issie bij Fok nog niet binnen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Paul van der Vlist draait nu op Kink zo'n beetje het hele album.... god wat klinkt dit goed allemaal
Nee, hij is nog niet binnen. Hoop dat het nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
issie bij Fok nog niet binnen dan?
De cd is zeker best weer goed, maar ik moet 'm toch nog wat vaker horen voordat ik aan een review begin.
Als het niet lukt, vriend van me heeft voorzover ik weet een kaartje over (tenminste afgelopen zondag nog wel) dus laat maar even horen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben aan het proberen kaartje te regelen nu
hoop dat ie die nog heeft danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Als het niet lukt, vriend van me heeft voorzover ik weet een kaartje over (tenminste afgelopen zondag nog wel) dus laat maar even horen.
Hier ligt ie gewoon al een paar dagen in de winkelquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
over paar dagen komt ie echt uit toch ? 19de dacht ik
Nope,koop m bij bol.com,heb m vandaag binnen gekregen.15 euro is is,dit omdat ze een rock actie hebben.quote:
uhm..jij hebt het volgens mij over mesmerize en niet hypnotizequote:Op zondag 15 mei 2005 00:06 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Nope,koop m bij bol.com,heb m vandaag binnen gekregen.15 euro is is,dit omdat ze een rock actie hebben.
lol,niet goed gelezenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
uhm..jij hebt het volgens mij over mesmerize en niet hypnotize
Beter dan SOAD? Nou wordt ik wel benieuwd, zal es ff kijken.quote:
precies, veel vage nummers met rare hoge stemmetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 12:43 schreef keijz het volgende:
Er staan wel wat goeie nummers op, maar als geheel vind ik Mesmerize erg slecht
In welke nummers dan? Ik hoor wat dat betreft niet echt een verschil met de vorige albums. Daar zitten ook vaak genoeg rare hoge stemmetjes in.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:52 schreef crossover het volgende:
[..]
precies, veel vage nummers met rare hoge stemmetjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |