yeah JimJim83 verslagen ..quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
yeah, HomerJ verslagen![]()
ja ging wel gelijk op ja, alleen jij kreeg 2 penalties en die 2e sloeg helemaal nergens opquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
yeah JimJim83 verslagen ..![]()
toch wel gelijk opgaande wedstrijd!
nee er gebeurt dan helemaal niks, erg jammer want zul je zien dat de meeste mensen in de 89 minuut ermee kappen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:35 schreef Paulsergio het volgende:
Mensen die de verbinding verbreken omdat ze met 2-0 achter staan binnen 20 minuten![]()
Ik zie trouwens dan geen wijziging in de rankings. Ik krijg geen overwinning dan ofzo![]()
Jah, eerste potje toen jij hoste had ik echt enorme lag! Niet normaal. Deed het wel goed toen ik Hoste?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
yeah, HomerJ verslagen![]()
Vanavond potje?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
yeah JimJim83 verslagen ..![]()
toch wel gelijk opgaande wedstrijd!
Is goed .. moet eerst werken tot 22:00 maar ik zal je toevoegen..quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vanavond potje?
Gamertag: Max Cratcher
Bij edit kan je alles aanpassen ..quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:06 schreef Rahl het volgende:
ik heb em ook
hoe verander ik de namen?
En dan nog de clublogos+sponsors enzo natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:16 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Bij edit kan je alles aanpassen ..
je bent er wel een hele middag zoet mee als je alle namen en clubnamen goed wilt zetten.![]()
die lag kwam doordat er nog een computer bij mij aanstond die allerlei troep aan het downloaden was, het 2e potje heb ik die ff snel uitgezet en toen ging het goed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, eerste potje toen jij hoste had ik echt enorme lag! Niet normaal. Deed het wel goed toen ik Hoste?
Nou ja voor de rest was het best leuke wedstrijd, maar wat een actie van Ljunberd van jou zeg5 keer kappen en dan enorm strak voorzetten en goal
op gamefaqs kun je alle correcte spelers- en clubnamen vindenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:06 schreef Rahl het volgende:
ik heb em ook
hoe verander ik de namen?
ik zal je vanavond of morgen wel ff toevoegen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:24 schreef Keano het volgende:
Ah ik zie dat er al veel mensen al druk aan het liven zijn. Mijn gametag is KeanoAthletic. Voeg me maar toe ben altijd in voor een potje en mocht ik na 20 min met 2-0 achterstaan loop ik niet weg
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal je vanavond of morgen wel ff toevoegen.
misschien moeten we maar eens een fok pes4 competitie opstarten ofzo?
ok dan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
Count me in...quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dan.
wie doen er allemaal mee?
Tecci
jimjim1983
![]()
Ik ook niet, toen ik 8-0 achter stond, liep ik de bal van de middenstip in m'n eigen goal. De tegenstander zag er de humor wel in, en deed exact hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2004 18:24 schreef Keano het volgende:
Ah ik zie dat er al veel mensen al druk aan het liven zijn. Mijn gametag is KeanoAthletic. Voeg me maar toe ben altijd in voor een potje en mocht ik na 20 min met 2-0 achterstaan loop ik niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |