Ik in Onzin?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar het zijn wel breezers . Kom ze eigelijk nooit meer tegen zit jij nog op dat onz Bupa?
Lang geleden dat ik daar geweest . Vriendes politiek sub-forumquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik in Onzin?
Hoe kom je daarbij?![]()
![]()
Ik kom er elke dag...maar ik probeer de breezah-mutsen te vermijden.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Bupatih het volgende:
Nee, Dizer is huisman en jij werkt.
Als Dizer komt, vertel ik precies het tegenovergestelde.![]()
Dat roep ik ook altijd. Ik heb Tom genomineerd voor knapste mannelijke userquote:
Dizer, hou op, gekkiequote:Op vrijdag 12 november 2004 22:39 schreef Dizer het volgende:
OP:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die verhaaltjes en foto's. Geweldig!!! Bupa...je bent wat mij betreft echt DE grappigste user allertijden!!!
[..]
Haha...quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer, hou op, gekkie
Je laat me blozen
Ach, het valt allemaal best mee.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar geweest . Vriendes politiek sub-forum :')
Nee nikservan!!! Het is gewoon waar!!! Jij hebt mij het meest laten lachen op fok! Echt waar!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer, hou op, gekkie
Je laat me blozen
Hmm...zal wel dan, hèquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nikservan!!! Het is gewoon waar!!! Jij hebt mij het meest laten lachen op fok! Echt waar!![]()
En als een bepaalde user een lelijke foto van hem of haar zelf post moet je zeggen dat het een moie foto is anders krijg je gezeur.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het valt allemaal best mee.
Je moet gewoon niet baggeren, dan vind iedereen je okay.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Geef het topic dan een andere naam wouzen!![]()
Of knoop een onderwerp aan wat der een beetje mee te maken heeft..![]()
BVO je kloon terug gevonden ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Zouden daar niet alle showchat users in het verhaal moeten zitten ? ....quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:44 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, de OP zou echt perfect geweest zijn voor ShowChat #100
Ja, hallo.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:44 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, de OP zou echt perfect geweest zijn voor ShowChat #100
Je moet het natuurlijk niet tegen de verkeerde users zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En als een bepaalde user een lelijke foto van hem of haar zelf post moet je zeggen dat het een moie foto is anders krijg je gezeur.![]()
We hebben het al over thee, koffie en koekjes gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Je kunt ook een nieuwe makenquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik ga niet zó lang wachten.
Maarre...deze OP kun je tochj élke keer gebruiken.![]()
Doe eens een beetje aardig, mam.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen van je hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:39 schreef Dizer het volgende:
Dat roep ik ook altijd. Ik heb Tom genomineerd voor knapste mannelijke user![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ook een nieuwe maken![]()
Onze mama is altijd beetje vijandig tegen nieuwelingen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens een beetje aardig, mam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |