Vertaling:quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
HEF DE HOOFDENquote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Wie zegt dat dat niet helpt? (Heel Madrid bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Verder vrees is voor een seizoen met ups en downs, denk dat de spelers een behoorlijke mentale klap hebben gekregen afgelopen weekend. Zal wel een paar wedstrijden duren voordat ze daarvan herstellen en dan staat vast alweer de volgende betere tegenstander op het programma. En dan zeggen dat spelers in de winterstop halen niet helpt, nou een middenveld met Guti en Beckham voelt ook niet echt veilig hoor!!
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet helpt?
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke..quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:21 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke..Thnx )
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal misquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:50 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...
Heb het op Sat1 kunnen zien dus die samenvatting hoeft niet meer... thnx iigquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal misJe hoeft niet objectief te zijn hoor
Zolang het positief voor Real is mag alles.
Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschilKan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschilKan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
![]()
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
En de UEFA gaat Real aanpakken wegens oerwoudgeluiden richting Roque Junior![]()
Real supporters hebben al jaren een bedenkelijke reputatie. Eind jaren 80 begin jaren 90 hadden ze vaak spandoeken met hakenkruizen en keltische kruizen bij zich en zwaaide ze met confederate vlaggen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |