en?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:03 schreef jimjim1983 het volgende:
in het krantje van de intertoys staat ie al, ik ga zo ff kijken. de FRS, bart smit en dixons hadden 'm nog niet.
nopequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]
en?
hebben ze 'm?
shitquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
PES4 vertraagd!
Voetballiefhebbers die nogal fel uitkeken naar de release van Pro Evolution Soccer 4 aanstaande vrijdag, moeten we vandaag teleurstellen. Ontwikkelaar Konami heeft laten weten dat de vierde telg uit de PES reeks pas op 1 december voor PC verschijnt. Xbox bezitters zijn iets beter af, hun versie wordt slechts met 1 week uitgesteld. Wat dus wil zeggen dat op 26 november Pro Evolution Soccer 4 zijn debuut maakt op de zwarte box.
bron
Xbox: 26 november
PC: 1 december
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
PES4 vertraagd!
Voetballiefhebbers die nogal fel uitkeken naar de release van Pro Evolution Soccer 4 aanstaande vrijdag, moeten we vandaag teleurstellen. Ontwikkelaar Konami heeft laten weten dat de vierde telg uit de PES reeks pas op 1 december voor PC verschijnt. Xbox bezitters zijn iets beter af, hun versie wordt slechts met 1 week uitgesteld. Wat dus wil zeggen dat op 26 november Pro Evolution Soccer 4 zijn debuut maakt op de zwarte box.
bron
Dat was de opmerking van Homer nadat ik zei dat de releasedate op play met een week vertraagd was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:46 schreef HomerJ het volgende:
Nee Daggla de release datum is niet vertraagd.
Dit geld alleen voor Engeland waar hij nu 26 oktober uitkomt
Ik heb nog naar Konami gebeld en die zeiden dat het gewoon 19e word voor Benelux
NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
PES4 vertraagd!
bron
Zeker, maar ook hier geldt dat als je 10.000 euro op mijn bankrekening over maakt, alles goed zal komen. Als iemand anders een probleem heeft, dat hij op deze manier op denkt te kunnen lossen, vraag het gerust.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
WHY GOD WHY?!!
zo....kwam dat wanhopig over?
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef BGN het volgende:
Da's Belgie. Dat is een heel ander land. Ik weiger te geloven dat dat spel niet vrijdag op mijn deurmat ligt *grmbl*
Dus toch een week uitgesteldquote:Op woensdag 17 november 2004 12:03 schreef RedGuy het volgende:
Hier krijgt de E-plaza hem volgende week binnen. Volgende week woensdag zal ik hem gaan spelen op de X-box.
gvd meen je dat nu?!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:03 schreef RedGuy het volgende:
Hier krijgt de E-plaza hem volgende week binnen. Volgende week woensdag zal ik hem gaan spelen op de X-box.
Er zal vast wel een reden voor zijn en ik vermoed dat het inderdaad een productieprobleem zal zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf blij mee zullen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Kut Konami
dat doen ze toch niet, een paar dagen voor de release gewoon een weekje uitstellen?
Jasses, wat schieten ze er nou mee op?
Die dingen moeten toch al praktisch verzendklaar zijn?
Of hebben ze een week nodig om extra productie te draaien ofzo?
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4068quote:Op woensdag 17 november 2004 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Kut Konami
dat doen ze toch niet, een paar dagen voor de release gewoon een weekje uitstellen?
Jasses, wat schieten ze er nou mee op?
Die dingen moeten toch al praktisch verzendklaar zijn?
Of hebben ze een week nodig om extra productie te draaien ofzo?
Net Replay gebeld en die zeiden dat ze hem morgen of overmorgen binnen krijgenquote:Konami zegt zelf dat het voor de benelux gewoon de 19e is, alleen engeland en frankrijk moeten een extra week wachten!
Bron?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Net Replay gebeld en die zeiden dat ze hem morgen of overmorgen binnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |