En nu iets realistisch?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Vrede!
Shit ja, dat moet ik ook nog kiezenquote:Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef Sport_Life het volgende:
- Leuke HBO studie uitgekozen(damn wat is kiezen moeilijk
)
Er is alweer wat nieuwers hoor... Uggs, afschuwelijk gore felgekleurde bontlaarzen. Alsof het hier -40 is ofzo, echt debiel.quote:En wat mode betreft;
- Dat meiden weer in normale schoenen lopen ipv puntlaarzen en alsof dat nog niet erg genoeg is hebben ze ook nog hun broek erover..
Daar lopen hier in de buurt gelukkig enkel meiden van onder de 16 mee, dus heb ik weinig last van..quote:Op donderdag 11 november 2004 21:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Shit ja, dat moet ik ook nog kiezen
[..]
Er is alweer wat nieuwers hoor... Uggs, afschuwelijk gore felgekleurde bontlaarzen. Alsof het hier -40 is ofzo, echt debiel.
Dat is nog eens een goed voornemen (of wat dan ook) voor 2005!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:32 schreef Sportguy het volgende:
Ik hoop dat er een revolutionaire energiebron ontdekt wordt, die makkelijk en goed en etc. zal zijn.
En dan kunnen we de arabieren met hun olie en al die andere landen met rustlaten en zichzelf in een 4-de wereldscrisis laten storten.
Die is gevonden!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:32 schreef Sportguy het volgende:
Ik hoop dat er een revolutionaire energiebron ontdekt wordt, die makkelijk en goed en etc. zal zijn.
En dan kunnen we de arabieren met hun olie en al die andere landen met rustlaten en zichzelf in een 4-de wereldscrisis laten storten.
Als het echt zo'n wereldontdekking is... waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die is gevonden!!!
nml olie gemaakt uit gras en planten!!!
Uitgevonden in Nederland.
Bekroond door Shell!
Omdat de fossiele brandstoffen op aan het raken zijn, wordt er de laatste decennia druk gezocht naar alternatieve brandstoffen. Een van de brandstoffen die bedacht is, is BIODIESEL. Dit is een diesel die gemaakt wordt uit de olie van planten. In dit project gebruik je de olie afkomstig van raapzaad.
oh ja ik ga voor peace!
Ja, ben er bekend mee maar daar wordt pas naar gegrepen wanneer de olie uit het middenoosten op zal zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die is gevonden!!!
nml olie gemaakt uit gras en planten!!!
Uitgevonden in Nederland.
Bekroond door Shell!
Omdat de fossiele brandstoffen op aan het raken zijn, wordt er de laatste decennia druk gezocht naar alternatieve brandstoffen. Een van de brandstoffen die bedacht is, is BIODIESEL. Dit is een diesel die gemaakt wordt uit de olie van planten. In dit project gebruik je de olie afkomstig van raapzaad.
oh ja ik ga voor peace!
Het was op tv afgelopen week...quote:Op donderdag 11 november 2004 21:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Als het echt zo'n wereldontdekking is... waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?
Amen!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:31 schreef DarcMarc het volgende:
Al die reality soaps van de buis
Zeker!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
- lieve vriendin![]()
![]()
nou ja "gebruiken" hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 23:46 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zeker!
Een lieve vriendin kan ik wel gebruiken!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:40 schreef Sport_Life het volgende:
- lieve vriendin![]()
![]()
Ach, gebruik maken mag..... misbruiken is weer iets heel anders!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nou ja "gebruiken" hoeft nou ook weer niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |