abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:14:19 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23427387
Heb PES4 nu een paar uurtjes gedaan, en mij valt 'ie tegen. Je hebt wat meer vrijheid dan FIFA, maar zowel grafisch als qua opties als qua afwerking begint het nu toch wel aardig op te vallen dat PES4 op dat vlak een stuk te kort komt. Heb nu wat trainingssituaties gedaan en bij een stuk of vier vijf sterren gehaald, maar pas nadat ik een paar potjes League op 3 sterren had gedaan.

Het is een goede game, dat zeker, maar Konami moet nu ze de gameplay goed onder de knie hebben (goed ja, niet meer dan dat, FIFA is echt niet veel slechter dan dit, ik irriteer me namelijk wel aan een paar dingetjes zoals 't feit dat je geen uitkap-bewegingen kan maken met je thumbstick, en moeilijk schuin kunt lopen met de D-Pad). Ook het menu zit gewoon te ouderwets en te omslachtig in elkaar. Telkens bij een FAILED bij een training moet je namelijk weer eerst terug naar het menu via de resultatenlijst. Gelukkig kan je het van tevoren een beetje inzien dat je het niet gaat halen,en kun je de training dan wel herstarten.

Ik denk dat ik persoonlijk erg in deze game moet groeien, maar een 9.4? Nee, sorry, als ik Halo 2 een 9.5 geef, kan ik deze game echt niet hoger dan een 8.0 geven.
pi_23427795
Ik heb m
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:55:16 #228
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23428324
Bartje Twi het is denk ik een beetje persoonlijk, die irritaties van jouw boeit mij echt niks, mij gaat 't meer om het voetbal zelf. Grafisch vind ik hem gewoon oké maar het voetbal zelf is zó veel stukken beter dan Fifa, bij Fifa kan je bijvoorbeeld alleen maar wisselen en instellen of je aanvalt of verdedigt en spelers kunnen niet opkomen en verdedigers blijven met een enorme lijn achter. Dit punt van Fifa + dat je hele tijd dezelfde goal heeft mij zo geirriteerd dat ik gestopt ben met spelen. Met Pro evolution soccer 4, kan je zo veel meer met de tactiek, en spelers. en je scoort nooit dezelfde goal
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23428373
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef twi het volgende:
-knip-
Ik vind um grafisch erg okay, en de controls zijn in vergelijking met FIFA2005 m.i. echt een verademing.
Enige vervelende is dat tijdens die training zo'n truukje veel moeilijker is als tijdens de wedstrijd.
Schuin lopen met de D-pad is prima te doen, maar dat komt misschien omdat ik altijd met de D-pad speel... Als de game het toelaat, that is. Het uiterlijk van de interface is iets wat mij bitterweinig boeit.
Wmb de beste footie ever. Als ik een cijfer moet geven, geef ik een 9. (Heb alleen nog niet op LIVE gespeeld)
Ik vind je vergelijking met HALO2 trouwens nogal krom, .
-
pi_23428766
Net me eerste live wedstrijdje gespeeld.. Vind het wel wat haperig overkomen.. wel gewonnen met 4-2 maar het ging niet vloeiend ..
If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:23:12 #231
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_23428879
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef twi het volgende:

Ik denk dat ik persoonlijk erg in deze game moet groeien, maar een 9.4? Nee, sorry, als ik Halo 2 een 9.5 geef, kan ik deze game echt niet hoger dan een 8.0 geven.
Ik heb t precies andersom, kgeef PES3 een 9,5 en Halo2 een 7,5. Vind Halo2 zelf weinig aan en heb meer plezier gehad aan Halo1.
Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:38:05 #232
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23429152
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:16 schreef Paulsergio het volgende:
Net me eerste live wedstrijdje gespeeld.. Vind het wel wat haperig overkomen.. wel gewonnen met 4-2 maar het ging niet vloeiend ..
Ligt gewoon aan je verbinding en die van de tegenstander, ik heb al 7 potjes gedaan zonder lag
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:07:26 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23429745
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind je vergelijking met HALO2 trouwens nogal krom, .
Qua details, afwerking, diverse modi en hoe het samen een geheel vormt. Met het voetballen is nauwelijks mis, en dat is natuurlijk bepalend voor een voetbalgame. Maar de FIFA-gameplay is niet zo bijster veel slechter. Ook daar is het lastig om te scoren, en ook al zijn dat vaak dezelfde goals, alle extra's, de solide manier waarop het in elkaar is gezet en de graphics maken van PES4 niet zo'n vanzelfsprekende winnaar.
pi_23429804
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:38 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ligt gewoon aan je verbinding en die van de tegenstander, ik heb al 7 potjes gedaan zonder lag
Gelukkig maar.. ga het vanavond nog een paar keer proberen!
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:18:57 #235
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_23430009
heb nu in totaal iets van 13 potjes gespeeld waarvan er bij 1 maar lag was, de rest was zo vloeiend als maar kan.

Net was wel mooi: Ik maak een vrije trap met beckham (onderkant lat in de kruising) hoor je zo'n spanjaard aan de andere kant klappen )
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_23430120
ik heb 'm ook eindelijk. hij is grafisch ietsje minder dan de ps2 versie volgens mij maar dat boeit niet.
de controls zijn wel heel erg wennen als je de ps2 versie gewend bent, de D-pad van de Xbox vind ik persoonlijk een heel stuk kutter dan die van de ps2 dus speel ik maar met de analoge stick.
kappen met dat zwarte knopje gaat ook niet echt lekker vind ik, duurt te lang en zit gewoon op een irritante plaats om er snel gebruik van te kunnen maken. en laat ik het dan vooral niet hebben over je tactieken aanzetten.
en het lukt me niet om die zidane draai te doen met de rechteranalog, heb het ook maar 1x geprobeerd maar is het wel mogelijk?
ik ga iig snel zo'n converter ding kopen, maar dan moet dat zwarte knopje wel naar R2 verplaatst worden, weet iemand of dit zo is?
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:33:12 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23430339
Zidane-draai is best simpel, als je weet hoe 'ie moet. Spelers met een betere techniek kunnen 'm makkelijker doen.
pi_23430518
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:33 schreef twi het volgende:
Zidane-draai is best simpel, als je weet hoe 'ie moet. Spelers met een betere techniek kunnen 'm makkelijker doen.
ja ik weet hoe ie moet maar je doet 'm gewoon nog steeds door de rechter analoge stick rond te draaien?
pi_23430591
Wat zijn jullie favoriete teams om mee te spelen?

Mijn favo club team is barcelona door de veelzijdigheid in het team
Mijn favo land is engeland door de goede organisatie en aanvalskracht
pi_23430616
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja ik weet hoe ie moet maar je doet 'm gewoon nog steeds door de rechter analoge stick rond te draaien?
Ja inderdaad.. je kan hem naar beide kanten doen.. ligt eraan welke kant je op draait
pi_23430628
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Paulsergio het volgende:

Ajax en Griekenland
-
pi_23431046
Zit Zlatan nu bij Juve?
En Trabelsi nog bij Ajax?
Bij de beta was dat namelijk niet zo.
pi_23431135
quote:

Ajax/Arsenal
Nederland

Ik heb smaak
pi_23431183
Grafisch minder? Wat moet ik me daar bij voorstellen? In de zin van zie je karteltjes (geen anti aliasing bv) bij spelers/stadiums/lat of iets dergelijks? Of is dat allemaal wel strak maar zien de spelers zelf er minder goed uit?

Zit echt te twijfelen tussen fifa05 en pes4 maar denk toch dat ik voor de laatste ga .
pi_23431222
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:07 schreef Fillipe het volgende:
Grafisch minder? Wat moet ik me daar bij voorstellen? In de zin van zie je karteltjes (geen anti aliasing bv) bij spelers/stadiums/lat of iets dergelijks? Of is dat allemaal wel strak maar zien de spelers zelf er minder goed uit?

Zit echt te twijfelen tussen fifa05 en pes4 maar denk toch dat ik voor de laatste ga .
Speel eerst de demo van PES maar eens, zul je zien dat het geweldig is. En dat is dan nog maar een demo
pi_23431243
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Zit Zlatan nu bij Juve?
En Trabelsi nog bij Ajax?
Bij de beta was dat namelijk niet zo.
nee
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:10:41 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23431250
quote:

Man Utd
Engeland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:12:01 #248
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23431277
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:10 schreef taart het volgende:

[..]

nee
Dat vind ik dan direct alweer jammer zal nog wel een update voor komen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23431938
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:12 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat vind ik dan direct alweer jammer zal nog wel een update voor komen
update? wat dacht je van de transfer mode?
pi_23432440
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Speel eerst de demo van PES maar eens, zul je zien dat het geweldig is. En dat is dan nog maar een demo
Klopt net geinstalleerd en speelt heerlijk weg. Maar ik wou hem aanschaffen voor op de xbox, dus hoe moet ik met dat voorstellen met grafisch minder? Begrijp wel wat het betekend, maar in welke zin minder? Dus karteltjes of iets dergelijks..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')