Welke zijn her eerste en tweede volgens jou?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm het eerste album vond ik super ..het tweede minder ...ben benieuwd wat dit wordt
hehehe cigaro is wel pakkend
Denk dat hij Toxicity en S.T.A. bedoeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke zijn her eerste en tweede volgens jou?
Het selftitled vind ik het best, daarna toxicity, daarna steal this album
nee ik bedoel de eerste en de tweede steal this album is geen album maar een gekkigheidjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:04 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk dat hij Toxicity en S.T.A. bedoeld.
Toxicity is goed, S.T.A. minder.
juist selftitled is een ultiem album !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke zijn her eerste en tweede volgens jou?
Het selftitled vind ik het best, daarna toxicity, daarna steal this album
Het is geen Sugar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:37 schreef Mryc het volgende:
ik luister hem nu, hij is wel grappig, maar tis geen Chop Suey
En gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:37 schreef Mryc het volgende:
ik luister hem nu, hij is wel grappig, maar tis geen Chop Suey
Volgens mij is STA wel een officieel album hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik bedoel de eerste en de tweede steal this album is geen album maar een gekkigheidje
volgensmij was het een extra cd met nummers die niet op de cd beland zijn en b-kantjes enzo ...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:27 schreef Eveli het volgende:
[..]
Volgens mij is STA wel een officieel album hoor.
Hoe kom je daaraan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:46 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
21 juni Ahoy
System of a Down
zaterdag VKK van start prijs onbekend...
altijd leuk zo'n concertje
¤ 32,00 voor een band die live geen fuck voorstelt is inderdaad aardig wat geld. Ik wacht wel totdat ik ze een keer tegenkom op een festival.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:00 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Prijzen & kaartverkoop
¤ 32,00 / ¤ 30,50 / ¤ 29,00 / ¤ 27,50
uuhm ik twijfel...wel beetje duur..
gewoon de bekende concert sites...
waar baseer jij dat op?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
¤ 32,00 voor een band die live geen fuck voorstelt is inderdaad aardig wat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |