Farzel Haarquote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef Paulsergio het volgende:
Ik ga maar eens wat namen editten ... want met von mistelroum kan ik niet leven
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:51 schreef LivingEnd het volgende:
Keek net even bij m'n orderstatus voor de xbox versie bij gcshop.nl
en er stond: verzonden!!![]()
Dat hoop ik nou ook, heb hem net weg laten leggen bij de FRSquote:Op donderdag 18 november 2004 15:00 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem ook...ik hoop dat ie speelbaar is met de controller
Onzin, werkt prima.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:34 schreef Tim_G het volgende:
Was er geen xbox controller die eruit zag ( en dus dezelfde functies heeft ) als een PS2 controller? Denk dat de besturing hopeloos is met de Xbox controller.......
speel al jaren op de playstation pes en dat heb je niet zomaar afgeleerd hoor!! Heb nog eens een paar keer fifa proberen te spelen ( proberen moet he! anders kun je er geen mening over geven ) maar ik bleef maar passen als ik op goal wilde schieten en ik schoot opdoel als ik bij de middenlijn een pass wilde geven..........quote:Op donderdag 18 november 2004 15:39 schreef HomerJ het volgende:
Besturing is best te doen hoor met Xbox controller, gewoon een kwestie van wennen!
hoe weet je dat nu als je ff later zegt dat hij net verzonden is?! je hebt pes dus niet eens gespeeld op de xbox?!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:39 schreef HomerJ het volgende:
Besturing is best te doen hoor met Xbox controller, gewoon een kwestie van wennen!
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2004 15:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
speel al jaren op de playstation pes en dat heb je niet zomaar afgeleerd hoor!! Heb nog eens een paar keer fifa proberen te spelen ( proberen moet he! anders kun je er geen mening over geven ) maar ik bleef maar passen als ik op goal wilde schieten en ik schoot opdoel als ik bij de middenlijn een pass wilde geven..........
Ook vind ik L1, L2 en R1, R2 heel belangrijk in PES en ik ben benieuwd hoe ze dit opgelost hebben!
HomerJ en moi zijn redelijk alwetend op dit gebied, aangezien we op dit moment op zes forums tegelijk over het spel praten...quote:Op donderdag 18 november 2004 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu als je ff later zegt dat hij net verzonden is?! je hebt pes dus niet eens gespeeld op de xbox?!
Ik heb de beta bij een vriend gespeeldquote:Op donderdag 18 november 2004 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu als je ff later zegt dat hij net verzonden is?! je hebt pes dus niet eens gespeeld op de xbox?!
F*CK! dan kan ik mijn headset natuurlijk niet gebruikenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een converter voor de xbox, dus ik ga gewoon mijn ps2 controller aansluiten.. ( hoop alleen dat de witte en zwarte knoppen dan overgaan in L2 en R2 )
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef taart het volgende:
had vanmiddag gekeken in de stad maar hij lag nog nergens
Groningen ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]in wat voor hell-hole leef jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |