quote:jah, heb ik ook last van.. het liefst had ik overal wel originele cd's van gehad, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor.. dus dan maar downloaden
Op zondag 07 oktober 2001 21:18 schreef Tweek het volgende:[..]
Vandaag is het punk waar ik weer iets nieuws van ontdek, afgelopen week was het metal, of nou ja geen idee of dat het was, maar iig veel opgezocht van therion, nightwish, apocalyptica, dream theater enzo. Toch handig dat internet, had ik nou alleen maar genoeg geld om de cds ook te kopen.
quote:Ach ja van de bands die ik echt geweldig vind probeer ik de cds te hebben, pennywise heb ik onder hand compleet, en alle punk-o-ramas ook(ook de eerste, kwam ik een week geleden tegen), maar ja der staan nog een aantal bands hoog op het lijstje zoals millen colin en bad religion. Maar dat zijn bij elakar weer een stuk of 20 cds dus dat duurt nog wel ff.
Op zondag 07 oktober 2001 21:23 schreef iroQuai het volgende:[..]
jah, heb ik ook last van.. het liefst had ik overal wel originele cd's van gehad, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor.. dus dan maar downloaden
![]()
quote:ja dat heb ik ook.. toen ik nog geld had en de punkorama's en give em the boot's nog niet compleet had kocht ik vaak een cdtje.. gewoon om nieuwe muziek te leren kennen.. maar ik ontdek veel sneller nieuwe muziek dan dat ik cd's kan kopen.. dus ik onthoud ze altijd.. maar het worden er steeds meer... maja, bijna al mn geld gaat dus op aan cd's (en uitgaan natuurlijk
Op zondag 07 oktober 2001 21:29 schreef Tweek het volgende:[..]
Ach ja van de bands die ik echt geweldig vind probeer ik de cds te hebben, pennywise heb ik onder hand compleet, en alle punk-o-ramas ook(ook de eerste, kwam ik een week geleden tegen), maar ja der staan nog een aantal bands hoog op het lijstje zoals millen colin en bad religion. Maar dat zijn bij elakar weer een stuk of 20 cds dus dat duurt nog wel ff.
quote:Heb ik dus ook geld gaat sneller op dan het binnen komt, ik zit dus ook te wachten tot ik de loterij win. Dan ga ik een paar platenzaken en sites met een bezoekje vereren. Zal der alleen niet echt in zitten.
Op zondag 07 oktober 2001 21:32 schreef iroQuai het volgende:[..]
ja dat heb ik ook.. toen ik nog geld had en de punkorama's en give em the boot's nog niet compleet had kocht ik vaak een cdtje.. gewoon om nieuwe muziek te leren kennen.. maar ik ontdek veel sneller nieuwe muziek dan dat ik cd's kan kopen.. dus ik onthoud ze altijd.. maar het worden er steeds meer... maja, bijna al mn geld gaat dus op aan cd's (en uitgaan natuurlijk
)
Nieuwe give 'em the boot komt trouwens 8 januari uit.(22 nummers en 3 video's )
Nieuwe millen colin 9 oktober.
Nieuwe bad religion 23 januari.
Maar die eerste wist je waarschijnelijk al.
quote:eerste wist ik inderdaad al.. zou eerst in november komen..
Op zondag 07 oktober 2001 21:47 schreef Tweek het volgende:[..]
Heb ik dus ook geld gaat sneller op dan het binnen komt, ik zit dus ook te wachten tot ik de loterij win. Dan ga ik een paar platenzaken en sites met een bezoekje vereren. Zal der alleen niet echt in zitten.
Nieuwe give 'em the boot komt trouwens 8 januari uit.(22 nummers en 3 video's
)
Nieuwe bad religion 23 januari.Maar die eerste wist je waarschijnelijk al.
quote:Ken je de cds van Fat Wreck Chords ook? zelfde idee voor een tientje en cd, me punk/hardcore/ska Nummers van nofx, strng out, tilt, rancid en lagwagon staan erop.
Op zondag 07 oktober 2001 21:53 schreef iroQuai het volgende:[..]
eerste wist ik inderdaad al.. zou eerst in november komen..
ik vind dat echt zulke lekkere cdtjesals je ff niet weet waar je zin in hebt kan je por gebruiken voor de punk, en give em the boot voor de iets rustigere momenten
echt perfect.. en dat voor n tientje!
Helaas kom ik ze zelden tegen, heb er maar 1 fat music for fat people, zag er laatst nog wel een maar die was 25.
Ze hebben wel leuke namen trouwens ook nog survival of the fatest en physical fatness fat music vol. 3.
quote:Buck-O-nine: heb ik paar nummertjes van gevonden, klinkt wel okee, niet heel speciaal.. geen aparte dingen, geen dingen om een eigen stijl te creëren.. beetje standaard. opzich niks mis mee, maar tis het nèt niet..
Op zondag 07 oktober 2001 20:14 schreef Tweek het volgende:[..]
Buck-o-nine, catch 22, unwritten law, no motiv, dashboard confessional, dynamite boy en anti freeze.
catch 22: leuk, maar dat wist ik al heerlijke band
unwritten law: 3 nummertjes gkunnen vinden. 2 van slechte kwaliteit, maar klonk opzich niet verkeerd. t andere nummer was teenage suicide en die vond ik ook wel lekker klinken
no motiv:ook maar 2 nummers kunnen vinden, maar die 2 waren niet heel geweldig..
dashboard confessional: --helaas geen nummers kunnen vinden--
dynamite boy: is leuk! ook klein beetje t zelfde verhaal als bij buck-o-nine, niet echt eigen overduidelijk eigen stijl, maar ik vind het wel gaav
anti-freeze ook --helaas geen nummers kunnen vinden--
--
het is het allemaal nèt niet.. het is een beetje doorsnee, het springt niet echt uit dat je echt zegt van wow wat een goed nummer!
capdown en beans vind ik zelf ook erg goed.. kent iemand die?
quote:ik ken het wel maar heb er niets van... ik heb ze ook nog nooit zien liggen in t oor (cdwinkel) maar als ik weer geld heb ga ik daar ook maar eens naar op zoek.. ik ga er nu niet naar luisteren want dan wordt mn lijstje NOG langer van cd's die ik wil hebben..
Op zondag 07 oktober 2001 21:59 schreef Tweek het volgende:[..]
Ken je de cds van Fat Wreck Chords ook? zelfde idee voor een tientje en cd, me punk/hardcore/ska Nummers van nofx, strng out, tilt, rancid en lagwagon staan erop.
Helaas kom ik ze zelden tegen, heb er maar 1 fat music for fat people, zag er laatst nog wel een maar die was 25.
Ze hebben wel leuke namen trouwens ook nog survival of the fatest en physical fatness fat music vol. 3.
maja.. sinterklaas staat wel weer bijna voor de deur en ik heb een broertje van 8 en een zusje van 6 dus we doen nog grondig aan de goedheiligman
quote:FRS?? een wonder idd
Op zondag 07 oktober 2001 22:13 schreef Tweek het volgende:
Ik heb er 1 gevonden bij de frs, ja de wondere zijn de wereld nog niet uit.
Ze hebben hier nog steeds trouwens the longest line EP van NOFX bij de FRS
Maarja van dat geldtekort, dat heb ik ook wel... ik wil nog zoveel cd's kopen, vooral van Bad Religion maarja het komt er nooit van
quote:.. in t oor hebben ze zelfs een speciaal vakje 'punk-o-rama'
Op zondag 07 oktober 2001 22:27 schreef Noodles het volgende:
Hier in hsum hadden ze een paar maanden geleden opeens een apart vakje voor punkrock.... maar das alweer weg.Ze hebben hier nog steeds trouwens the longest line EP van NOFX bij de FRS
Maarja van dat geldtekort, dat heb ik ook wel... ik wil nog zoveel cd's kopen, vooral van Bad Religion maarja het komt er nooit van
quote:dat weet ik
Op zondag 07 oktober 2001 22:31 schreef Noodles het volgende:
Ja. Maar er is een subtiel verschil tussen 't oor en de FRS
ik denk dat ik je post verkeerd opvatte.. ik d8 dat je altijd naar FRS ging en helemaal trots was dat dr n vakje punkrock was... dus d8 ik: waarom ga je niet naar t oor?? maar dat ga je wel dus (toch?
)
quote:uiteraard
Op zondag 07 oktober 2001 22:33 schreef iroQuai het volgende:[..]
dat weet ik
ik denk dat ik je post verkeerd opvatte.. ik d8 dat je altijd naar FRS ging en helemaal trots was dat dr n vakje punkrock was... dus d8 ik: waarom ga je niet naar t oor?? maar dat ga je wel dus
(toch?
)
quote:goedzo
Op zondag 07 oktober 2001 22:36 schreef Noodles het volgende:[..]
uiteraard
ik ging vanmiddag echt schrikken trouwens..
ik had pennywise op staan, (hard? ach.. zoals normaal..) (hard dus ) en mn moeder liep langs, dus ik d8 *oohh, daar gaan we weer.. zet die muziek eens wat zachter!*
ze zei inderdaad wat over mn muziek... maar niet het gene wat ik verwacht had.. ze zei namelijk: "leuke plaat dit!"
ik helemaal verbaast.. vondt ze searching van pennywise gewoon een leuk nummer...
hoewel ik dr niet geloof blijft ze maar zeggen dat t een leuk nummer is...
maja.. laat dr maar
quote:euhmm... blink 182 misschien?
Op zondag 07 oktober 2001 22:41 schreef Tweek het volgende:
Iemand die nog bandjes kent zoals Nerf Herder (en dan niet met blink aankomen zetten), dus goeie muziek met uiterst komische teksten.
hmnvz nee sorry ik ken het eerlijk gezegt ook niet.. ik ga t morgen maar f luisteren.. k ga nu stoppen want er zijn meer mensen in huis die een computer willen gebruiken
check dan dit maar eens.
http://network54.com/Hide/Forum/74570
persoonlijk vind ik punk een belachelijke vertoning tegenwoordig, een mentaliteits en houdings verandering zou wel op zijn plaats zijn.hier open ik nog wel een topice over...goed onderbouwt.
R.
met of zonder spelfouten?
quote:sjah.. gaat hier denk ik ook meer over punkrock dan over punk..
Op maandag 08 oktober 2001 03:12 schreef xobelix het volgende:
wil je echt veel meer weten over echte punk enz?check dan dit maar eens.
http://network54.com/Hide/Forum/74570
persoonlijk vind ik punk een belachelijke vertoning tegenwoordig, een mentaliteits en houdings verandering zou wel op zijn plaats zijn.hier open ik nog wel een topice over...goed onderbouwt.
R.
met of zonder spelfouten?
maar ik zou je stelling wel graag onderbouwt willen zien, want ik kan ook best zeggen dat iets kut of belachelijk is, maar zonder goede onderbouwing zullen weinig mensen je geloven..
quote:Nieuwe Pulley CD toch op 9 oktober? Ik heb hem btw al, is GOED.
Op zondag 07 oktober 2001 21:47 schreef Tweek het volgende:[..]
Heb ik dus ook geld gaat sneller op dan het binnen komt, ik zit dus ook te wachten tot ik de loterij win. Dan ga ik een paar platenzaken en sites met een bezoekje vereren. Zal der alleen niet echt in zitten.
Nieuwe give 'em the boot komt trouwens 8 januari uit.(22 nummers en 3 video's
)
Nieuwe bad religion 23 januari.Maar die eerste wist je waarschijnelijk al.
En BR was toch maandje uitgesteld ofzo?
en het gaat hier duidelijk over de echte punk troep.
crass enz.
Roy
Btw iroQuai, jij heb echt n koele moeder
Mijne zeikt alleen maar dat het teringherrie en a muzikaal is
quote:mijn moeder normaal gesproken ook! ik denk dat het een of ander psygologisch spelletje is ofzo dat ze met me speelt want ik snap er niks van!
Op maandag 08 oktober 2001 13:51 schreef Noodles het volgende:
Als ik me niet vergis komt de nieuwe Bad Religion iets van 22 Februari uit.Btw iroQuai, jij heb echt n koele moeder
Mijne zeikt alleen maar dat het teringherrie en a muzikaal is
quote:okee, ieder zn mening
Op maandag 08 oktober 2001 13:49 schreef xobelix het volgende:
zoals ik al zei, ik ga hierover nog een topic posten.en het gaat hier duidelijk over de echte punk troep.
crass enz.
Roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |