Een vriend van me heeft de Creative Zen Touch 40 gb gister binnen gekregen. Opzich ook wel leuk dingetje, geluid is uitermate goed vind ik zelf. Maar ik vind hem zelf iets te zwaar voor dagelijks gebruik. Check de review @ tweakers -> http://www.tweakers.net/reviews/531?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Maaark het volgende:
Wat zijn, als je een iPod overweegt, andere spelers waarnaar je ook zou moeten kijken?
Overal staat dat de Audio M3 (ofzo) een iPod killer is...
[afbeelding]
Maar ik vind het flut dat er geen schermpje op het ding zelf zit...
Dus, wat zijn nog meer goeie spelers die ook in 40GB editie zijn?
tja, het is een kwestie van voorkeur, maar ik mis het schermpje op de speler absoluut niet. Het 5-regelige schermpje in de remote is goed afleesbaar en werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Maaark het volgende:
Maar ik vind het flut dat er geen schermpje op het ding zelf zit...
Inderdaad, en ik ben dit toch gewend van jaaaaaaaaaren discmanquote:
Oh ja, 4th gen. Die heb ikquote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, het is mijn 3rd gen. De iPod photo is 4th gen.
1st en 2nd gen hadden de knoppen om de draaischijf heen.
Kan nog niet op 4th gen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja, 4th gen. Die heb ik
Maar goed, hoe doe je dit? Ik wil 't ook
Jouw geld, jouw keuze.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:04 schreef EmPulSe het volgende:
Ik kan goedko(per) aan een ipod komen, 3e generatie, zo ver ik weet is met de 3e generatie niks mis, iemand suggesties?
En wie z'n foto is dat?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt wel een iPod photo. 8).
Jammer dat het afspelen van mp3's verre van perfect gaat.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:11 schreef Beathoven het volgende:
En wie z'n foto is dat?
hoog tijd... soms is tie echt te zachtquote:Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
Is er eigenlijk al een bestandje voor de 4e gen (de nieuwste das toch 4e?) dat de begrenzer van het volume eraf haalt?
Het kan ook geen kwaad om eens iets terug te kijken in een topic, want in dit topic staat al een link naar een programma die dat voor je doet.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
Is er eigenlijk al een bestandje voor de 4e gen (de nieuwste das toch 4e?) dat de begrenzer van het volume eraf haalt?
http://www.pochoirs.de/software_es.htmquote:Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
probeer 't uit zou ik zeggen, zoveel moeite is dat nietquote:Op zondag 2 januari 2005 21:42 schreef Maaark het volgende:
He, even een vraagje.
Als een nummer ID3v1 tag én een ID3v2 tag heeft... en stel dat de ID3v1 tag verkeerd is en de andere is goed... welke leest de iPod dan eerst?
Deze informatie kan ik goed gebruiken want ben alles beetje opnieuw aan het taggen...
Ik heb (nog) geen iPod, maar over een week of twee/drie waarschijnlijk wel, en wil dan mijn muziek goed getagt hebben. Dus... weet iemand het?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
probeer 't uit zou ik zeggen, zoveel moeite is dat niet
nee dit komt niet omdat je hem heb laten vallen, ik heb dus precies hetzelfde probleem gehad ( lees mn eerdere posts maar), en ik heb hem nog noit laten vallen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:50 schreef pannaking_ het volgende:
Owkee met mijn iPod is het volgende mis:
Hij liep eerst telkens vast of hij ging ineens alleen maar alle nrs vooruitspoelen:S en dus ging ik hem resetten maar nu kan hij telkens alleen nog maar dat mapje weergeven en dan komt het apple logo weer in beeld (hij blijft dus telkens dat reset beeld weergeven) ook als ik hem formatteer via de iPod updater op de pc werkt hij niet.
Nu zei iemand dat dit kwam omdat ik hem had laten vallen(is ook gebeurd) en dat je geen garantie krijgt als je hem hebt laten vallen, klopt dit?? (anders ga ik gewoon een nieuwe halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |