Inderdaad!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:10 schreef Mryc het volgende:
Intro van de site klinkt errug goed
Clip zou toch pas 1 november uitkomen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:09 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Clip van Hypnotize is op internet te vinden. Kijk op de forums van www.soadonefnet.com of www.soadfans.com voor een link. De video is gay, trouwens. Slechtste SOAD video die ooit gemaakt is. Da's niet eens een mening meer, maar gewoon een feit![]()
Moet een beetje kunnen concurreren met Madonna natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Clip zou toch pas 1 november uitkomen?
Yepquote:Op zondag 13 november 2005 10:35 schreef Mryc het volgende:
De cd is inmiddels ook gelekt naar de filesharing programma's...
jaquote:Op zondag 13 november 2005 10:35 schreef Mryc het volgende:
De cd is inmiddels ook gelekt naar de filesharing programma's...
ik ben pas bij Kill Rock 'N Roll maar tot nu toe klinkt het veelbelovendquote:Op zondag 13 november 2005 14:57 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wow.. psychisch gestoorde sound.. prachtplaat!
*hoopt op Holy Mountains single*
idd, ik vind vicinity of obscenity tot nu toe het beste nummer van het albumquote:Op zondag 13 november 2005 15:59 schreef Corona1972 het volgende:
lang leve open dirs,ik zag m staan,en hij is echt best wel harder vergeleken met mezmerize.Ik ga m maar halen
f een edit
vicinity of obscenity is echt weer een typisch SOAD nummer,echt gaaaaaf!!!
er zitten leuke stukjes in, maar die rare stemmetjes enzo vind ik echt niksquote:Op zondag 13 november 2005 16:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
idd, ik vind vicinity of obscenity tot nu toe het beste nummer van het album, ik ben nu aan de tweede ronde bezig
![]()
Sjah. Als je niet van rare stemmetjes houdt dan heb je volgens mij niet veel te zoeken bij SoaD. Dat is voor mij nou juist wat de muziek o.a. zo leuk maakt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
er zitten leuke stukjes in, maar die rare stemmetjes enzo vind ik echt niksheb ik helaas wel vaker bij SOAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |