Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehadquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zeker nog een fan van u2Ben helemaal verliefd op het nieuwe album, maar ik heb gekozen voor de normale iPod omdat hij goedkoper is
(50 euro is toch een halve maandloon
)
En daarbij, ik kan die kortingsbon nieteens gebruiken omdat ik geen creditcard heb![]()
Maar om het goed te maken met U2 heb ik 2 nieuwe cd's gekocht en al mijn cd's die ik al had erop gezet![]()
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:27 schreef schatje het volgende:
bron
Bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehad
Had jij natuurlijk ook een kopietje van de U2-collectie mogen hebben natuurlijk
Idd, dat merk maakt zoiezo bijna alleen maar rommel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
Allofmp3 is gevestigd in Rusland, daar zijn dingen toch wel wat sneller legaal dan hierquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik hoop echt dat ze ooit zo'n systeem ontwerpen als bij Allofmp3, dat je gewoon wat geld stuurt en dat je dan 'onbeperkt' legaal mag downloaden want iTunes heeft best wel leuke dingen![]()
toch best lastig iets kopieren...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht.
Nekschot voor de ontwerper.
Heerlijke review.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Mijn God wat slecht die Medion!
Als ie meteen uit zou gaan als je balkje leeg was, zou je dat dus nooit kunnen zien en had dat ding weinig zin. Het dient als waarschuwing dat je em weer moet opladen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:34 schreef BaggerUser het volgende:
trouwens als mn energie balkje leeg is klan ik altijd nog een uur luisteren.. was met mn vorige ook al zo ook een bugje?
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer Winamp eens een keer.
[..]
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruiken
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.
Ik gebruik standaard WinAmp, en die iPod Support-Plugin vind ik zéér fijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.
Face it, zolang Microsoft te prutserig is om zelf een fatsoenlijke mediaplayer te maken zit je onder windows altijd nog vast aan een third party mediaplayer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |