Ik vind um grafisch erg okay, en de controls zijn in vergelijking met FIFA2005 m.i. echt een verademing.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef twi het volgende:
-knip-

Ik heb t precies andersom, kgeef PES3 een 9,5 en Halo2 een 7,5. Vind Halo2 zelf weinig aan en heb meer plezier gehad aan Halo1.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik persoonlijk erg in deze game moet groeien, maar een 9.4? Nee, sorry, als ik Halo 2 een 9.5 geef, kan ik deze game echt niet hoger dan een 8.0 geven.

Ligt gewoon aan je verbinding en die van de tegenstander, ik heb al 7 potjes gedaan zonder lagquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:16 schreef Paulsergio het volgende:
Net me eerste live wedstrijdje gespeeld.. Vind het wel wat haperig overkomen.. wel gewonnen met 4-2 maar het ging niet vloeiend ..

Qua details, afwerking, diverse modi en hoe het samen een geheel vormt. Met het voetballen is nauwelijks mis, en dat is natuurlijk bepalend voor een voetbalgame. Maar de FIFA-gameplay is niet zo bijster veel slechter. Ook daar is het lastig om te scoren, en ook al zijn dat vaak dezelfde goals, alle extra's, de solide manier waarop het in elkaar is gezet en de graphics maken van PES4 niet zo'n vanzelfsprekende winnaar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind je vergelijking met HALO2 trouwens nogal krom,.

Gelukkig maar.. ga het vanavond nog een paar keer proberen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan je verbinding en die van de tegenstander, ik heb al 7 potjes gedaan zonder lag

ja ik weet hoe ie moet maar je doet 'm gewoon nog steeds door de rechter analoge stick rond te draaien?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:33 schreef twi het volgende:
Zidane-draai is best simpel, als je weet hoe 'ie moet. Spelers met een betere techniek kunnen 'm makkelijker doen.

Ja inderdaad.. je kan hem naar beide kanten doen.. ligt eraan welke kant je op draaitquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik weet hoe ie moet maar je doet 'm gewoon nog steeds door de rechter analoge stick rond te draaien?

Ajax en Griekenlandquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:
Wat zijn jullie favoriete teams om mee te spelen?
Mijn favo club team is barcelona door de veelzijdigheid in het team
Mijn favo land is engeland door de goede organisatie en aanvalskracht

Ajax/Arsenalquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:

Speel eerst de demo van PES maar eens, zul je zien dat het geweldig is. En dat is dan nog maar een demoquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:07 schreef Fillipe het volgende:
Grafisch minder? Wat moet ik me daar bij voorstellen? In de zin van zie je karteltjes (geen anti aliasing bv) bij spelers/stadiums/lat of iets dergelijks? Of is dat allemaal wel strak maar zien de spelers zelf er minder goed uit?
Zit echt te twijfelen tussen fifa05 en pes4 maar denk toch dat ik voor de laatste ga.

Man Utdquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:

Dat vind ik dan direct alweer jammer zal nog wel een update voor komenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef taart het volgende:
[..]
nee

update? wat dacht je van de transfer mode?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan direct alweer jammer zal nog wel een update voor komen

Klopt net geinstalleerd en speelt heerlijk weg. Maar ik wou hem aanschaffen voor op de xbox, dus hoe moet ik met dat voorstellen met grafisch minder? Begrijp wel wat het betekend, maar in welke zin minder? Dus karteltjes of iets dergelijks..quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Speel eerst de demo van PES maar eens, zul je zien dat het geweldig is. En dat is dan nog maar een demo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |