Jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Magneet het volgende:
oddbal heb ik nog niet gespeelt, moet je dan een bal zo lang mogelijk vasthouden of wat was het ook weer?
Ja dat is Oddbal.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Magneet het volgende:
oddbal heb ik nog niet gespeelt, moet je dan een bal zo lang mogelijk vasthouden of wat was het ook weer?
Zeg het eens tegen haar dat ze Dolf voor linkse kwal moet uitschelden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:45 schreef Magneet het volgende:Miranda heeft eergister op 3fm een hoop cabaretspul gewonnen en kaartjes voor de onthulling van een cd en net was ze bij Dolf Jansen in de uitzending, kan ze gewoon 100 cd's winnen
ze is zelf ook links Brownie alleen niet zo'n moslim knuffelaar gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeg het eens tegen haar dat ze Dolf voor linkse kwal moet uitschelden.![]()
Brownie ook.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:50 schreef Magneet het volgende:
ze is zelf ook links Brownie alleen niet zo'n moslim knuffelaar gelukkig
Hint...quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmmm, volgens MSN heb ik geen LIVE friendslist meer en op de Bungie site ook nietIk krijg wel nog MSN Alerts als er iemand gaat spelen...
der is bij mij ook een hoop geresetquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmmm, volgens MSN heb ik geen LIVE friendslist meer en op de Bungie site ook nietIk krijg wel nog MSN Alerts als er iemand gaat spelen...
Ik WIST dat je dit ging zeggen Gijsquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
JA! Bij Nintendo zou dit NOOIT gebeuren!![]()
![]()
Ow wacht, die zijn helemaal niet online!
Zeggen dat je het niet wilt omdat je het niet kunt zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter iets niet doen dan iets niet goed doen.
Guntquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
Mond, ik moet nog 2,5 uur![]()
![]()
Ik lees het in het Arafat topic.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een ChOas op die begrafenis van Arafat zeg![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze is zelf ook links Brownie alleen niet zo'n moslim knuffelaar gelukkig
Gijs, dat moet je als neger zijnde toch wel gewend zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:krijg ik weer de schuld??
dacht dat de periode van stigmatisering nu na Theo voorbij zou zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat moet je als neger zijnde toch wel gewend zijn.
Van mij mag je blijven hoor, lekkere geile bounty van me!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
dacht dat de periode van stigmatisering nu na Theo voorbij zou zijn.
neuken??quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven hoor, lekkere geile bounty van me!
Is goed! Maar eerst vanavond weer cyberseksen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
neuken??
dat vind ik wel een nadeel trouwens van Halo Live.... dat je alleen maar met iemand kan lullen als je bij hem in de buurt staatquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is goed! Maar eerst vanavond weer cyberseksen?![]()
Zit je weer op van die christelijke sites te kijken?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:44 schreef ChOas het volgende:
Ik zie toch een aantal hele slechte reviews van Halo2
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
dat vind ik wel een nadeel trouwens van Halo Live.... dat je alleen maar met iemand kan lullen als je bij hem in de buurt staatof je moet een knopje indrukken
maar ik weet niet of de tegenstander je dan ook hoort..... volgens mij wel.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit je weer op van die christelijke sites te kijken?
Nederland anno 2004: Te-le-foonquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus we kunnen niet dom ouwhoeren met elkaar?
Ja, dat vind ik ook. De tegenstander kan je ook horenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat vind ik wel een nadeel trouwens van Halo Live.... dat je alleen maar met iemand kan lullen als je bij hem in de buurt staatof je moet een knopje indrukken
maar ik weet niet of de tegenstander je dan ook hoort..... volgens mij wel.
Rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:53 schreef kepler het volgende:
Roy waar was je
slap excuus, gister zei je nog het 2e blokquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rustig ontbijtenDacht dat het pas het 3e blok was
![]()
Ja, i know, maar op mijn briefje staat 3e, dus ik dacht gister, lekker uitslapen!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:59 schreef kepler het volgende:
[..]
slap excuus, gister zei je nog het 2e blok
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. De tegenstander kan je ook horenGisteren zei Gina:
"Daaaaag Notorious" *PANG DOOD*
Hoeveel wil je hebben voor dat Goomba shirt?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:![]()
Ben je goed in bedquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebben voor dat Goomba shirt?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Geloof me, in mijn geval wil je liever geld zien.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:18 schreef GinaG het volgende:
Ben je goed in bed![]()
quote:mail je adres maar![]()
Stel je trouwens eens voor als je van plan bent hier te blijven posten.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Mond!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je trouwens eens voor als je van plan bent hier te blijven posten.![]()
Ik doe toch aardig? Ik gebruik zelf eenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:24 schreef ChOas het volgende:
Mond!
Is een chick, voorzichtig aanpakken (in het begin)
Trouwens... hoe kent Roy chicks ?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe toch aardig? Ik gebruik zelf eensmiley.
en ik heb even haar fotoboek bezocht![]()
quote:hoe kent Roy chicks ?
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:27 schreef ChOas het volgende:
Ze woont vlak bij me
Doet er niet toe, het blijft verbazingwekkendquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onwetendheid is een zegequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:44 schreef ChOas het volgende:
Ik zie toch een aantal hele slechte reviews van Halo2
*op Half-Life 2 wacht*
Als er een Jood met lef was geweestquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Crowd surfen op een doodskist. Origineel.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Onwetendheid is een zege![]()
[Fanboy magazines]
hoerquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ze is zich aan het verlustigen op mijn mail.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben we haar nu weggejaagd?
Forward hem eens.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:40 schreef chibibo het volgende:
Ze is zich aan het verlustigen op mijn mail.
Dat komt omdat ze dan bij je "soon to be" lijk staat.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. De tegenstander kan je ook horenGisteren zei Gina:
"Daaaaag Notorious" *PANG DOOD*
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze over d'r giegel is gegaan en nu aan het opruimen isquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Iedere newbee tochquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben we haar nu weggejaagd?
Tis geen mario golf nee..quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Goed, ik vind het zelf ook geen 97% zoals ie nu gemiddeld staat. De campaign is wel tof, maar ik had het liever online co-op gedaanVerder zijn de wapens niet helemaal perfect gebalanceerd, maar het is pure fun online, echt waar. Het spel is goed, maar niet het ultieme spel voor mij persoonlijk
Ze post leuk mee en ziet er niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef Bastard het volgende:
Iedere newbee tochOf maken we onderscheid in sexe?
Ohw, maar Mario Golf is ook echt geen topper, dat is een game die je één potje in de maand speeltquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis geen mario golf nee..
Okquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze post leuk mee en ziet er niet verkeerd uit.En sinds Tiggy niet meer post hebben we een vacature.
Jajajajajajaquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, maar Mario Golf is ook echt geen topper, dat is een game die je één potje in de maand speelt![]()
Dé games voor mij zijn nog altijd RPG's eigenlijk, ik leef gewoon meer mee met een game waar je character groeit, alle characters uitgediept worden en het verhaal meeslepend en verrassend is. Uren levelen met characters enzo.
Tis dat je zo groot bent, anders zou ik die oogkleppen een keer weg komen timmeren.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jajajajajaja
Makkelijk praten als je er geen ideeeee van hebt hequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je er geen ideeeee van hebt he
Toch jammer, zou eigenlijk zeggen.. Gijs, kom eens langs.. wijdt ik je in
MWAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis dat je zo groot bent, anders zou ik die oogkleppen een keer weg komen timmeren.![]()
![]()
Ja, Halo2 is wel het ultieme livespel qua opties en hoe het loopt. Petje af daarvoor. Die stats ga ik overigens wel levelen, maar dan moeten jullie allemaal even stil blijven staan als ik op jullie schietquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik denk dat als je je gewicht er in gooit je nog een eind komt
Ja ieder zn games.. ik moet actie hebben.. of het nou op het circuit is met close racing, of hakken in HALO2 .. ik vind het prachtig!
Godsklere, moet je eens kijken hoe lekker dat loopt, hoe heerlijk het is om tegen die andere mensen te vechten, in zulke prachtige omgevingen
Levellen? Er zijn stats, level die maar op
Toch jammer dat er geen stats zijn voor custom game..quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, Halo2 is wel het ultieme livespel qua opties en hoe het loopt. Petje af daarvoor. Die stats ga ik overigens wel levelen, maar dan moeten jullie allemaal even stil blijven staan als ik op jullie schiet
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nu wel erg benieuwd naar Halo 2 Live!!!
Eigenlijk was het de bedoeling om alleen te lurken en checken of ik wat strategie tips mbt HALO kon inpikkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je trouwens eens voor als je van plan bent hier te blijven posten.![]()
Uurtje of 2230 kan ik de hele nacht doorquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nu wel erg benieuwd naar Halo 2 Live!!!
Ahaquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de bedoeling om alleen te lurken en checken of ik wat strategie tips mbt HALO kon inpikken![]()
Maar helaas![]()
Tjsa mezelf voorstellen:
Ben vrouw![]()
28 jaar oud![]()
''werk'' en studeer part time rechten.
Oooh en had ik al verteld dat ik een HALO freak was![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:56 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik iets tegen negers heb trouwens
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:56 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik iets tegen negers heb trouwens
Heb ik niet ontvangenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
wanneer en hoe krijg je trouwens een medaille??quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:59 schreef Bastard het volgende:
Had net in een spelltje iemand 88 medailles
Waren 55 sniper medailles bij.. fucking campers
Dat veld gisteren met die cirkel in het midden..quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]mag ik je weer neerschieten??
Hij is ook nog niet verstuurd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:00 schreef GinaG het volgende:
Heb ik niet ontvangen![]()
Ja dat weet je nog niet, maar dat gaat vrij makkelijk als je eenmaal goed speelt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wanneer en hoe krijg je trouwens een medaille??
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vanavond stuur ik 'm wel even, heb je iets om naar uit te kijken.
Vanavond heb ik een date met de MasterChiefquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij is ook nog niet verstuurd.Zit op m'n werk.
Vanavond stuur ik 'm wel even, heb je iets om naar uit te kijken.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een dat met de MasterChief
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de bedoeling om alleen te lurken en checken of ik wat strategie tips mbt HALO kon inpikken![]()
Maar helaas![]()
Tjsa mezelf voorstellen:
Ben vrouw![]()
28 jaar oud![]()
''werk'' en studeer part time rechten.
Oooh en had ik al verteld dat ik een HALO freak was![]()
Whoehahahaahaquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:06 schreef Bastard het volgende:
leef op sinas, bier, en crackers.
Ja hehequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:34 schreef kepler het volgende:
de SP is ook gewoon goed
God bestaat: Geloofquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik detecteer Halo 2 ongeloof in dit topic.........
het begin was het lafjesquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
God bestaat: Geloof
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
het begin was het lafjesJe gaat dus als andere beesten spelen, en dat is naar jouw mening hoogverraad, dat haal ik hier uit, klopt dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
Het begin was lafjesquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
het begin was het lafjes
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het begin was lafjesLafjes,.................. lafjes...
Ik zal wat lafjes tegen je aan leggen
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
het begin was het lafjesIk heb het nog niet gehad, maar het lag er al wel dik op na het intro filmpje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker omdat een hoop reviews "niet spoilen, maar je speelt wel met ook anderen dan de Master Chief"
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
*gunt*quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
![]()
![]()
Internet heeft er hier 2 uur uitgelegenGeen Live
De diehard papa's gaan wat vroeger stoppenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:22 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ben rond 01.00 vannacht ook weer van de partij, eerst METAL in leeuwarden
zijn er nog diehard fokkers online op dat moment ?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:25 schreef Magneet het volgende:
HAlo 2 is gewoon god
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Net even diep in de clan site gedoken en Sailing gevolgt... wat heeft die allemaal gedaan en met wie etc etc![]()
NIET normaal die stats... hoe dieper ik in de site kom hoe meer ik besef HOE groot dit isWat een interaktie !! Kan er niet over uit,.
Sailing... killed by, who he killed, hit radius, killed, medals en ga zo maar door,... voor ELKE game die Sailing dus gamede gisteren.... niet normaal... we praten hier over miljoenen pages voor al die gamers !!!!![]()
BungieXbox
Goddelijk
dat idee heb ik steeds meer ja anders zou je bij sommige hosts geheid enorme lag krijgenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
cool toch
die gasten hebben een partij servers staan daar!!!
en draaien de live-games ook niet op een eigen-server? Omdat je midden in de game van 'host' kan wisselen. Is de host niet gewoon alleen diegene die bepaalt welke game er wordt gespeeld?
Geen idee hoe het werkt, maar het is geniaaaalquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
cool toch
die gasten hebben een partij servers staan daar!!!
en draaien de live-games ook niet op een eigen-server? Omdat je midden in de game van 'host' kan wisselen. Is de host niet gewoon alleen diegene die bepaalt welke game er wordt gespeeld?
Nee schat,.... ga om 17:00 wegquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:29 schreef Quinny het volgende:
Sjo hoe ben je thuis? Laat zeker?xcxd
Heb al 4 pagina's gevuld staan.. en van ieder spel kan je screens zienquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Net even diep in de clan site gedoken en Sailing gevolgt... wat heeft die allemaal gedaan en met wie etc etc![]()
NIET normaal die stats... hoe dieper ik in de site kom hoe meer ik besef HOE groot dit isWat een interaktie !! Kan er niet over uit,.
Sailing... killed by, who he killed, hit radius, killed, medals en ga zo maar door,... voor ELKE game die Sailing dus gamede gisteren.... niet normaal... we praten hier over miljoenen pages voor al die gamers !!!!![]()
BungieXbox
Goddelijk
Ok schatquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee schat,.... ga om 17:00 weg
Dit bericht krijg ik als ik mijn gamertag wil linken aan de bungiesite, maar op xbox.com krijg ik dit bericht als ik wil insignen.. en ben dus al geruime tijd over de dertien voor de grapjassen onder onsquote:Due to your age, you cannot sign up for an Xbox.com account. Xbox.com accounts are for users 13 years of age or older.
Click here to return to the homepage.
al die tabbladen ook al gezienquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb al 4 pagina's gevuld staan.. en van ieder spel kan je screens zienongeloofelijk!
dan staat er in je passport account ergens aangegeven dat je dat nog niet bentquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:32 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Dit bericht krijg ik als ik mijn gamertag wil linken aan de bungiesite, maar op xbox.com krijg ik dit bericht als ik wil insignen.. en ben dus al geruime tijd over de dertien voor de grapjassen onder ons
Most killed: Zeus nexiumquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
al die tabbladen ook al gezien![]()
http://bungie.net/Stats/G(...)76&player=SailingAce
Vind het PvP tabblad en de medals tab het coolstEn hit... en... allemaal eigenlijk
dat was idd op een gegeven moment wat minder jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:32 schreef Bastard het volgende:
Maar moet wel aanraden om een private room te maken, kom je binnen op uitnodiging.. want net die server van zeus.. gezellig hoor, maar de helft waren kinderen "ownage" "gate is open jongens, kom op jongens "shut up!
Ik wilde het net postenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Most killed: Zeus nexium
Vind tegen vreemden gamen altijd wel lachen.. maar dan wel een beetje van 20+quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat was idd op een gegeven moment wat minder ja
Ook zo droog.. Was aan het schieten op m.. en hij wist niet waar vandaan.. komt ie aanrennen.. tijdens rennen naar boven schiet ik m molquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten
Level Gamertag Most Killed By Most Killed
1st N/A SailingAce esrarCengiz Zeus Nexium
misschien ben je geestelijk nog onder de 13quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:32 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Dit bericht krijg ik als ik mijn gamertag wil linken aan de bungiesite, maar op xbox.com krijg ik dit bericht als ik wil insignen.. en ben dus al geruime tijd over de dertien voor de grapjassen onder ons
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ok schat
WHAHAHAHAHAHA gijs,.... als je daar naast staat en je ziet dat... hahahahahaha die lol met dat spelquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook zo droog.. Was aan het schieten op m.. en hij wist niet waar vandaan.. komt ie aanrennen.. tijdens rennen naar boven schiet ik m mol
Maar ander veld walste hij zo met zn jeep over me heen,.. ben je aan het rennen hoor
In de lobby hoor je iedereen.. de kinderen er bovenuit zal ik maar zeggen. (Private game dus maken)quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Maar hoe werkt het nu met praten voordat ik vanavond niemand hoor. In de lobby hoor je iedereen ? En op het veld ? Ik las iets over een witte knop indrukken als je wilt praten ?
Teveelquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:41 schreef ChOas het volgende:
Wat kost zo'n Xbox met Halo2 en live ?
Dat word moeilijk.. hij is groter dan een jeepquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:41 schreef Chocobo het volgende:
Over surfer heen rijden![]()
Uit jou mondquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat word moeilijk.. hij is groter dan een jeep
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 november 2004 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
In de lobby hoor je iedereen.. de kinderen er bovenuit zal ik maar zeggen. (Private game dus maken)
Op het veld hoor je iedereen die in de buurt is... ik hoorde Zeus roepen "Soos, ben jij daar?" en ik knal hem zo dood.
Maar met witte knop indrukken hoort hele team van jou je.
Ja is droog om te zien inderdaad.. maar die vuurgevechten ook.. loop je buiten door een grasveld heen.. kom je iemand tegen. Ga je schietend op elkaar af rennen, en dan rondjes om elkaar heen.. Echt zooo droog en spannend!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA gijs,.... als je daar naast staat en je ziet dat... hahahahahaha die lol met dat spel
![]()
![]()
![]()
1 ding:quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
In de lobby hoor je iedereen.. de kinderen er bovenuit zal ik maar zeggen. (Private game dus maken)
Op het veld hoor je iedereen die in de buurt is... ik hoorde Zeus roepen "Soos, ben jij daar?" en ik knal hem zo dood.
Maar met witte knop indrukken hoort hele team van jou je.
Mijn vliegtuig stijgt niet opquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit jou mond![]()
HAhahahahahaha
Ook zoietsquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn vliegtuig stijgt niet op
Ja .. maar veel mensen vergeten die witte knopquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeWAT GOED ZEG... lijkt me zo cool om te vijand te horen ! Het hele team aanspreken kan dus ook
![]()
Mijn hemel ! Waar zijn we aan begonnen !
Gijs... ik krijg ineens zooooo veel zin om met je te gamen vanavond...quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn vliegtuig stijgt niet op
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie ik zo iemand an mn team wegrijden in een jeep.. ik brullen!! Maar hij stopte niet, kon dat hele kankeind gaan lopen over de hei.
*Gunt*quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
%^%&^#%$^%#^$%&$^*^$*&$#$
15 meter kabel gekocht, Xbox aangesloten, Halo 2 doet het!
Klapt mijn wireless eruit en ik krijg het niet meer aan de praat!
Klote kut Windows!!!
ChOas....heeeeeeeeeeeeeeeeeeellupie!![]()
Ja word lachen inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ik krijg ineens zooooo veel zin om met je te gamen vanavond...![]()
Wordt echt lachen!!
HALO![]()
Ik heb hier heeeeel hard om geproest WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. maar veel mensen vergeten die witte knop
Zie ik zo iemand an mn team wegrijden in een jeep.. ik brullen!! Maar hij stopte niet, kon dat hele kankeind gaan lopen over de hei.
*gunt*quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
%^%&^#%$^%#^$%&$^*^$*&$#$
15 meter kabel gekocht, Xbox aangesloten, Halo 2 doet het!
Klapt mijn wireless eruit en ik krijg het niet meer aan de praat!
Klote kut Windows!!!
ChOas....heeeeeeeeeeeeeeeeeeellupie!![]()
Ja ken je dat.. hele gevechten in de verte.. kom jij aanlopen, iedereen dood en weg. Zijn ze weer aan de andere kant bezig!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb hier heeeeel hard om geproest WHAHAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
Gijs, de grap is leuk geweest nu he.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:49 schreef ChOas het volgende:
Wat kost dat ?
Die grap ookquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:49 schreef ChOas het volgende:
Wat kost dat ?
Facialquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:59 schreef facedown het volgende:
[..]
Die grap ook![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Facial
Haar!! Tijd niet gezienquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:59 schreef facedown het volgende:
[..]
Die grap ook![]()
Klopt! ... kom ik morgen halen, komt dat uit ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:14 schreef facedown het volgende:
[..]
Ik heb twin peaks nog voor je liggen sjaak...
Druk gijs! Alles goed?quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haar!! Tijd niet gezien
Beter bestaat nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:19 schreef facedown het volgende:
[..]
Druk gijs! Alles goed?
Met Halo kunnen de consolegijzen ook eindelijk aardig online gamen![]()
Eind v/d middag / 's avonds misschienquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Klopt! ... kom ik morgen halen, komt dat uit ?
Klopt. Op een console dan hequote:Op vrijdag 12 november 2004 17:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter bestaat niet
Okidokiquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:20 schreef facedown het volgende:
[..]
Eind v/d middag / 's avonds misschien
Bel ff, moet nl. werken morgen(vroeg)
Die onwetendheidquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:20 schreef facedown het volgende:
[..]
Klopt. Op een console dan he![]()
Half-Life 2quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:20 schreef facedown het volgende:
[..]
Klopt. Op een console dan he![]()
Halo 1 was ook al niet om over naar huis te schrijven, voor Halo 2 geldt hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2004 17:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die onwetendheid
Bijvoorbeeld. Dat zit wel even ietsje beter in elkaar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Half-Life 2
Voor 250 Euries kan ik ook mijn PC voor Half-Life 2 upgradenquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:26 schreef facedown het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dat zit wel even ietsje beter in elkaar.
xbox + live + halo II = +/- 250 euries...
Wil je em ombouwen? Ken nog wel een sjaak op het werk die het doet.![]()
Die oorlogen ook. Die mailbommen ook.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:26 schreef ChOas het volgende:Facedown
Ik heb je gemist
Halo op de PC gespeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:25 schreef facedown het volgende:
[..]
Halo 1 was ook al niet om over naar huis te schrijven, voor Halo 2 geldt hetzelfde![]()
Tis wel leuk voor op een console, dat wel. Lekker op de bank. biertje. sjippie. maarja, 't blijft behelpen![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:24 schreef ChOas het volgende:
Okay, ik zag net de reclame
Okay hoeren...
Wat kost een Xbox + Halo2 + Live ?
Halo op de Mac gespeeldquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo op de PC gespeeld natuurlijkHe wat een vergelijkingsmateriaal.
Ga nou maar eens echt gamen he.. tot die tijdMond over games
Zo'n xbox is wel leuk als mediacenter ofzo. (beetje groot, maar ala).quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Voor 250 Euries kan ik ook mijn PC voor Half-Life 2 upgraden
Ik zie niet in waarom een spel anders is op een pc dan op een console.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo op de PC gespeeld natuurlijkHe wat een vergelijkingsmateriaal.
Ga nou maar eens echt gamen he.. tot die tijdMond over games
Mooi betoogquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:36 schreef facedown het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom een spel anders is op een pc dan op een console.
Die snelheid van halo op de xbox ook (ik heb em gespeeld ja). lachertje.
Verder blijft het spel/verhaal gewoon hetzelfde. middelmatige fps zou ik
zeggen, maar op een console zeker een van de beste (zegt eigenlijk al
genoeg).
Overigens heb ik een stel van die stinkconsoles in huis (gamecube / ps2)
xbox = microsoft... dat komt er bij mij echt niet in gijs...
Ik speel eigenlijk nog het meest op m'n gameboy, daar kom je nog echt
goede verslavende games tegen!!![]()
Oja crap. nouja, zegt OOK al weer genoegquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mooi betoog
Maar eerm... de PS2 staat bij mij thuis op dit moment
Maar tis lachen hequote:Op vrijdag 12 november 2004 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Even Live gegaan met Zeus, Magneet en Gieling.![]()
Zo gespanked.![]()
Zit eens niet zo te miepen en ga hem gewoon in de winkel halen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:43 schreef chibibo het volgende:
Geen telefoon van m'n baas... dat betekent geen Xbox.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:44 schreef Bastard het volgende:
Maar tis lachen he
Jij was nochtans degene van wie ik alleen de crystal edition mocht halen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zit eens niet zo te miepen en ga hem gewoon in de winkel halen.![]()
*HALO voor het eerst op haar laptop gespeeld heeftquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Halo op de Mac gespeeld
Purno!!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:53 schreef DrPurno het volgende:
Hahahhahahaha, jullie hier?? On-ge-loof-lijk!!1
Ik op mijn Powerbookquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
*HALO voor het eerst op haar laptop gespeeld heeft![]()
Alleen als je goed in bed, bent. Gaarne referenties met telefoonnummer mailenquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik op mijn Powerbook
Zullen we neuken ?
Eeerm okay, maar ik hoop dat je mailbox groot genoeg isquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alleen als je goed in bed, bent. Gaarne referenties met telefoonnummer mailen![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:58 schreef DrPurno het volgende:
HAhaha, geweldig, 882 Gijsjes, ik heb een nog gezien, sterker, we hadden Annie ervoor.
Nog steeds dezelfde Gijsjes, wat een grap!
![]()
Hoe istie, gozer ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:58 schreef DrPurno het volgende:
HAhaha, geweldig, 882 Gijsjes, ik heb een nog gezien, sterker, we hadden Annie ervoor.
Nog steeds dezelfde Gijsjes, wat een grap!
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alleen als je goed in bed, bent. Gaarne referenties met telefoonnummer mailen![]()
Maar uiteraard, en ik wil alleen vrouwen als referentie zien hequote:Op vrijdag 12 november 2004 18:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm okay, maar ik hoop dat je mailbox groot genoeg is
Gaat wel okay hier hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:02 schreef DrPurno het volgende:
not bad, not bad, met u?
enne Bastard, wat MOT je nou, gheghe
Och, dan vallen er maar een paar namen afquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar uiteraard, en ik wil alleen vrouwen als referentie zien he![]()
Laat maar, ik wil alleen mannen die 100% hetero zijn, geen twijfelaarsquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Och, dan vallen er maar een paar namen af
Waar ga ik het geheel heensturen ?
Uitstekend!quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:06 schreef DrPurno het volgende:
jep, i'll be back!
Dammit woman, dat waren triootjes, dacht dat dan de mannen die erbij betrokken waren ook op de lijst moestenquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat maar, ik wil alleen mannen die 100% hetero zijn, geen twijfelaars
Als je een beetje vent was geweest, dan had je er wel voor gezorgd dat die triootjes met 2 vrouwen warenquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dammit woman, dat waren triootjes, dacht dat dan de mannen die erbij betrokken waren ook op de lijst moesten
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je een beetje vent was geweest, dan had je er wel voor gezorgd dat die triootjes met 2 vrouwen waren
Dan moet je toch echt een andere reeks zoeken ben ik bang!quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:06 schreef GinaG het volgende:
Laat maar, ik wil alleen mannen die 100% hetero zijn, geen twijfelaars
Maar ik ben WEL goed in bedquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt een andere reeks zoeken ben ik bang!
Ach slowchat technish gezien heb ik geen problemen met twijfelaarsquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt een andere reeks zoeken ben ik bang!
Ik stuur het shirt maandag naar je toe, ik haal het niet eens uit de verpakkingquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij was nochtans degene van wie ik alleen de crystal edition mocht halen.
Maar goed, ik ga zometeen wel even kijken bij de lokale FRS.
Voor een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Maar ik ben WEL goed in bed
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor een man of een vrouw?
Aaah ik ben aangenomenquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval welkom GinaG
Okay... genoeg... Je woont dichtbij, drinkt bier, gamed, bent een chick, en komt snugger over...quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aaah ik ben aangenomen![]()
*Biertje pakt en met een gerust hard HALO 2 spelen gaat![]()
Toen ik mij een na laatste bericht typte had ik al 2 biertjes opquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay... genoeg... Je woont dichtbij, drinkt bier, gamed, bent een chick, en komt snugger over...
Ik wil je, nu
Oh, en hart is met een 't'
snugger
Genoeg voordelen over
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Toen ik mij een na laatste bericht typte had ik al 2 biertjes op![]()
Eeeeermquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
ChOas, volgens mij is het instelling van de router. Toadette haar internet doet het ook niet en die PC heeft de hele tijd uitgestaan. Volgens mij komt het doordat ik hem niet heb uitgezet toen ik die kabel erin plugde.
Je kwam net online met halo zei mn msnquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
ChOas, volgens mij is het instelling van de router. Toadette haar internet doet het ook niet en die PC heeft de hele tijd uitgestaan. Volgens mij komt het doordat ik hem niet heb uitgezet toen ik die kabel erin plugde.
Via kabel. Wireless doet het niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
Je kwam net online met halo zei mn msn
Dat beperkt het probleemgebied weer, toch?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:39 schreef ChOas het volgende:
Eeeeerm
Dus
Da's waar, dan ben ik morgen weer sneller weg zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat beperkt het probleemgebied weer, toch?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:49 schreef ChOas het volgende:
Da's waar, dan ben ik morgen weer sneller weg zeker
Je bent altijd welkom en dat weet je bestquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:49 schreef ChOas het volgende:
Da's waar, dan ben ik morgen weer sneller weg zeker
Weet ik pjeequote:Op vrijdag 12 november 2004 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom en dat weet je best
Je mag hem best even aantrekken hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:20 schreef GinaG het volgende:
Ik stuur het shirt maandag naar je toe, ik haal het niet eens uit de verpakking
Alleen dat.. en dan nat maken en dan ...quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je mag hem best even aantrekken hoor.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Hey, Kepler, Roy & ChOas.
Nog bedankt voor de spoiler he?![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje kloothommels![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te miepen en ga hem gewoon in de winkel halen.![]()
Half 9quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 SP,........ zie jullie straks online
![]()
Ja.. en om omstreeks 2200 ben ik ff half uurtje weg. Vrouwtje naar werk brengenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
20:30 online? Ok!![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
Hey, Kepler, Roy & ChOas.
Nog bedankt voor de spoiler he?![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje kloothommels![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm ook netjes tussen haakjes laten staanquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:37 schreef kepler het volgende:
[..]hij stond netjes tussen spoiler haakjes bij mij
Goedenavond kleine meid, de Sint heeft jou hier vorig jaar niet gezien.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:12 schreef O-Ren het volgende:
heel stout
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Iedereen
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Alles goed Gijsje?![]()
en jij loopt niet mee als piet? je hoeft toch alleen maar andere kleren aan te trekkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
O-Ren haar pa moet voor Sinterklaas spelen zometeen bij de intocht in het dorp
sorry Strol...... maar het is waar..... Sinterklaas is niet echt
Niet meer nee....quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
en jij loopt niet mee als piet? je hoeft toch alleen maar andere kleren aan te trekken
Dus zwarte Piet bestaat ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Niet meer nee....2 jaar geleden heb ik dat samen met Surfer en O-Ren wel gedaan hier in het dorp. Maar O-Ren en ik werden herkend
![]()
en jaaaaa ik had wel schmink op
quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dus zwarte Piet bestaat ook niet
[afbeelding]
ik weet het slecht gemaakt
Ssst,... Daan leest mee !quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
Slechtquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dus zwarte Piet bestaat ook niet
[afbeelding]
ik weet het slecht gemaakt
Klinkt stom maar waaromquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en jaaaaa ik had wel schmink op
Nee maar Strol heeft wel een punt. ChOas vind het soms leuk om je spelplezier te bederven. Geen idee waarom hij dat doetquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
En het is niet eens een spoiler als je het intro filmpje bekijktNiet zo huilie doen Strol of ik ga echt spoileren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |