren voordat het zelf wordt platgegooid... en dat land is tot heel wat in staat vrees ik.
Voor de wereld is het inderdaad te hopen dat Irak er NIET achter zit. Een oorlog op volledige schaal tussen de NAVO en Irak is een van de slechtste scenarios voorspelbaar. Inderdaad ligt in Irak voor tonnen aan chemisch en bacteriologisch materiaal wat Saddam zonder twijfel zal inzetten.
  woensdag 12 september 2001 @ 22:34:15 #16
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_1622991
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoorde op de radio speculaties van een Islam deskundige dat Irak hier achter kan zitten. Bin Laden heeft nauwe banden met Saddam, msch hebben zelfs de piloten daar geoefend op hun vliegkunsten.
Zou best kunnen...

...misschien hadden de kapers geoefend met toestellen van Iraqi Airways???

woensdag 12 september 2001 @ 22:34:54 #17
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1623000
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:16 schreef Sniper het volgende:

Dan hebben "ze" nu al gewonnen.
Onze vrijheden worden ingeperkt door deze laffe aanval.

Vergeet niet dat men al op zoek was naar een voorval om dit te doen.

pi_1623001
Bin Laden is tegen het bewind van de koningen in het MO. Saddam ook. The enemy of my enemy is my friend. Zo simpel is het.
Unox, the worst operating system.
  woensdag 12 september 2001 @ 22:35:34 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_1623008
Aan de andere kant, afgezien van Irak zullen we geen andere landen hoeven te vrezen. Alleen meer terrorisme.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1623015
Ik zit hier af en toe over IraqTV te zappen en het viel me al eerder op hoe weinig ze laten zien van het hele gebeuren, terwijl de andere Arabische zender, als Abudabi, Egypte, IranTV enz bijna continue beelden tonen. Op IraqTV alleen maar beelden van Sadam en show programma's.
pi_1623030
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:36 schreef Wheely het volgende:
Op IraqTV alleen maar beelden van Sadam en show programma's.
Met als hoogtepunt de dagelijkse muzikale interpretatie van de vergadering tussen de grote mannen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1623064
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Met als hoogtepunt de dagelijkse muzikale interpretatie van de vergadering tussen de grote mannen.

Ah, je kijkt ook naar die zender...
  woensdag 12 september 2001 @ 22:41:19 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1623075
Ik hoorde gisteren ook artikel 4 vallen... kan iemand mij daar iets over vertellen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1623085
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:40 schreef Wheely het volgende:

[..]

Ah, je kijkt ook naar die zender...

Zijn jullie spionnen ???
pi_1623183
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:18 schreef links234 het volgende:
Inderdaad. Dat was het ook. Zodra bekend is wie het heeft gedaan, is Nederland dus formeel in staat van oorlog.
Nee
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')