abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1621322
Word het een WO III ofniet?

Ikzelf denk het niet, omdat dan Rusland en China ook mee

zouden moeten doen, en tot dusver houden die zich stil...

Maar vanuitgaant wat Bush zegt, komt er wel oorlog.

Wat zijn de meningen op fok! wel serieus aub

pi_1621338
Ik denk dat als ze de dader gevonden hebben dat het sowieso oorlog wordt tussen amerika en dat land/dader. Of europa en china/rusland meedoen weet ik nog niet echt... Ze zullen denk ik wel meehelpen de daders op te sporen.
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_1621358
Een oorlog tegen terrorisme komt er zeker. Die zal militaire actie inhouden in van nature al zeer explosieve gebieden (waarschijnlijk Afghanistan).

Gaat men akkoord met activering van artikel 5 dan is de hele Navo erbij betrokken (is men nu over aan het vergaderen).

Een stapje hoger op de schaal staat bemoeienis van Pakistan wat atoomwapens heeft (niet intercontinentaal). Pakistan erkent het Taliban regime (als enige).

woensdag 12 september 2001 @ 19:46:31 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_1621359
Het is nog geen wereldoorlog, misschien komt dit nog...
Nederlnd heeft al toegezegd militaire hulp te verlenen, en Rusland meen ik ook, ik weet niet hoever China hier bij in zit.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 19:47:53 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1621366
Probeer svp aan te sluiten bij één van de andere WW3-topics.
Deze gaat op slot.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')