abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23354450
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopen
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:09:53 #27
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23354593
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.

Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23357202
Ik heb dus sharepod gedownload, maar het werkt niet helemaal. Eerst zegt t dat ik sharepod van m'n i pod zou moeten "runnen" maar dat ie wel naar de beschikbare harddisk gaat zoeken, vervolgens zegt ie dit: Your Ipod is not recognized by Windows as a proper harddrive. Make sure you have enabled "Disk Mode". Please plug in your Ipod and restart sharepod.

Dat laatste heb ik dus al gedaan. Maar het doet niks. Wat moet ik nu doen?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_23357225
en die disk mode is dus ook nergens te vinden..........
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:19:51 #30
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23357667
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.

Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
Pure iPodverkrachting die dingen.

Het schijnt dat je ze er ook nog eens niet fatsoenlijk af kunt halen en je dus zit met ranzige lijmresten.

Mensen die stickers op hun iPod willen plakken kunnen maar beter een walkman kopen ofzo. Je gaat toch ook geen modder op je nieuwe BMW smeren.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:22:42 #31
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23357723
quote:

gaaf spul... alleen nu natuurlijk wachten op de volgende eeuw dat dit ook in NL verkrijgbaar is
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_23358721
Ik vraag me af of ik nu alle nummers die op m'n ipod staan ook op de computer moet hebben staan? Itunes upload gewoon alles wat verschilt wat er op de ipod staat toch? Als daar niets meer staat haalt hij alles eraf. Tenminste bij mij wel. Kan dat ook anders kan ik heb niet als externe harde schrijf gebruiken ofzo?
pi_23360850
Je moet instellen dat iTunes je iPod niet automatisch synchroniseert. Als je nummers van je pc op je iPod erbij wilt zetten, zet je ze eerst in je bibliotheek, dan selecteer je ze allemaal en dan copieer je ze. Dan ga je naar je iPod (nog steeds in iTunes) en dan plak je ze

Et Voila!
pi_23365916
ja maar dat kan helemaal niet, want de funktie plakken is uitgeschakelt in het ipod menu in itunes. Dat kan alleen in bibliotheek enzo.... of ligt dat nou aan mij?
pi_23365989
oooh ik heb t al!!! I love you i love you i love you!
Dacht toch echt even dat ik al die 500 nummers weer opnieuw moest gaan downloaden!!!!
pi_23369234
Dat scheelt weer een hoop tijd dan

Voor de volgende die het plakken niet kan vinden, je kan niet plakken met je rechtermuisknop, maar in het menu bovenin "bewerken" kun je wel gewoon "plakken" selecteren
  woensdag 17 november 2004 @ 03:05:06 #37
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23369766
lang leven het knippen en plakken
pi_23370596
quote:

dat is echt verneuking van je iPod.
  woensdag 17 november 2004 @ 16:31:37 #39
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23380356
quote:
Op woensdag 17 november 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:

[..]

dat is echt verneuking van je iPod.
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPod
pi_23381650
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit
1) Winamp 5
2) iPod Support Plug-in for Winamp
3) M3U Copy
4) Nero

Via de Media Library (1) & 2) vereist) in Winamp kun je in de database van je iPod browsen en toevoegen aan je playlist. Daar kun je vervolgens een playlist van maken.
Met Nero (4) vereist) kun je gewoon de playlist branden (m3u & pls kun je toevoegen als audio-bestand, de inhoud wordt automatisch toegevoegd). Je kunt met M3U Copy (3) vereist) de bestanden die in je playlist, die je met Winamp hebt gemaakt, staan kopiëren naar een door jou opgegeven map op je hardeschijf.
  woensdag 17 november 2004 @ 21:16:23 #41
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23387381
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:31 schreef GiSH het volgende:
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPod
Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.

Haal dan een iSkin of een sock.
Ik ga naar huis.
  woensdag 17 november 2004 @ 23:47:04 #42
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23391635
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef nietzman het volgende:

[..]

Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.

Haal dan een iSkin of een sock.
er zijn ook stickers die geen lijm resten achterlaten bij het verwijderen van deze stickers..
pi_23395218
Even iets heel anders, de notesfunctie. Gebruikt iemand deze?

Ik heb eens even wat zitten surfen, en heb iets tofs gevonden: iStories. Je kunt er allemaal spelletjes enzo downloaden, die je kan spelen via het notes-gebeuren van je iPod

Ook kwam ik nog dit tegen: eBook conversion, daar kan je een willekeurig .txt bestand omzetten naar notes, en zo hele boeken naar je iPod zetten zodat je kan lezen terwijl je in de trein zit en naar je muziek luistert Ik heb dat lezen eens getest, en het leest niet eens echt vervelend, fijner in ieder geval dan van een pc-monitor.
  donderdag 18 november 2004 @ 09:39:07 #44
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23396362
quote:
Op donderdag 18 november 2004 07:26 schreef phunkk het volgende:
Even iets heel anders, de notesfunctie. Gebruikt iemand deze?

Ik heb eens even wat zitten surfen, en heb iets tofs gevonden: iStories. Je kunt er allemaal spelletjes enzo downloaden, die je kan spelen via het notes-gebeuren van je iPod

Ook kwam ik nog dit tegen: eBook conversion, daar kan je een willekeurig .txt bestand omzetten naar notes, en zo hele boeken naar je iPod zetten zodat je kan lezen terwijl je in de trein zit en naar je muziek luistert Ik heb dat lezen eens getest, en het leest niet eens echt vervelend, fijner in ieder geval dan van een pc-monitor.
dat e book werkt niet helemaal.. ik had mijn ploegenrooster voor het jaar 2005 er in willen zetten
365 regeltjes lang txt bestandje dat was al te lang, dus laat staan heleboeken....
pi_23396435
Ja, dat van die limiet klopt. Het mooie van die site is, dat het programma dat ze daar gebruiken een boek converteert naar verschillende notes-bestanden Dus 1 boek is een x aantal notes. Bovendien heeft dit wel een voordeel ook, je hoeft niet weer helemaal naar het stuk te scrollen waar je gebleven was als je even wilt stoppen met lezen.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:14:56 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23409304
ik heb een ipod mini kan je daar ook software update,s voor downloaden?
zal vast wel ergens staan maar ik ben te lui om te zoeken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 18 november 2004 @ 20:30:22 #47
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23409684
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
moet je even kijken welke versie je hebt..
  donderdag 18 november 2004 @ 20:33:32 #48
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_23409761
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
http://www.apple.com/nl/ipod/download/

Maar vermoedelijk heb je de nieuwste FW voor de mini al. (versie 1.1)
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:46:30 #49
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23410049
welk liedje is bij jullie het meest gedraaid..

de mijne is I'am on fire - Heather Nova
  donderdag 18 november 2004 @ 20:46:37 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23410056
jha ik heb 1.1 inderdaad maar het is handig om te weten

Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')