Mijn meest emotionele beeld is dat televisiefragment waarin je een persoon zag heel hoog in WTC, zwaaiend met een zakdoekje, geen uitweg meer, en men kon die persoon geen hulp bieden alle uitwegen waren er niet meer een paar minuten later stortte het gebouw in
ik denk nog steeds dat het oorlog gaat worden met de verantwoordelijke en landen waar ze zitten.
ik vind het heel erg, hopen op veel hulpverleners die willen helpen de mensen uit het puin te halen en de overlevende te redden.
de mensen die dood zijn zijn toch al dood , daarom moet er nu gewoon gezocht worden naar de overlevende.
als ik tijd had zou ik graag mee willen helpen
of ze vliegen er tegenaan ,maar op het laatste moment afzwenken
of ze worden neergestoken/geschoten en de terroristen hebben het vliegtuig in handen.
volgens mij is die keuze verdomde moeilijk , want je weet toch zeker dat je dood gaat als je de commando krijgt om op het wtc te vliegen. echt verschrikkelijk lijk me dat . ook voor de pasagiers om zo'n gebouw op je af zien te komen en dat je beseft dat je over 5 seconden niet meer leeft , dit is echt het ergste wat me echt raakt
quote:ja ik was er meteen bij... maar zou het denk ik ook heeeel vreemd hebben gevonden om de tv aan te zetten en dat te zien.... het is gewoon niet te bevatten.
Op woensdag 12 september 2001 18:46 schreef Sniper het volgende:
Ik kom vroeg in de middag thuis van werk, zet de tv aan (zender BBC)zoals meestal en zie brandend WTC. Ik denk nog 'Zeker een docu met een what-if rampen scenario ofzo', dan zie ik met grote letters LIVE en vervolgens vliegt Boeing nummer 2 binnen. De omschakeling van docu naar ''t is echt' duurde toch nog even.
Maar alles wat er gebeurd is is verschrikkelijk. Het beeld van die vallende persoon blijft me ook bij.
En al die mensen die zich uit het gebouw lieten vallen, ze zagen gewoon geen uitweg meer
*knip*
[Dit bericht is gewijzigd door the_undertaker op 12-09-2001 18:58]
quote:haal weg alsjeblieft
Op woensdag 12 september 2001 18:56 schreef the_undertaker het volgende:
dit vond ik HEEEEL erg om te zien... gewoon naar gevoel in me maag*weg*
quote:achja het was achteraf niet zo'n leuke foto eik :|
Op woensdag 12 september 2001 19:03 schreef cos-micV het volgende:
Waarom moet deze foto weg?
Waarom mogen we wel foto's en beelden zien van de vliegtuigen die zich in de torens boren..?
Daar zaten ook mensen in die de dood voor ogen hadden...
Net zoals deze persoon...
Al die beelden en ik blijf het gewoon vreselijk vinden om te zien,
Maar waar ik écht koude rillingen van krijg is dat er kinderen in Gaza van 4 en 5 jaar staan te juichen en te springen omdat er duizenden onschuldige Amerikanen vermoord zijn.
quote:Die reactie kan ik begrijpen... Aangezien er duizenden onschuldige Palestijnen vermoord zijn door Amerikaanse wapens...
Op woensdag 12 september 2001 19:26 schreef Barb het volgende:Maar waar ik écht koude rillingen van krijg is dat er kinderen in Gaza van 4 en 5 jaar staan te juichen en te springen omdat er duizenden onschuldige Amerikanen vermoord zijn.
quote:dat vond ik ook heel ernstig
Op woensdag 12 september 2001 19:26 schreef Barb het volgende:
Zoveel beeldenMaar waar ik écht koude rillingen van krijg is dat er kinderen in Gaza van 4 en 5 jaar staan te juichen en te springen omdat er duizenden onschuldige Amerikanen vermoord zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |