Jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Magneet het volgende:
oddbal heb ik nog niet gespeelt, moet je dan een bal zo lang mogelijk vasthouden of wat was het ook weer?
Ja dat is Oddbal.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Magneet het volgende:
oddbal heb ik nog niet gespeelt, moet je dan een bal zo lang mogelijk vasthouden of wat was het ook weer?
Zeg het eens tegen haar dat ze Dolf voor linkse kwal moet uitschelden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:45 schreef Magneet het volgende:Miranda heeft eergister op 3fm een hoop cabaretspul gewonnen en kaartjes voor de onthulling van een cd en net was ze bij Dolf Jansen in de uitzending, kan ze gewoon 100 cd's winnen
ze is zelf ook links Brownie alleen niet zo'n moslim knuffelaar gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeg het eens tegen haar dat ze Dolf voor linkse kwal moet uitschelden.![]()
Brownie ook.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:50 schreef Magneet het volgende:
ze is zelf ook links Brownie alleen niet zo'n moslim knuffelaar gelukkig
Hint...quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmmm, volgens MSN heb ik geen LIVE friendslist meer en op de Bungie site ook nietIk krijg wel nog MSN Alerts als er iemand gaat spelen...
der is bij mij ook een hoop geresetquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmmm, volgens MSN heb ik geen LIVE friendslist meer en op de Bungie site ook nietIk krijg wel nog MSN Alerts als er iemand gaat spelen...
Ik WIST dat je dit ging zeggen Gijsquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
JA! Bij Nintendo zou dit NOOIT gebeuren!![]()
![]()
Ow wacht, die zijn helemaal niet online!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |