Eerdere live-ervaringen. Op Pinkpop had de gitarist pas na twee nummers door dat zijn gitaarversterker nog uitstond. Op Lowlands deed de gitarist zijn gitaar het niet (kan gebeuren, dat wel) en tijdens het optreden in de HMH waren ze zo knetterstoned dat ze echt heel erg slecht speelden en er na 50 minuten al de brui aangaven.quote:
hopelijk hebben ze er nu van geleerd!quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Eerdere live-ervaringen. Op Pinkpop had de gitarist pas na twee nummers door dat zijn gitaarversterker nog uitstond. Op Lowlands deed de gitarist zijn gitaar het niet (kan gebeuren, dat wel) en tijdens het optreden in de HMH waren ze zo knetterstoned dat ze echt heel erg slecht speelden en er na 50 minuten al de brui aangaven.
(Download) anders maar eens wat live bootlegs en oordeel zelf. Ik ga dus niet maar dat had ik al gezegd, het risico dat ze het verpesten is te groot.quote:
het geluid was toen ruk afgesteld....quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:26 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat optreden in de HMH van een paar jaar terug was idd behoorlijk ruk, zou er iig geen 32 euro's voor uitgeven, ondanks dat ik het op cd een erg leuke band vind.
Ook dat, maar ook de band speelde ruk, die gitarist die languit op het podium ging liggen, geen idee had waar die mee bezig was, en ook de rest van de band speelde erg matig, en dat lag echt niet alleen aan het geluid.quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:34 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
het geluid was toen ruk afgesteld....
Dat zeker, en daar irriteer ik me vaak aan, vind het helemaal niet erg dat ze van de 'Hollandse geneugden' proeven, maar doe dat dan na een optreden, en laat niet eerst een paar duizend man veel te veel euro's voor een kaartje betalen en dan vervolgens zo stoned op te treden dat het een zooitje wordt. Ik wacht inderdaad ook wel gewoon op een festival optreden van ze.quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:45 schreef greatgonzo het volgende:
ze hebben live potentie, maar zoals veel buitenlandse bands die Nederland aandoen zijn ze zo stoned dat het ruk klinkt, gitaren uitvallen enz..
Hmmm.... zeker ook wel eens bij een Deftones optreden geweest ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:07 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat zeker, en daar irriteer ik me vaak aan, vind het helemaal niet erg dat ze van de 'Hollandse geneugden' proeven, maar doe dat dan na een optreden, en laat niet eerst een paar duizend man veel te veel euro's voor een kaartje betalen en dan vervolgens zo stoned op te treden dat het een zooitje wordt. Ik wacht inderdaad ook wel gewoon op een festival optreden van ze.
hmm, lowlands, heineken music hall klein?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef DeLeider het volgende:
btw, dat ze in het verleden toen ze wat kleiner waren knetterstoned optraden, ik denk dat het hier wel meevalt, ahoy enzo, best groot
Uhm, hoe klein vind je de Heineken Hall en diverse top 40-hits?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef DeLeider het volgende:
dat ze in het verleden toen ze wat kleiner waren knetterstoned optraden, ik denk dat het hier wel meevalt, ahoy enzo, best groot
Grijp je kans, ze komen op Graspop Metal Meeting.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
¤ 32,00 voor een band die live geen fuck voorstelt is inderdaad aardig wat geld. Ik wacht wel totdat ik ze een keer tegenkom op een festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |