het is onder werktijd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eerst al voor ober spelen en nou Zwartepiet... Het zit je ook niet mee he?
Overigens zou ik dit soort opdrachten van m'n baas niet zomaar accepteren... Zeker niet als het buiten werktijden zou moeten plaatsvinden.
Bring on the schoensmeer dan maarquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is onder werktijd.
Bij Rent-a-Pietquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:38 schreef RijstNatie het volgende:
waar werk jij?
En anders leg je ze over de knie en krijgen ze met de roequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef Onderbroek het volgende:
misschien zie je nog lekkere wijven die wel eens in je pepernoten zak willen voelen
Fuck zeg, ik vind het zo jammer dat ik nooit dit soort leuke dingen mag doen van mijn baas.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik moet ook naar een school toen, dat heeft de baas afgesproken met een vriend van hem die schepen is hier in de gemeente is hier en nog erger op de markt staan..![]()
![]()
Omdat hij in een fantasiewereld leeft?quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:30 schreef TC03 het volgende:
Waarom heet BHFH alleen maar van die vage dingen op zijn werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |