Niet echt ontopic, maar goed: bij mij is dat Left outside alone - Anastaciaquote:Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef GiSH het volgende:
welk liedje is bij jullie het meest gedraaid..
de mijne is I'am on fire - Heather Nova
Volgens mij is dat geen bug, maar een featurequote:Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd![]()
Die bug "is bekend". De vraag is óf en wanneer daar iets aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
jha ik heb 1.1 inderdaad maar het is handig om te weten![]()
Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd![]()
Proest.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Niet echt ontopic, maar goed: bij mij is dat Left outside alone - Anastacia
ik heb een groenequote:Op donderdag 18 november 2004 21:18 schreef sooty het volgende:
[..]
Proest.![]()
![]()
Zometeen ga je me nog vertellen dat je een blauwe mini hebt.![]()
apple-tjes groenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een groene![]()
Toen ik hem ging halen was piër wind of hoe je dat ook schrijgt er ook. En die ziet mij die groen pakken. Dus hij roept heb je geen oranje? Dus die verkoper, Hoezo? Ja nou dan kan ik met die jongen een stoplicht spelen. Het kokende stoplichtquote:Op donderdag 18 november 2004 21:20 schreef GiSH het volgende:
[..]
apple-tjes groen
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Steve-02 het volgende:
iPod G4, echt fantastisch. Helaas al een deuk in de achterkant.![]()
Whahahaahaquote:Op donderdag 18 november 2004 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen ik hem ging halen was piër wind of hoe je dat ook schrijgt er ook. En die ziet mij die groen pakken. Dus hij roept heb je geen oranje? Dus die verkoper, Hoezo? Ja nou dan kan ik met die jongen een stoplicht spelen. Het kokende stoplicht![]()
Ik heb rood haar namelijk![]()
Geweldige gast die Piër wind ( die ADHD kok )
Sorry dat ik lach, sorry dat ik besta...quote:Op donderdag 18 november 2004 23:43 schreef search64 het volgende:
Zo, dat was echt totaal niet grappig.....
ik kom hem regelmatig tegen. Hij hij praat en doet is meesterlijk.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
WhahahaahaIk lig hier te rollen over de grond
Pierre ruled! (wist je overigens dat je Mie heerlijk kunt frituren! Thnx to Pierreeeee)
Als ik mijn laptop (ook een Applequote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen bug, maar een feature. In ieder geval is het niets bijzonders: ik heb het met mijn iPod ook: als ik hem na het opladen weer gebruik, is ie bijna leeg. Een paar minuten later is de indicator weer vol: het zal wel net zo zijn als met een automotor: hij moet even warmlopen
Depressief?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:47 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Sorry dat ik lach, sorry dat ik besta...![]()
Moet je ipod wel zijn aangesloten en dan in itunes naar preference, dan de optie open itunes when this ipod is attaced uitvinken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:18 schreef phunkk het volgende:
Weet iemand of je kan zorgen dat iTunes NIET start als je je iPod aansluit? Ik word er een beetje moe van namelijk.. Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden daarover namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |