wacht, je zou m gaan zien in Utrecht?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ehm...
Ik heb met hem afgesproken, in Utrecht... gewoon op 4 januari, waar we dan de deal zouden sluiten enzo, en eens kijken...
zijn minimumafnamedinges was 5, zoals je weet, en ik en mijn vrienden weten nog niet wat nu. Mijn voorstel was om verder te sparen en totaal niets meer tegen deze gast te zeggen, terwijl andere wel even naar Utrecht willen om hem daar een lesje te leren
Maarja... verder sparen dus
héhé, Ik zou sowieso niet met Squaretrade doen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
wacht, je zou m gaan zien in Utrecht?
Ik zou het gewoon doen, als het niet te veel moeite is.
Als hij wel de stuff heeft, kan je me dan mailen?
Of hij komt niet opdagen OF hij heeft een rare manier van handelen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
héhé, Ik zou sowieso niet met Squaretrade doen...
Ik weet nog niet, ik heb nu helemaal geen zin om hem te zien...
Ik denk er nog over
Maar ik zal je mailen dan... kan je lekker handelen
Hoe weet je dat allemaal dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef Maaark het volgende:
[..]
Of hij komt niet opdagen OF hij heeft een rare manier van handelen.
Er zijn fraudereports bij marktplaats binnengekomen en daarom zijn zijn advertenties gedelete, dus meer klachten.
Ik heb marktplaats erover gemailt natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal dan?
heb niet meer, mailbox leeggegooid, maar zal wel opnieuw mailen ofzo, alleen al om mn gelijk te bewijzen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef De_Warme_bakker het volgende:
kan je je marktplaatsmailtje doorsturen naar mij aub?
mail in profiel
wat heb je naar hem gemailt? Toen ik had gemailt dat SquareTrade niet zo werkte, en of hij het op de manier wilde doen zoals het hoorde kreeg ik ook niets terug.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik geloof je wel hoor...
Ik baal er alleen stevig van.
van hem nog geen reactie terug...
al het contact verbroken met deze knaap, en nu verder sparen..quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef itsontoday het volgende:
Is een oplichter, dat soort gasten moet je in elkaar slaan, aangezien de politie er niks tegen kan doen.
Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont, maar in Duitsland zijn iPods meestal wel wat goedkoper.quote:Op zaterdag 18 december 2004 08:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
al het contact verbroken met deze knaap, en nu verder sparen..
maarre... Ik zal het topic niet langer vervuilen met mijn handelsproblemen
op de Amerikaanse Apple site staan de prijzen zonder belasting héquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:00 schreef Maaark het volgende:
Toch zie ik nog niet duidelijk in waarom kopen via een webwinkel in amerika geen optie is.
Je hebt daar een 40gb iPod voor de prijs van een 20gb iPod hier!
Weet iemand nog een goede, amerikaanse, worldwide-shipping webwinkel?
Ik heb het niet over de applesite, ik heb het over andere webwinkels...quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
op de Amerikaanse Apple site staan de prijzen zonder belasting hé
omdat de belasting per staat verschilt.
wat heb je zelf voor een computer??quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz, ik heb m'n iPod gister binnen gekregen, maar er zit alleen een Duitse en Franse handleiding bij.
Mijn PC blijft ook zeuren over een unknown USB device, ook nadat ik alle software heb geinstalleerd.
Hoe krijg ik in godsnaam muziek op dat ding?.
Win XP Pro SP2quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:46 schreef GiSH het volgende:
[..]
wat heb je zelf voor een computer??
Ja, althans.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:48 schreef GiSH het volgende:
[..]
heb je de iPod als windows ingesteld?
kijk hier eensquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, althans.
Ik heb gewoon de software van het cdtje geinstalleerd en daar stond "iPod software for windows".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |