Serieus?!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijne heeft een permban..
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus?!!!
Echt waar?!!
Hoe dat dan?
Probeer het eens zou ik zeggen:quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:14 schreef Airelle het volgende:
Waarom kan je nu geen account wissen.
Ah toe...vertel nou...Je kan hem nou toch niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]. Ander onderwerp.
.
Hij is al gepermband voordat ik dit account überhaupt had.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah toe...vertel nou...Je kan hem nou toch niet meer gebruiken.
Dus je bent niet de originele Beev?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is al gepermband voordat ik dit account überhaupt had..
Maarehm, ik ben weg..
.
Moet ik daar mee?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, Airelle
http://forum.fok.nl/fok/faq
Je bent een vieze newbie.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Moet ik daar mee?
Had Ruk geen perm ban!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus?!!!
Echt waar?!!
Hoe dat dan?
Die kwam na Beev, slimmerd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Had Ruk geen perm ban!
Ik houd helemaal niet van die filmquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Maar had er dan Arielle van gemaakt.
Ja, maar ik zie liever een zeenimf met schubben dan een bosbes in dit topic ronddwalen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van die film
En daarbij ga niet nog een keer zeuren over mijn naam..
Ik vind hem mooi.
gelukkig ben ik dat nooit geweestquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
Ik zat ff in de postgeschiedenis ervan te kijken.. wat was ik een domme BReeZaH-newbie..
EN NU VERTEL JE WIE JE VROEGER WAS!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
Ik zat ff in de postgeschiedenis ervan te kijken.. wat was ik een domme BReeZaH-newbie..
het ging ook meer om de naam zelf..quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie liever een zeenimf met schubben dan een bosbes in dit topic ronddwalen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
het ging ook meer om de naam zelf..
Air is mooi
en Elle staat voor vrouw, kan ook niemand zich vergissen....
Hmm...zo heb ik er nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
het ging ook meer om de naam zelf..
Air is mooi
en Elle staat voor vrouw, kan ook niemand zich vergissen....
Nu worden we extra benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
Breezah newbie hmmnquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
EN NU VERTEL JE WIE JE VROEGER WAS!!!!![]()
![]()
![]()
(
Die hebben geen permban.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Breezah newbie hmmn
Paar mogelijkheden
Brechtje
Martinuhhh
Emmykuhh of what ever,
Maar het zijn wel breezers . Kom ze eigelijk nooit meer tegen zit jij nog op dat onz Bupa?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die hebben geen permban..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |