abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23271600
Wie vind het spannend om de rollen soms eens wat anders te nemen in bed daarbuiten, maar binnen de relatie. Wat is e zo leuk aan of wie gvindt het maar grote nieuwerwetse onzin dat je zulke gevoelens moet proberen te ontdekken bij jezelf. Namelijk leiding nemen of laten leiden in bed in de relatie. Of past het wel bij een natuurlijke behoefte uiteindelij die iedereen herkent in meer of mindere mate.
pi_23272214
n pak billenkoek in de letterlijke zin lijkt me wel opwindend eerlijk gezegd.
waar ik enorm opgewonden van kan worden is zo n rebelse meid die geen blad voor haar mond neemt, die zo n beetje stoute dingen doe en zegt en dan zegt dat ze eens n lekker pak billenkoek verdient lekkerrrrr...
ook als ik zo n leuke meid zie in n kort rokje en n leuk kontje heb ik ook zo de fantasie om r zo eens n klapje tegen dr billen of dr kont te geven
pi_23273471
Overnieuw en nu normaal graag......

Moderator mode uit....

Billenkoek is het helemaal wat mij betrefd, met de hand, met een zweep, je kan me wegdragen van geilheid.

De billen zijn dan ook een belangerijke erogene zone die de fantastische eigenschap hebben om en gevoelig en tegelijkertijd niet gevoelig te zijn, dus wel gevoelig voor de prikkeling, maar een redelijk hoge pijngrens, wat het erg prettig maakt de billetjes lekker rood en warm te slaan
Daarna is alles 10 keer zo gevoelig en elke streling, elke aanraking is godsgruwelijk lekker.

Maar het slaan alleen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23274064
Beetje erg onduidelijke openingspost.
Billenkoek in de letterlijk zin van het woord kan lekker zijn.

De rest van wat je beschrijft is wat mij betreft alleen leuk binnen seks, om binnen je hele relatie je zo te gedragen ten opzichte van elkaar, is te onevenwichtig en slopend...
Sweet and innocent...
pi_23277515
Het krijgen van billenkoek heb ik weinig interesse in... maar uitdelen doen we graag. Heb alleen niemand om te spanken
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23277720
Hmm, ik geloof niet dat dat mij aantrekt.
pi_23300000
Erodome |Jij houdt vooral van slaan op billen of om daar zelf op gemept worden? Dat lijkt me toch een verschil.
  zondag 14 november 2004 @ 03:39:26 #8
9902 Lestat
the vampire...
pi_23301298
erodome is een meisje dus die krijgt graag billenkoek. Meisjes zijn immers onderdanig.
Memento Mori
pi_23301672
quote:
Op zondag 14 november 2004 03:39 schreef Lestat het volgende:
erodome is een meisje dus die krijgt graag billenkoek. Meisjes zijn immers onderdanig.
Daar zou ik niet op rekenen. Wacht maar eens tot je door een sm-Meesteres onder handen genomen wordt, dan piep je wel anders.

Ontopic: billenkoek vind ik heerlijk om te krijgen, ik zou niet meer zonder kunnen
pi_23301869
Ik ken een vriendin die wel van SM hield maar niet van billenkoek geven, want daarmee zou ze teveel toegeven aan wensen van mannen. Ze hield met name van seksuele SM, zoas het onthouden van Haar vriend en Haar zelf avond aan avond te laten masseren en vervolgens oraal te llaten bevredigen. Eventueel gevolgd door een flink pak slaag voor hem als Zij in de stemming was.
  zondag 14 november 2004 @ 11:29:35 #11
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_23302759
Hmm lijkt me echt niets, omdat ik het nog nooit echt ervaren heb om het te krijgen.. Maar wat nog niet er is kan nog komen, dus misschien dat ik ooit nog wel van mening verander
  zondag 14 november 2004 @ 11:34:35 #12
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23302850
Ik ben voor, alleen hoeft dat rollenspel er van mij helemaal niet bij. Als je het alletwee leuk vind om te doen, waarom zou je er dan een rollen-iets omheen bouwen als dat verder geen toegevoegde waarde heeft voor je? Ik vind het soms net alsof mensen een excuus zoeken om goed te praten dat pijn ook lekker kan zijn. Dat je een context nodig hebt waarin het een "straf" is, die je "verdient" hebt. Ik vind het zelf eigenlijk veel stoerder als je er gewoon om kunt vragen net als iedere andere seksuele handeling. Rollenspel kan ook leuk zijn btw, ik bedoelde alleen dat de combinatie niet per se hoeft.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_23304886
Toch is dat gevaarlijk Dafjedaf, die wetenschap dat pijn lekker kan zijn en zelfs seksueel. Om een voorbeeld te geven. De Turkse vrouwen die het goedkeuren dat ze slaag krijgen van hun man. Als ze dat een seksuele daad zouden vinden dan zouden ze het dus best wel fijn kunnen vinden. En er om vragen uit schuldgevoel. Waar ligt de grens tussen SM en werkelijkheid. Ineen rollenspel kom je los van de werkelijkheid zodat er in die gekunstelde (dat ben ik met je eens) setting geen mishandeling kan zijn.
pi_23314558
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:29 schreef Jonkee het volgende:
Erodome |Jij houdt vooral van slaan op billen of om daar zelf op gemept worden? Dat lijkt me toch een verschil.
Ik hou van geslagen worden, slaan geven vind ik minder, vind het best leuk een keertje hoor, maar niet tevaak, of te hard...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23314575
quote:
Op zondag 14 november 2004 03:39 schreef Lestat het volgende:
Heel erg fout gedacht, er zijn aardig wat onderdanige mannen en dominante vrouwen, dit heeft niets met het geslacht te maken, maar met voorkeuren...
pi_23314633
quote:
Op zondag 14 november 2004 11:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben voor, alleen hoeft dat rollenspel er van mij helemaal niet bij. Als je het alletwee leuk vind om te doen, waarom zou je er dan een rollen-iets omheen bouwen als dat verder geen toegevoegde waarde heeft voor je? Ik vind het soms net alsof mensen een excuus zoeken om goed te praten dat pijn ook lekker kan zijn. Dat je een context nodig hebt waarin het een "straf" is, die je "verdient" hebt. Ik vind het zelf eigenlijk veel stoerder als je er gewoon om kunt vragen net als iedere andere seksuele handeling. Rollenspel kan ook leuk zijn btw, ik bedoelde alleen dat de combinatie niet per se hoeft.
Mee eens is....

Soms is het best leuk om een rollenspel te doen, maar als we gewoon sex hebben mag ik ook graag wat tikken op mijn kont krijgen, niets meester/onderdanig verhoudingen, gewoon lekker omdat we het lekker vinden...
En als ik er zin in heb vraag ik erom, simpel, moet kunnen...
pi_23314720
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:27 schreef Jonkee het volgende:
Toch is dat gevaarlijk Dafjedaf, die wetenschap dat pijn lekker kan zijn en zelfs seksueel. Om een voorbeeld te geven. De Turkse vrouwen die het goedkeuren dat ze slaag krijgen van hun man. Als ze dat een seksuele daad zouden vinden dan zouden ze het dus best wel fijn kunnen vinden. En er om vragen uit schuldgevoel. Waar ligt de grens tussen SM en werkelijkheid. Ineen rollenspel kom je los van de werkelijkheid zodat er in die gekunstelde (dat ben ik met je eens) setting geen mishandeling kan zijn.
Dat verschil is ontzettend duidelijk, het een is vrijwillig, met respect voor elkaar en respect voor elkaars grensen, mishandeling heeft dat niet....

SM, of je het nu in een rollenspel giet of niet heeft niets te maken, lijkt zelfs niet op mishandeling....

Er is AUWWWW GVD pijn en er is AUWWW JUMMYYYYYYYYYYYYY pijn, als ik bv een sm sessie onderga en hij raakt me perongelijk verkeerd waardoor het echt heel fel en hard aankomt dan vind ik dat absoluut niet lekker, maar gaat het goed dan brengt het me letterlijk in de 7de hemel...
Pijn en genot grensen aan elkaar, lopen iets in elkaar over, die grens berijden is fantastisch...
pi_23331732
"Soms is het best leuk om een rollenspel te doen, maar als we gewoon sex hebben mag ik ook graag wat tikken op mijn kont krijgen"

Erodome leuk dat je reageert, jij vindt de pijnprikkel van klappen op je kont en gloeiende billen het belangrijkste en lekkerste. Maar ben jij dan eigenlijk niet degene dire precies krijgt wat ze wilt? Klappen net zo hard op haar billen dat ze het heerlijk vind.

Is SM dan niet iets dat dieper gaat en veel gevaarlijker is. Met mijn huidige vriendin heb ik ook wel zoiets laten we het "normaal" kinky houden en niet te ver die donkere kanten op. (Howel ik weet dat die er is maar soms kan fantasie beter fantasie zijn)
Het gevoel van grenzen verleggen, je laten dwingen een bepaalde kant op, dat is echte SM, waarin heel veel verantwoordelijkheid van de Domme wordt gevraagd, maar ik heb me wel eens door een psychologe (van beroep) laten vertellen dat dit wel zeker over kan lopen in werkelijkheid in ongezonde afhankelijkheid, wanneer je als sub niet sterk genoeg bent.

Ik ben een liefhebber van billenkoek, krijg het graag en het werkt uitstekend voor sex, maar op een gegeven moment was ik in een vorige situatie overgeleverd aan CBT-vormen en sissyficatie wat niet mijn keuze was,

Hoe werk jij rollenspellen uit Erodome? Ik vind die erg interessant voor mijn relatie maar weet niet goed hoe ze vorm te geven.

maandag 15 november 2004 @ 18:12:54 #19
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23333528
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:58 schreef Jonkee het volgende:
Het gevoel van grenzen verleggen, je laten dwingen een bepaalde kant op, dat is echte SM, waarin heel veel verantwoordelijkheid van de Domme wordt gevraagd, maar ik heb me wel eens door een psychologe (van beroep) laten vertellen dat dit wel zeker over kan lopen in werkelijkheid in ongezonde afhankelijkheid, wanneer je als sub niet sterk genoeg bent.
Dat is op zich net zo waar voor een "normale" relatie waarin de vrouw alleen mag bepalen wat er die avond op tafel komt. Veel SM relaties zijn juist buiten het spel heel gelijkwaardig - omdat mensen daar bewust mee bezig zijn. Ik ontken natuurlijk niet dat het gruwelijk fout kan lopen, maar ik denk dat zulke "zwakke" subs juist op zoek gaan naar iemand die dat doet, er is vaak sprake van een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis al voordat die foute relatie ontstaat. Mensen met die stoornis zoeken juist actief naar iemand die alles voor ze bepaalt, en komen daardoor ook vaak in de SM scene terecht (die stoornis gaat vaak gepaard met een masochistische instelling).
pi_23335316
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:58 schreef Jonkee het volgende:
"Soms is het best leuk om een rollenspel te doen, maar als we gewoon sex hebben mag ik ook graag wat tikken op mijn kont krijgen"

Erodome leuk dat je reageert, jij vindt de pijnprikkel van klappen op je kont en gloeiende billen het belangrijkste en lekkerste. Maar ben jij dan eigenlijk niet degene dire precies krijgt wat ze wilt? Klappen net zo hard op haar billen dat ze het heerlijk vind.

Is SM dan niet iets dat dieper gaat en veel gevaarlijker is. Met mijn huidige vriendin heb ik ook wel zoiets laten we het "normaal" kinky houden en niet te ver die donkere kanten op. (Howel ik weet dat die er is maar soms kan fantasie beter fantasie zijn)

Ik ben een liefhebber van billenkoek, krijg het graag en het werkt uitstekend voor sex, maar op een gegeven moment was ik in een vorige situatie overgeleverd aan CBT-vormen en sissyficatie wat niet mijn keuze was,

Hoe werk jij rollenspellen uit Erodome? Ik vind die erg interessant voor mijn relatie maar weet niet goed hoe ze vorm te geven.

Als het goed is is een sm relatie gebasseerd op gelijkwaardigheid, dat de een een onderdanige rol heeft en de andere een dominante rol doet daar niets vanaf, een goede Dom weet hoever hij/zij kan gaan, weet waar de gebieden liggen die de sub interreseren, weet waar hij/zij voorzichtig mee moet zijn, het vereist dat je elkaar echt heel erg goed kent, goed van elkaar weet waar grensen liggen en hoe grensen aangegeven worden...
In een goede sm relatie, of relatie waar sm een rol in speelt moet er een hele goede comminucatie zijn, er wordt heel veel gepraat, voor het spel, vaak tijdens het spel(om te polsen of alles ok is e.d.) en vooral na het spel....
Een sub heeft meer macht dan je denkt, uiteindelijk heeft de sub alle macht in handen, want de sub bepaald de grensen, maar dat komt niet zo naar voren in het spel...

Sm is wat je er zelf van wil maken, dat kan heel duister en diep gaan, maar kan ook oppervlakkig en licht zijn...
Sm is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg breed begrip.

Ik vind billenkoek overheerlijk, daarom doen we het ook in de gewone sex, in een sm sessie heb ik "niets" te vertellen(wat subjectief blijft, want als ik echt iets niet wil dan kan ik het altijd stoppen natuurlijk).
Dus of ik dan billenkoek krijg is altijd maar weer de vraag, ik heb het weleens een paar weken zonder moeten doen omdat hij vond dat ik het te graag wilde, of ik krijg het iets harder dan waar ik echt gigantisch op kick, maar dat geeft weer een andere kick...

Hoe ik rollenspellen uitwerk, eigenlijk niet zozeer, mijn man bepaald wanneer we zo'n spel spelen, ik kan evt een hoge staart in doen om aan te geven dat ik "willing" ben, of als ik echt wil provoceren dan doe ik zelf mijn collar om, ik kan erom vragen, maar hij bepaalt als Dom zijnde...
En dan is hij het die bepaald hoe het spel gaat, dat geef ik totaal over dan, isse erg lekker...
Maar over het algemeen is dat gewoon redelijk spontaan, tis maar net waar hij zin in heeft dan, we zien wel waar we aan toe komen en wat niet, als we maar lol hebben...

Van te voren plannen doen we eigenlijk niet aan, hou niet zo van plannen, gewoon wanneer we er allebei zin in hebben....
pi_23335467
Nou Dafjedaf, terugkomend op mijn voorbeeld van de Turkse vrouw waar 60 % het fijn vindt geslagen te worden door de echtgenoot. Is dat geen voorbeeld van een afhankelijke onderdanige vrouw die de verkeerde keuzes maakt, het domineren van de man maar te accepteren zonder dat ze zich met echt plezier kan overgeven aan. Maar aan de andere kant wie is er fout als ze beiden het wel goed vinden-en dat schijnt dus structureel de situatie te zijn, vrouwen die zich een pak slaag laten welgevallen en er niet tegen in komen. -Wie is er meer verantwoordelijk voor zo'n situatie de zwakke sub of de onverantwoordelijke dominant.

Interessant wat je zegt trouwens dat veel mensen in de Sm -scene terecht kunnen komen juist vanwege een stoornis. Impliceert dat dat er ook velen zijn die hulpeloos naar contact zoeken met een dominant en zich ziekelijk vastklampen en onderdanig zijn? Waar ligt de grens? Voor mij komt de prikkeling juist die erotische spanning uit het aan elkaar gewaagd zijn, ik heb helemaal geen onderdanige gevoelens naar mijn partner. We gebruiken het puur sexueel, maar toch kan ik ook wel voorstellen dat er mensen zijn die naar zo'n ontzettend pak slaag verlangen dat dat niet seksueel is, maar eerder echt gestraft worden en echt klein willen voelen bij een partner onder "de vleugels". Dat heeft dan niet met seksuele opwinding te maken maar met andere dingen. Maar heb je dan een stoornis? Ligt die in vroege jeugd, vader- of moederbinding?

pi_23335469
Sm vormen die trouwens wel een hoger risiko met zich meebrengen hebben het "breken" in zich van de sub, dat kan potienteel gevaarlijk zijn voor de geest, daarom moet je niet te licht denken over die vormen en alleen toelaten als sub zijnde als je echt iemand kan vertrouwen, laat iemand eerst maar eens bewijzen dat hij/zij echt te vertrouwen is voordat je je laat breken.

Breken doen wij hier niet aan persoonlijk, maar ik heb ook mensen gezien bij wie dat wel het geval was en waar het hartstikke goed is gegaan, de sleutelwoorden zijn vertrouwen en respect...
  maandag 15 november 2004 @ 20:39:35 #23
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_23337440
ik heb liever een pak ontbijtkoek.

beetje boter d'r op.. heerlijk
Heb je nog bloed onder je nagels?
pi_23337912
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb liever een pak ontbijtkoek.

beetje boter d'r op.. heerlijk

Iemand zin om billenkoek te krijgen .
  maandag 15 november 2004 @ 21:06:28 #25
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23338233
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef Jonkee het volgende:
Nou Dafjedaf, terugkomend op mijn voorbeeld van de Turkse vrouw waar 60 % het fijn vindt geslagen te worden door de echtgenoot. Is dat geen voorbeeld van een afhankelijke onderdanige vrouw die de verkeerde keuzes maakt, het domineren van de man maar te accepteren zonder dat ze zich met echt plezier kan overgeven aan. Maar aan de andere kant wie is er fout als ze beiden het wel goed vinden-en dat schijnt dus structureel de situatie te zijn, vrouwen die zich een pak slaag laten welgevallen en er niet tegen in komen. -Wie is er meer verantwoordelijk voor zo'n situatie de zwakke sub of de onverantwoordelijke dominant.
Strafrechtelijk de man, want die slaat haar. Psychologisch gezien kun je dat niet in het algemeen zeggen, soms de een, soms de ander, soms beiden, soms geen van twee. Dan is er nog de issue van cultuur - als zowel man als vrouw het er over eens zijn dat de vrouw soms geslagen moet worden omdat ze iets verkeerd doet, is het dan verkeerd om dat te doen? Dat je een kind een tik mag geven als ie alweer met zn vingers bij het stopcontact zit, daar zijn velen van ons het wel over eens. Maar bij een volwassene, die daar zelf mee instemt, mag het dan ineens niet? Ik weet het niet, ik ben tegen onderdrukking, maar ik weet ook dat je je soms veel vrijer voelt in een beperkende situatie. Ik wil daar geen oordeel over vellen, ik kan alleen mn mening geven.
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef Jonkee het volgende:
Interessant wat je zegt trouwens dat veel mensen in de Sm -scene terecht kunnen komen juist vanwege een stoornis. Impliceert dat dat er ook velen zijn die hulpeloos naar contact zoeken met een dominant en zich ziekelijk vastklampen en onderdanig zijn? Waar ligt de grens? Voor mij komt de prikkeling juist die erotische spanning uit het aan elkaar gewaagd zijn, ik heb helemaal geen onderdanige gevoelens naar mijn partner. We gebruiken het puur sexueel, maar toch kan ik ook wel voorstellen dat er mensen zijn die naar zo'n ontzettend pak slaag verlangen dat dat niet seksueel is, maar eerder echt gestraft worden en echt klein willen voelen bij een partner onder "de vleugels". Dat heeft dan niet met seksuele opwinding te maken maar met andere dingen. Maar heb je dan een stoornis? Ligt die in vroege jeugd, vader- of moederbinding?
Er zijn zeker erg veel mensen die wanhopig op zoek zijn naar iemand die hen de verantwoordelijkheid over hun eigen leven uit handen wil nemen, omdat ze zelf het gevoel hebben het niet aan te kunnen. Een ander moet de keuzes maar maken, is de gedachte dan. Het is bij hen geen spel of keuze, het is een persoonlijkheidsstoornis. Een psychopaat die zn vrouw slaat is ook geen Dom, en iemand met zo'n stoornis is dus eigenlijk ook geen sub in de goede zin van het woord. Zo'n stoornis heb je als je niet kunt functioneren zonder dat iemand beslissingen voor je neemt. Bij de een gaat het dan om dingen als: welke baan moet ik nemen, welk huis zal ik huren, maar bij extreme gevallen gaat het van wat voor kleren moet ik dragen tot wat moet ik eten en welk tv programma vind ik leuk. Die mensen hebben zo'n diepgeworteld gevoel van eigen onvermogen, dat ze werkelijk geen enkele beslissing zelf kunnen nemen. Het maakt ze niet zoveel uit als de ander een verkeerde beslissing voor ze maakt, want dan wordt er tenminste een beslissing genomen. Een "goede" sub besluit de Dom een deel van de macht en verantwordelijkheid te geven, uit liefde of lust, maar KAN zeker wel als individu functioneren. Iemand met zo'n stoornis kan niet zelfstandig functioneren. Hoe dat ontstaat? Het is iets wat al vroeg begint, met een klein kind wat zich niet goed voelt over zichzelf. De ouders steunen het kind niet, geven geen positieve feedback. Soms zijn het extreem strenge ouders, soms juist compleet ongeinteresseerde. In ieder geval zoekt het kind goedkeuring en krijgt die niet. Als het kind naar school gaat zie je vaak dingen als faalangst, weinig vriendjes, stotteren, nerveus gedrag.

Wat vaak nog een extra probleem oplevert als mensen met deze stoornis in de SM scene terecht komen, is dat goede Doms vaak wel doorhebben dat diegene niet goed in zn vel zit, en zij zullen dus niet zomaar iets met diegene doen. Slechte Doms, die hun positie misbruiken voor hun eigen bevrediging, zullen juist wel op zo'n zwakke sub afstappen, waardoor hele nare combinaties ontstaan... Zo iemand zal degene met de afhankelijkheidsstoornis niet sterker maken dan zwakker, en dan is het vrijwel onmogelijk voor diegene om de relatie af te kappen.
pi_23338592
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:34 schreef erodome het volgende:
Sm vormen die trouwens wel een hoger risiko met zich meebrengen hebben het "breken" in zich van de sub, dat kan potienteel gevaarlijk zijn voor de geest, daarom moet je niet te licht denken over die vormen en alleen toelaten als sub zijnde als je echt iemand kan vertrouwen, laat iemand eerst maar eens bewijzen dat hij/zij echt te vertrouwen is voordat je je laat breken.

Breken doen wij hier niet aan persoonlijk, maar ik heb ook mensen gezien bij wie dat wel het geval was en waar het hartstikke goed is gegaan, de sleutelwoorden zijn vertrouwen en respect...
Soms denk ik.. die erodome maar dan denk ik weer die erodome .. maar wat ik echt waardeer is je eerlijkheid en openheid

Ik vind meppen op de billetjes wel aardig, maar dan gewoon af en toe tijdens een lolletje, tijdens de sex wordt er niet gemept, alleen gestreeld en geknuffeld.. saai he
pi_23356584
Daphne,

Ben wel onder de indruk van je reply's, mijn complimenten. Eigenlijk als ik het na tweede keer lezen goed begrijp zijn er veel subtielere vormen en juist in relaties die niet SM gebruiken waar de willoze en afhankelijke types zitten. Zij met vrouwen of mannen die hun smaak, hun kledingkeuze hun uitgaanspatroon hun favoriete series op tv, bepalen. Ik had op die manier er nog niet tegen aan gekeken. Zo bekeken kun je beter een keer goed aan SM doen en volledig onderdanig dan dat je je allerlei subtiele beinvloedingen laat opleggen. Maar tegelijk komt er een vraag op, in relaties gaat het toch juist om de wederzijdse beinvloeding, het openstellen voor elkaar en niet als twe individuen langs elkaar heen leven. Ik voel wat frictie tussen die twee concepten. Maar goed we dwalen af van het topic, komt er op neer ok gezien de reacties van Eriodome dat een pak billenkoek in de relatie mits beiden er mee instemmen heel goed ka werken. Dat SM gevaarlijk kan zijn wannee r je daar als sub niet sterk genoeg voor bent of als Domme te onverantwoordelijk. Vind ik toch weer terug het met elkaar kunnen wedijveren in bed om de seksuele macht best een nuttig tijdverdrijf is. Onderwerping en overheersing maken toch heel basaal deel uit van ieder liefdesspel?
Hmm of begin ik nu mijn gedachten de vrije loop te geven en zie ik zelf alleen nog maar de abstracte dwarsverbanden en oorzaak-gevolg?

woensdag 17 november 2004 @ 00:56:53 #28
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23368472
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Jonkee het volgende:
Maar tegelijk komt er een vraag op, in relaties gaat het toch juist om de wederzijdse beinvloeding, het openstellen voor elkaar en niet als twe individuen langs elkaar heen leven. Ik voel wat frictie tussen die twee concepten.
Maar die wederzijdse beinvloeding hoort ongeveer in balans te zijn - bij een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis is degene die dat heeft een soort aftreksel of gereedschap van de ander. Er is geen wisselwerking of groeiproces.
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef Jonkee het volgende:
Hmm of begin ik nu mijn gedachten de vrije loop te geven en zie ik zelf alleen nog maar de abstracte dwarsverbanden en oorzaak-gevolg?
Nee hoor, ik volg je helemaal en ben het met je eens.
  woensdag 17 november 2004 @ 10:40:03 #29
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_23372450
Een gezonde discussie, moet het nog eens rustig teruglezen.

tvptje dus

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjowhan op 17-11-2004 10:53:10 (grmbl) ]
pi_23376820
Dafjedaf zei:
"maar ik weet ook dat je je soms veel vrijer voelt in een beperkende situatie. Ik wil daar geen oordeel over vellen, ik kan alleen mn mening geven. "

Hoe zit dit dan precies, kan het te maken hebben met als volwassene af en toe een tik of correctie te wensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')