quote:Op donderdag 18 november 2004 09:31 schreef HomerJ het volgende:
NEEEE! ik krijg hem pas zaterdag van GCshop. Zou ik hem cancelen en zo halen en 10 euro meer betalen?
yupquote:Op donderdag 18 november 2004 09:37 schreef HomerJ het volgende:
Jij had hem toch ook bij GCshop.nl besteld?
hoe kom je erbij dat ie zaterdag pas komt dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan niet meer wachten
Forum, er stond dat ze pas morgen kregen van de leverancierquote:Op donderdag 18 november 2004 09:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ie zaterdag pas komt dan?
godver, dat zuigt welquote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Forum, er stond dat ze pas morgen kregen van de leverancier
shit, ik had echt verwacht dat ik hem morgen al zou hebbenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
welk forum?? Heb die gasten van gcshop gemaild en gisteren wisten ze nog van niks. ( officieel dan, hadden we gehoord dat het utigesteld zou worden maar volgens hun leverancies zou het gewoon vandaag binnenkomen ) even afwachten op hun mailtje vandaag......quote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja, en dat was gisteren gepost als ik mij niet vergis.. Dus morgen is vandaag, denk ik dan.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
quote:Gepost door Thijs op 18/11/2004 11:28
Oke, nu snap ik er niks meer van. Ik heb zojuist PES4 binnengekregen, terwijl gister nog werd gezegd dat ze morgen pas zouden komen. Hoe dan ook, wel goed nieuws verder dus, jullie hebben hem dus morgen.
Op de pc neem ik aan???quote:Op donderdag 18 november 2004 12:32 schreef Keano het volgende:
Heuj ik heb em!![]()
Replay in Eindhoven had er een hele hoop.l![]()
Je zal maar vrijdagmiddag van half vijf tot twaalf moeten werken, en zaterdagochtend van zeven tot drie.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef HomerJ het volgende:Ik ben zo gelukkig
Ik moet alleen vrijdagavond naar een verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |