Doet me sterk denken aan die truck die ze ook voor CS hebben gebruikt voor op de Xbox... De levels staan wel al op de DVD, maar je kan ze alleen unlocken als je op live gaat...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Newien het volgende:
Ik las ergens op een gamesite dat t einde (van de campaign) niet het einde was omdat t niet eindigt en dat men via xbox live de andere helft van het verhaal moest downloaden en dat het een gierige stunt zou zijn van bungie/microsoft om xbox-livers te winnen.. weet iemand hier meer over?
Play is ook met het leveren van dvd's niet op tijd de laatste maand... meeste leveringen duren bij mij al meer dan 3 weken. is ook meteen de reden dat ik niet bij play gepreordered heb.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:35 schreef Enemy het volgende:
Ook vandaag niks in de bus gekregen van Play.com![]()
Hopelijk morgen dan maar, ik pre-order iig niks meer bij zulke releases![]()
* Ceased2Be wilt Halo 2 spelen en is jaloers op de rest![]()
zekerquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef Gimeone2 het volgende:
haha goed idee mister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Gamertag Most Killed By Most Killed
pkwarts bartje twi Bartje Twi
Hmmm, dan zal de FRS hem waarschijnlijk niet hebben. Lekker kut, kan ik hem niet ruilen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:34 schreef Tranqualizer het volgende:
bart smit en media markt verkopen hem iniedergeval wel
Hetzelfde probleem hierquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:35 schreef Enemy het volgende:
Ook vandaag niks in de bus gekregen van Play.com![]()
Hopelijk morgen dan maar, ik pre-order iig niks meer bij zulke releases![]()
* febster wilt Halo 2 spelen en is jaloers op de rest![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk ergens eind 2005.
Dan MOET je het aspect ratio op 4:3 zettenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Vraagje:
In co-op Halo2, kan je ook (net als in Halo 1) onder elkaar spelen? 2 screens staan nu naast elkaar en das bloed irritant.
waar? bij de instellingen van je xbox??????quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan MOET je het aspect ratio op 4:3 zetten![]()
Yep.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
waar? bij de instellingen van je xbox??????
Waarom is de flood terug in halo 2?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
dat meen je niet?:?? WTF is dat voor iets belachelijks?
Ik zit hier met een maatje en wij willen co-op campaign doen, zitten op een 82" tv en nu moeten we hem op 4:3 zetten om hem onder elkaar te kunnen spelen????quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom is de flood terug in halo 2?
Ja. :') Amerikanen hebben nog meer pech: Als zij halo2 op HD functie zetten, word er een heel stuk van het beeld weggesnedenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zit hier met een maatje en wij willen co-op campaign doen, zitten op een 82" tv en nu moeten we hem op 4:3 zetten om hem onder elkaar te kunnen spelen????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |