quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
B.A.G.G.E.R. (Bijzonder Aangenaam Geformuleerde Geacheveerd Entertainende Retoriek).
Saai...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:13 schreef Nouk het volgende:
Rode natuurlijk.
Ga langs de dichtsbijzijnde rozenkwekerij en haal voor 10 euro een bos op waar je in de winkel 25 voor betaald.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
Rode ja.
Niet voor iedere gelegenheidquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Saai...
Er zijn mooiere rozen...
Nou!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:16 schreef Nouk het volgende:
een rozenkwekerij in t Gooi!
Ik heb rozen voor prille liefde nodigquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Doe dan blauwe rozen! Die staan voor goddelijke liefde!
Weet niet, heb er hier nog nooit 1 gezien..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou!
Zijn die er niet ?
Een strandwandeling en rode rozen, wowquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb rozen voor prille liefde nodig.
Ach met rode rozen loop je het minste risico lijkt me. Altijd goed toch?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb rozen voor prille liefde nodig.
Je hoeft niet alles te openbarenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een strandwandeling en rode rozen, wow. Als je nou ook nog als jullie naar huis gaan de vloer besprenkelt met rozenblaadjes en kaarsjes in de vorm van een hart, kan het niet meer misgaan
.
Als je al 9 jaar in een rozenkwekerij werkt is het vrij lastig om nog enige romantiek in een roos te vinden hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een strandwandeling en rode rozen, wow. Als je nou ook nog als jullie naar huis gaan de vloer besprenkelt met rozenblaadjes en kaarsjes in de vorm van een hart, kan het niet meer misgaan
.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach met rode rozen loop je het minste risico lijkt me. Altijd goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |