ik vind de U2 ipod in het zwart wel mooi, alleen jammer dat ze geen bijhorende dock hebben gemaakt(wat best gemogen had voor de prijs)quote:Op vrijdag 19 november 2004 03:26 schreef i-spy24 het volgende:
Weet je wat beter is:
[afbeelding]
U2 iPod
[afbeelding]
U2 iPod close-up
[afbeelding]
U2 iPod met iSock
U2 iPod UK
ik heb ook ge twijfeld aan mini of een 20 GBquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:31 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een 20 gb of een mini moet kopen. Ik twijfel nogal.
Zwart met rood combineert goed in 99 van de honderd gevallen. Laat dit nou net die ene percent zijn waar de lelijkheid alleen geaccentueerd wordt door deze kleurencombinatie. Als dat clickweel nou geel, groen of zelfs blauw was geweest,had je een kekke gadget gehad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 03:26 schreef i-spy24 het volgende:
Weet je wat beter is:
[afbeelding]
U2 iPod
[afbeelding]
U2 iPod close-up
[afbeelding]
U2 iPod met iSock
U2 iPod UK
verstandig, want het wordt dan 57, euro per giga bytequote:Op zaterdag 20 november 2004 00:07 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb toch maar de 20 gb versie genomen. De mini is bij de MediaMarkt trouwens maar ¤229.
En net een week geleden voor 269 gekocht...quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:36 schreef GiSH het volgende:
[..]
verstandig, want het wordt dan 57, euro per giga byte
zo'n party hebben ze toch ook al in Nederland gehad???quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:12 schreef i-spy24 het volgende:
en wat helemaal geweldig is, is als er een speciale iPod Party is geweest in England.
[[url=http://hosted.yourimg.com/04/323/08/NakedNewsUKsiPodparty.jpg]afbeelding][/url]
das balen... dan zal binnenkort de 20 gb ook wel in prijs zakken.. eerst de mini om de daar verkoop cijfers te verbeteren... en dan even wachten en dan de 20 gb.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
En net een week geleden voor 269 gekocht...
Zul je altijd zien...
In andere winkels was de mini wel gewoon 269.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
En net een week geleden voor 269 gekocht...
Zul je altijd zien...
Nee, juist niet. Dat is funest voor de accu.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:29 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb weleens gelezen en gehoord dat je je ipod pas moet opladen als hij echt helemaal leeg is.
Uh...ik heb alleen een firewire en een usb kabel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het 4-6 pins verloopstekkertje gebruiken. Dan levert je computer geen stroom om em op te laden.
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat is funest voor de accu.
Het liefste voor hij helemaal leeg is. Afaik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?
http://ipodbatteryfaq.com/quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |