quote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopen
Pure iPodverkrachting die dingen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.
Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
gaaf spul... alleen nu natuurlijk wachten op de volgende eeuw dat dit ook in NL verkrijgbaar isquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.
Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
dat is echt verneuking van je iPod.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPodquote:Op woensdag 17 november 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat is echt verneuking van je iPod.
1) Winamp 5quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?
Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit![]()
Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:31 schreef GiSH het volgende:
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPod
er zijn ook stickers die geen lijm resten achterlaten bij het verwijderen van deze stickers..quote:Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.
Haal dan een iSkin of een sock.
dat e book werkt niet helemaal.. ik had mijn ploegenrooster voor het jaar 2005 er in willen zettenquote:Op donderdag 18 november 2004 07:26 schreef phunkk het volgende:
Even iets heel anders, de notesfunctie. Gebruikt iemand deze?
Ik heb eens even wat zitten surfen, en heb iets tofs gevonden: iStories. Je kunt er allemaal spelletjes enzo downloaden, die je kan spelen via het notes-gebeuren van je iPod![]()
Ook kwam ik nog dit tegen: eBook conversion, daar kan je een willekeurig .txt bestand omzetten naar notes, en zo hele boeken naar je iPod zetten zodat je kan lezen terwijl je in de trein zit en naar je muziek luistertIk heb dat lezen eens getest, en het leest niet eens echt vervelend, fijner in ieder geval dan van een pc-monitor.
moet je even kijken welke versie je hebt..quote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een ipod mini kan je daar ook software update,s voor downloaden?
zal vast wel ergens staan maar ik ben te lui om te zoeken![]()
http://www.apple.com/nl/ipod/download/quote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een ipod mini kan je daar ook software update,s voor downloaden?
zal vast wel ergens staan maar ik ben te lui om te zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |