Gewoon doorgaan met de huidige basis. Persoonlijk vind ik Guti niks, maar als het team beter draait met hem hoor je mij niet over hem klagen. Beckham kan altijd invallen als het niet goed loopt, of dat dan helpt, daar heb ik mijn bedenkingen over.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik denk het niet, maar hoop van wel. Het gaat sowieso inderdaad stukken beter; sinds Beckham geblesseerd is hebben ze geen wedstrijd meer verloren. Hij is inmiddels weer hersteld, wat nu?
Hierro was meer de baas in het team dan elke trainer ooit was. De spelers gingen altijd door het vuur voor Hierro en hij ging door het vuur voor hun.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef jojomen4 het volgende:
Even terug komend op de aanvoerder![]()
Ano: Ik hoor je een paar keer herhalen dat hij niet de baas is. Volgens mij moet de aanvoerder niet eens de baas zijn, de trainer is de baas niet de aanvoerder. Verder is het in een elftal met Figo, Zidane, Roberto Carlos, Ronaldo, Helguera, Beckham en Michel Salgado, jongens die toch echt al een behoorlijk aantal jaren in de top mee spelen helemaal niet goed als je 1 persoon hebt die de baas wilt zijn. Lijkt me sterk dat 1 van deze jongens zich ff op z'n plaats laat zetten door een "baas" die ze ff toebrult. Raúl is voor mij ook wel de ideale leider. (maarja.. ik ben onderhand zo pro-Raúl dat ik het misschien niet meer objectief kan zien)
Oh ja, da's waar ook...dan mag Beckham inderdaad weer een keer op rechts laten zien wat ie kan. Want Figo kunnen we in Barcelona heel goed gebruiken...zeker in z'n huidige vorm.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:48 schreef jojomen4 het volgende:
Beckham mag van mij zondag beginnen en Figo op de bank, als Figo nog 1 gele pakt mag ie tegen de Catalanen niet mee doen.
vorm van de afgelopen 4 jaar.....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook...dan mag Beckham inderdaad weer een keer op rechts laten zien wat ie kan. Want Figo kunnen we in Barcelona heel goed gebruiken...zeker in z'n huidige vorm.
Waarom zouden ze Ronaldinho anders gehaald hebben!?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben vast al weer een mooie varkenskop uitgezocht.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Ronaldinho anders gehaald hebben!?![]()
Als ze die vanaf de tweede ring het veld in zouden pleuren, zou het een spectaculaire manier van wisselen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Ronaldinho anders gehaald hebben!?![]()
Zou trouwens wel lekker zijn als ie daar zou zitten, hebben we op het veld geen last van em.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ze die vanaf de tweede ring het veld in zouden pleuren, zou het een spectaculaire manier van wisselen zijn.
Misschien moet Real even een beloning op een doodschop tegen dat konijn uitloven?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:11 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zou trouwens wel lekker zijn als ie daar zou zitten, hebben we op het veld geen last van em.
Of z'n Duracell batterijen verwisselen voor van die goedkope, is ie zo uitgeteld.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet Real even een beloning op een doodschop tegen dat konijn uitloven?![]()
Of even ons knaagdier Guti erop sturenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Of z'n Duracell batterijen verwisselen voor van die goedkope, is ie zo uitgeteld.
![]()
Of hij rent erg hard en stuit dan op El Muro. Met als resultaat 3 gebroken ribben. Einde wedstrijd voor die Braziliaanse looney tune.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Of even ons knaagdier Guti erop sturen
Tegenwoordig is "ons" dikkertje heel ergens anders mee bezig; meneer was bij modehuis Valentino langs om kleren uit te zoeken voor z'n bruiloft...pfff, alsof dat zo belangrijk is!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
Even nog ter ere van "ons" dikkertje om hem te laten weten dat we hem steunenen hopen dat ie weer snel gaat scoren
![]()
Samuel loopt de portemonee van die ander te rollen!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:25 schreef jojomen4 het volgende:
De jongens die het moeten doen
[afbeelding]
Zo kijkt ie inderdaad wel, hehehe. 70.000 ogen op em gericht en hij maar denken: "Zouden ze het doorhebben?"quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samuel loopt de portemonee van die ander te rollen!![]()
El Muro doet denk ik nog niet mee.. hoop het ook niet omdat ie niet al te best begon, Pavon doet het best daaroquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of hij rent erg hard en stuit dan op El Muro. Met als resultaat 3 gebroken ribben. Einde wedstrijd voor die Braziliaanse looney tune.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:27 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Tegenwoordig is "ons" dikkertje heel ergens anders mee bezig; meneer was bij modehuis Valentino langs om kleren uit te zoeken voor z'n bruiloft...pfff, alsof dat zo belangrijk is!!![]()
[afbeelding]
PS. Hé jojo, leuk hè dat plaatjes posten?![]()
Huhum, moet ik het wel goed doen uiteraard!!
In dit topic worden het sowieso mooie plaatjes, dus leef je uit zou ik zeggen!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]nu ik het eindelijk kan.... al die plaatjes posten die ik altijd al wilde
![]()
El Muro mag wel een beetje meer krediet hebben. Het is niet makkelijk om in een ploeg te komen die niet lekker draait.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
El Muro doet denk ik nog niet mee.. hoop het ook niet omdat ie niet al te best begon, Pavon doet het best daaro
Walter komt wel terug en dan hebben we gewoon een kei in de verdediging staan. Nu nog een goede man naast hem en de verdediging is een van de moeilijkst te passeren van Europa.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Da's waar, zelfs Zidane had tijd nodig om zich aan te passen. Nu heeft ie ook nog eens de pech dat ie 2 keer geblesseerd raakt, lijkt me ook niet makkelijk.
Precies, ze noemen niet voor niets El Muro...laat em maar lekker spelen, des te sneller is ie aan z'n nieuwe makkers en het spaanse spel gewend.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Walter komt wel terug en dan hebben we gewoon een kei in de verdediging staan. Nu nog een goede man naast hem en de verdediging is een van de moeilijkst te passeren van Europa.
Walter is wel een bikkel. Eentje die liever een long uitspuugt dan zijn tegenstander laten lopen. Dat heb je wel nodig tegen die circusact en die snelle Guily.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:20 schreef jojomen4 het volgende:
Maar niet volgende week zondag alAl zou die al mee kunnen doen
Je kan niet terug komen in zo'n topper.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Walter is wel een bikkel. Eentje die liever een long uitspuugt dan zijn tegenstander laten lopen. Dat heb je wel nodig tegen die circusac wereldvoetballer van het jaart en die snelle Guily.
That's what I'm talking about!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef jojomen4 het volgende:*uitgeleefd*
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:31 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Dit vind ik echt een fantastische foto, heb me rot gelachen toen voor de tv...Casillas crossen met dat ding, fantastisch!!
[afbeelding]
snap hem nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Mooie!!!!!!
Ik vind de foto mooiquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
snap hem niet![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben vast al weer een mooie varkenskop uitgezocht.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samuel loopt de portemonee van die ander te rollen!![]()
Samuel heeft er ook eentje ingeprikt naar verluidt.quote:Op maandag 15 november 2004 05:29 schreef jojomen4 het volgende:
DIkkertje heeft ook weer gescoord
Owen wéér!En Raúl ook weer eens
Gaat lekker! Heb helaas niks van de wedstrijd gezien maar het zal wel goed moeten zijn geweest
Jup! En die maakte niet mooie gebaren naar het Madrileense publiekquote:Op maandag 15 november 2004 11:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samuel heeft er ook eentje ingeprikt naar verluidt.
Stak ie zijn middelvinger op?quote:Op maandag 15 november 2004 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jup! En die maakte niet mooie gebaren naar het Madrileense publiek
Handje bij het Oortje zo van "hebben jullie nu nog kritiek?" omdat ie in het begin van het seizoen niet zo goed speelde, toch vond ie de kritiek onterecht.quote:Op maandag 15 november 2004 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stak ie zijn middelvinger op?
Ik ook. Tuurlijk speelde hij slecht maar ik zei al eerder give the man some time. Het is nooit makkelijk om van de ene club naar de andere te gaan. Als je nieuwe ploeg dan ook nog slecht draait is het helemaal niet makkelijk. De pers en het publiek hadden naar mijn mening wel iets minder hard over hem mogen oordelen. Maar zulke gebaren moet hij natuurlijk niet maken.quote:Op maandag 15 november 2004 12:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Handje bij het Oortje zo van "hebben jullie nu nog kritiek?" omdat ie in het begin van het seizoen niet zo goed speelde, toch vond ie de kritiek onterecht.
Dat ie dat doet is in mijn ogen meer dan normaal. Hij speelt nog maar net bij de club en ik ga er vanuit dat hij er nog ff wil blijven. Als ie nu al ruzie gaat zoeken met de massa is dat niet slim.quote:Op maandag 15 november 2004 12:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hij werd gister ook uitgefloten nadat ie bij het doelpunt van Albacete opzichtig in de fout ging.
[afbeelding]
Begrijp dat ie gefrustreerd is vanwege z'n aanpassingsproblemen, maar zo'n gebaar is natuurlijk niet slim. Dat ie zich verontschuldigd siert em wel weer.
Nee, denk het niet...er wordt simpelweg een vraag aan em gesteld. En in z'n antwoord zegt ie niet:quote:Op maandag 15 november 2004 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
Roberto Carlos: Vieira Should Have Joined Real
11/15/2004 11:24:00 AM
Real Madrid defender Roberto Carlos believes Arsenal’s Patrick Vieira made a mistake in turning down a move to the Spanish giants in the summer.
"Vieira did not want to come because he thought that demonstrating his love for Arsenal was more important,” the Brazilian told AS.
"It seems to me incomprehensible that a player says no to Madrid."
Zit het Carlos nou nog dwars?
Maar:quote:"But when somebody says no to Real Madrid, it is necessary to let him tell why.
http://www.as.com/articul(...)Tes&anchor=dasftbA00quote:Pero cuando alguien dice no al Real Madrid hay que dejar de hablar de él.
Roma shirt stond hem veel beter.quote:Op maandag 15 november 2004 12:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hij werd gister ook uitgefloten nadat ie bij het doelpunt van Albacete opzichtig in de fout ging.
[afbeelding]
Na de wedstrijd heeft ie wel gelijk toegegeven dat het een idiote actie was om dat gebaar te maken en heeft ie z'n excuses aangeboden aan alle supporters. Begrijp dat ie gefrustreerd is vanwege z'n aanpassingsproblemen, maar zo'n gebaar is natuurlijk niet slim. Dat ie zich verontschuldigd siert em wel weer.
..moet ie dat dus ook niet doenquote:Op maandag 15 november 2004 12:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
[..]
Dus...
Klopt, maar alleen als ie er niet naar gevraagd wordt.quote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
..moet ie dat dus ook niet doen
Staat een beetje dom als ie dan voor hem uit blijft kijken en doet alsof ie de vraag niet heeft gehoordquote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
..moet ie dat dus ook niet doen
quote:Op maandag 15 november 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Van Carlos's z'n kant hoef je niks negatiefs te verwachten
quote:Op zondag 21 november 2004 10:00 schreef Showtime het volgende:
Ronaldo bleef ieder geval lachen, zou Ronaldinho hem hebben aangestoken.![]()
De jongens die tekort komen spelen niet eens aangezien de goeie mannen bijna allemaal fit zijn. Jij vind Guti iemand die verkocht moet worden terwijl die de laatste weken gewoon goed speelt. Pavon, Raul Bravo en Mejia zijn niet verantwoordelijk voor het vertoonde spel van laatste weken.quote:Op zondag 21 november 2004 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Er moeten nu toch echt wel betere spelers gekocht worden en jongens die te kort schieten verkocht want op deze manier blijft Real achter de feiten aanlopen.
Raul niet die heeft zijn vormcrisis overwonnen en daar zat ik dus fout, Carlos gaat waarschijnlijk zelf omdat hij ooit gezegd heeft in Engeland te willen spelen. Guti is misschien handig voor op de bank, maar ik blijf hem toch niet goed genoeg vinden voor een basisspeler bij een club als Real. Figo is niet meer zo jong dus zou het logisch zijn dat hij verdwijnt. En mannen als Pavon, Mejia en Bravo blijf je zwakke wissels houden. Dat zij geen schuld dragen betekend niet dat ze gewoon kwaliteit te komen voor een team als Real.quote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Of wil jij nog steeds dat R. Carlos, Figo, Raúl en Guti verkocht worden?
Vertaling:quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
HEF DE HOOFDENquote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Wie zegt dat dat niet helpt? (Heel Madrid bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Verder vrees is voor een seizoen met ups en downs, denk dat de spelers een behoorlijke mentale klap hebben gekregen afgelopen weekend. Zal wel een paar wedstrijden duren voordat ze daarvan herstellen en dan staat vast alweer de volgende betere tegenstander op het programma. En dan zeggen dat spelers in de winterstop halen niet helpt, nou een middenveld met Guti en Beckham voelt ook niet echt veilig hoor!!
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet helpt?
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke..quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:21 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke..Thnx )
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal misquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:50 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...
Heb het op Sat1 kunnen zien dus die samenvatting hoeft niet meer... thnx iigquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal misJe hoeft niet objectief te zijn hoor
Zolang het positief voor Real is mag alles.
Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschilKan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschilKan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
![]()
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
En de UEFA gaat Real aanpakken wegens oerwoudgeluiden richting Roque Junior![]()
Real supporters hebben al jaren een bedenkelijke reputatie. Eind jaren 80 begin jaren 90 hadden ze vaak spandoeken met hakenkruizen en keltische kruizen bij zich en zwaaide ze met confederate vlaggen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...
Elke club heeft dan wel een klein groepje supporters met een bedenkelijke reputatie, want Real is echt niet de enige club waar je dat soort spandoeken en vlaggen ziet.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Real supporters hebben al jaren een bedenkelijke reputatie. Eind jaren 80 begin jaren 90 hadden ze vaak spandoeken met hakenkruizen en keltische kruizen bij zich en zwaaide ze met confederate vlaggen.
Dat is inderdaad waar. En sinds Hiddink trainer is geweest zie je ze ook niet meer maar die gasten verander je jammer genoeg niet zomaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:38 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Elke club heeft dan wel een klein groepje supporters met een bedenkelijke reputatie, want Real is echt niet de enige club waar je dat soort spandoeken en vlaggen ziet.
Precies, dat is het lullige en het frustrerende...ondertussen verzieken ze het wel voor de "gewone" supporter.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die gasten verander je jammer genoeg niet zomaar.
Inderdaad en als 100 van die hersenloze een aap gaan na doen vind je altijd nog wel honderd anderen die mee doen ook al horen ze niet tot die idioten.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Precies, dat is het lullige en het frustrerende...ondertussen verzieken ze het wel voor de "gewone" supporter.
Yep, als één (sch)aap over de dam is...flauw grapje, maar het is inderdaad wel zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad en als 100 van die hersenloze een aap gaan na doen vind je altijd nog wel honderd anderen die mee doen ook horen ze niet tot die idioten.
Jezus zeg ...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Smeich het volgende:
En hier de beelden. Nou, duidelijk te zien wie t zijn dus makkie denk ik zo..
www.bentex.co.uk/Real_Vs_Lev.wmv
Wow...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Smeich het volgende:
Sjezus, die gasten zien er niet ál te snugger uit. Eigenlijk zouden ze overal net zoals in Engeland moeten doen, zo'n aangeef-plicht. Kijk naar die gast die York racistisch bejegende; nooit meer het stadion in...en terecht!! Deze gasten verdienen dat helemaal!!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Smeich het volgende:
Is dat die steenoude bok van Portugal?quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ene Costa zie ik ook nog.
Bridge vind ik een goede maar ik denk dat Ashley Cole ervarener is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind Bridge wel goed van ChelseaVolgens mij is Ano daar ook Fan van
Zijn we het eindelijk eens met elkaar eens
![]()
Ja, maar Cole is wel een vervelende etterbak die ik niet bij Real zou willen zien spelen. Denk ook dat ie een tikje duurder is dan Bridge. En het moet ook weer geen engelse kolonie worden bij Real, van mij mag Del Horno wel komen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bridge vind ik een goede maar ik denk dat Ashley Cole ervarener is.
Misschien dat Maxwell een optie is? Die heeft aangeven zijn contract niet te willen verlengen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:42 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ja, maar Cole is wel een vervelende etterbak die ik niet bij Real zou willen zien spelen. Denk ook dat ie een tikje duurder is dan Bridge. En het moet ook weer geen engelse kolonie worden bij Real, van mij mag Del Horno wel komen.
Ja maar of die echt dat niveau aan zou kunnen Maxwell is een goeie voor de Ned. comp maar in Spanje en dan ook nog bij realquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Maxwell hoeft in ieder geval niet veel te kosten. (Voor Realbegrippen.) En kan nog een flinke tijd mee.
Mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:42 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ja, maar Cole is wel een vervelende etterbak die ik niet bij Real zou willen zien spelen. Denk ook dat ie een tikje duurder is dan Bridge. En het moet ook weer geen engelse kolonie worden bij Real, van mij mag Del Horno wel komen.
Waar staat dat? Tommie had het over een kolonie Engelsen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef jojomen4 het volgende:
Dus Robinho maar door de concurrent laten weg kopen?![]()
Van mij mag ie komen
Morientes gaat wegquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:54 schreef RayMania het volgende:
Ronaldo, Owen, Raul, Morientes, Robinho.
Ronaldo mogelijk ook. Abramovitsj schijnt hem graag te willen hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Morientes gaat weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |