abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2004 @ 10:01:53 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23485937
Het lijkt erop dat Van Bommel naar Real gaat. Er wordt geschreven dat hij een voorcontract met Real heeft getekend waarin Real de optie heeft hem vast te leggen (hij zou daar al wat geld voor hebben gehad). Dit allemaal omdat een club pas met een speler mag overleggen 6 maanden voordat z'n contract afloopt ofzo.. (zeggen ze ) Barca, Schalke, Borussia en Tottenham hadden ook interesse, Barca zou zelfs al 2 keer bij z'n zaakwaarnemer hebben aangeklopt en tot 2 maal toe te horen gekregen dat ie al van Real was Hoop dat het door gaat, weet alleen niet of ie "echt" de balveroveraar is die we nodig hebben, ik vind het zelf meer een aanvallende middenvelder maarja.. we zullen zien.

Bron: http://www.as.com/articul(...)=Tes&d_date=20041122

Heeft iemand ooit iets van Robinho gezien? (MM misschien?) Iedereen weet onderhand wel dat ie supergewild is maar ik heb hem nog nooit zien spelen. Wat moet ik me erbij voorstellen? Een Robbe die altijd dreiging heeft? Een spelverdeler? Een superspits die er 30 maakt? Heb geen flauw idee namelijk...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23486561
Zo, we zijn weer even op onze plek gewezen, zeg het niet graag maar aan Barca valt momenteel niet te tippen...erg knap van Rijkaard. Maar hopen dat ze zich weer kunnen herpakken morgen want een overwinning tegen Leverkusen is noodzakelijk. Onze zuiderburen zenden de wedstrijd uit, dus kan het zelf mooi bekijken.
  maandag 22 november 2004 @ 16:23:48 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23494109

Laten we de moet niet opgeven! Als we morgen van Leverkusen winnen zitten we in de volgende ronde CL en staan we nog altijd 2de in de competitie met maar 7 punten achterstand (het waren er een paar weken geleden 9)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:11:20 #79
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23511373

4-0

Is Pedretti goed?
pi_23511564
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
Vertaling:

VANDAAG MAG JE NIET FALEN
-Real Madrid moet winnen om zich zeker te stellen van een van eerste twee plaatsen om het verlies tegen Barcelona te vergeten.

Er staat ook dat Robinho heeft getekend. (voor de 10.000ste keer, de soap continues )
Viper 4 life
pi_23511622
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
HEF DE HOOFDEN
-Madrid moet van Bayer Leverkusen winnen om Champions League zeker te stellen en om boven het pak slaag in Camp Nou te komen
-Madrid's "kleedkamer" analyseert de crisi en de manier hoe deze te stopen. "We hebben een centrale middenvelder nodig"
Viper 4 life
pi_23512930
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!

Verder vrees is voor een seizoen met ups en downs, denk dat de spelers een behoorlijke mentale klap hebben gekregen afgelopen weekend. Zal wel een paar wedstrijden duren voordat ze daarvan herstellen en dan staat vast alweer de volgende betere tegenstander op het programma. En dan zeggen dat spelers in de winterstop halen niet helpt, nou een middenveld met Guti en Beckham voelt ook niet echt veilig hoor!!
pi_23513114
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Viper 4 life
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:12:26 #84
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23518449
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

Verder vrees is voor een seizoen met ups en downs, denk dat de spelers een behoorlijke mentale klap hebben gekregen afgelopen weekend. Zal wel een paar wedstrijden duren voordat ze daarvan herstellen en dan staat vast alweer de volgende betere tegenstander op het programma. En dan zeggen dat spelers in de winterstop halen niet helpt, nou een middenveld met Guti en Beckham voelt ook niet echt veilig hoor!!
Wie zegt dat dat niet helpt? (Heel Madrid bedoel je? ) Ik begrijp dat zelf ook niet echt.. van mij mogen ze 20/30 miljoen uit de kast trekken om alsnog 1 van die toppers op het middenveld te gaan halen.. als het moet zelfs Davids.. In de 2de helft van het seizoen worden de prijzen verdeeld.. dan kunnen we nog makkelijk met een topper mee doen.

Morientes mogen ze van mij verkopen voor 20 miljoen Dan hebben we Owen gratis (12 mil van Eto'o) die op het moment beter speeld dan Morientes zou kunnen doen denk ik... die zou ze ook wel gescoord hebben maar Owen doet het in mijn ogen niet slecht. 4 Goeie spitsen vind ik 1 teveel.. gooi er maar een jonge gast bij die nog wat moet leren...
pi_23518661
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet helpt?
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:43:51 #86
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23519290
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:21 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke.. Thnx )
pi_23519446
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke.. Thnx )
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:17:14 #88
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23520184
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:50 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal mis Je hoeft niet objectief te zijn hoor Zolang het positief voor Real is mag alles.

Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschil Kan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:39:23 #89
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23528785
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal mis Je hoeft niet objectief te zijn hoor Zolang het positief voor Real is mag alles.

Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschil Kan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
Heb het op Sat1 kunnen zien dus die samenvatting hoeft niet meer... thnx iig

Figoooooooo wat doet ie toch Denk dat ze nu niet meer door gaan omdat die andere 2 het op een dealtje kunnen gooien. Jezussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss kut zeg... Zo'n mooie oude wetse schaar van Zidane.. en dan verneukt ie hem alweer... ik kan me nog 2 jaar geleje in Turijn herrineren dat ie een penal miste....
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:40:16 #90
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23528827
wat waren ze weer goed
OJAAJOH?
pi_23529105
Kiev en Leverkusen kunnen het niet op een dealtje gooien, want dan komen ze op 11 en 9 punten en als Madrid in Rome wint komen ze op 10. Dus Leverkusen zal er alles aan doen om te winnen.

Maar goed, ik verwacht niet dat Real in Rome gaat winnen.
pi_23529244
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ach ja, volgende pot winnen en je bent door. Mooi opgezette goal trouwens. En wat een coach hebben jullie toch zeg
pi_23529407
Owen laten invallen in de 91'ste minuut, onee toch niet. Solari in laten vallen in de 93'ste minuut, onee toch niet...
pi_23529609
En Walter "The Wall" Samuel is echt een muur! Zelfs die bal die hijzelf langs zich heen wou laten gaan kwam niet langs hem heen.
pi_23535413
Samenvatting van de wedstrijd van gister Jojo: één groot drama!! Het lijken wel een stelletje oude bejaarden, was geen beweging in te krijgen. Vooral de eerste helft was slecht, geen enkele kans hebben ze gecreerd...de hele tijd maar een beetje rond de 16 heen en weer tikken. Anyway, als ik alles op ga noemen wat er slecht was ben ik nog wel een tijdje bezig, dus dat moet je maar in de kranten lezen. Na de 1-1 (wel een mooie actie trouwens) leek het wel of ze een beetje wakker geschud waren, dan kunnen ze het opeens wel. Nou ja, kunnen...penalty gemist, Morientes kopt naast van bijna op de doellijn en een bal op de paal. Ze verdienden het eigenlijk ook gewoon niet. Enige die een beetje loon naar werken verdiende was Raul, die nam het team weer op sleeptouw en stond op een gegeven moment zelf mee te verdedigen in eigen strafschopgebied.

Maar goed, ze hebben het wonderbaarlijk genoeg nog steeds in eigen hand dus over 2 weken zullen ze moeten winnen willen ze doorgaan. Ik denk dat het een boel druk zou schelen als ze er nu gewoon uitgaan en zich volledig op competitie en beker zouden kunnen richten. Het wil gewoon niet en dan op 3 fronten tegelijk strijden schiet ook niet op.
pi_23535714
Real heeft Van Bommel nodig. Zou geweldig zijn.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23535878
Ik hoop inderdaad dat ze nu zelf ook inzien dat ze toch echt hulp nodig hebben, en Van Bommel zou zeker een mooi begin zijn. Maar die koppige spanjaarden kennende...
pi_23540039
En de UEFA gaat Real aanpakken wegens oerwoudgeluiden richting Roque Junior
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23540605
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
En de UEFA gaat Real aanpakken wegens oerwoudgeluiden richting Roque Junior
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...
  woensdag 24 november 2004 @ 14:15:05 #100
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23540771
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...
Real supporters hebben al jaren een bedenkelijke reputatie. Eind jaren 80 begin jaren 90 hadden ze vaak spandoeken met hakenkruizen en keltische kruizen bij zich en zwaaide ze met confederate vlaggen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')