Ik luister 'em nu ook, naar aanleiding van de aflevering van R.A.M. laatst. Bizarre vent is het.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Luister nu "Fun" uit 1994, echt een briljant album hoor mensen!
Het is even wennen, maar kvind het sowieso al tof dat ze 'em CD's hebben laten maken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat vind je van de muziek?
Dat is niet meer dan terecht, het is een zwaar getalenteerd songwriter!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar kvind het sowieso al tof dat ze 'em CD's hebben laten maken.
Oh ongetwijfeld, maar hij lijkt me ook niet de makkelijkste om mee samen te werken in een studio, laat staan om hem het budget ervoor voor te schieten vanuit een platenmaatschappij. Deste toffer dat het toch allemaal gebeurd is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan terecht, het is een zwaar getalenteerd songwriter!
Nee, en dit topic nog nooit gezien, echter ik vertrouw je smaak en ga zeker iets van deze man opsporen! Meer nieuws later!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Ben benieuwd of er inmiddels al wat meer mensen naar Daniel Johnston hebben geluisterd?
Daar kun je op www.jadfair.com een gratis album van downloaden. Voorlopig is het mij wat te weirdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Liefhebbers van Daniel moeten zich ook zeker eens gaan verdiepen in Jad Fair, die al veel met Johnston heeft samengewerkt, of diens band Half Japanese.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |