abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1620917
Ik ben benieuwd wat jullie emotioneelste beeld is van de ramp in Amerika, bij welk moment kregen jullie kippevel, of op welke moment dacht jij: dam dit is echt erg..

Mijn meest emotionele beeld is dat televisiefragment waarin je een persoon zag heel hoog in WTC, zwaaiend met een zakdoekje, geen uitweg meer, en men kon die persoon geen hulp bieden alle uitwegen waren er niet meer een paar minuten later stortte het gebouw in

woensdag 12 september 2001 @ 18:39:44 #2
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1620939
ik wist dat het goed mis was toen ik de beelden zag wat die terroristen gedaan hadden en dat er zoveel doden waren.

ik denk nog steeds dat het oorlog gaat worden met de verantwoordelijke en landen waar ze zitten.

ik vind het heel erg, hopen op veel hulpverleners die willen helpen de mensen uit het puin te halen en de overlevende te redden.
de mensen die dood zijn zijn toch al dood , daarom moet er nu gewoon gezocht worden naar de overlevende.
als ik tijd had zou ik graag mee willen helpen

World domination is my middle name.
pi_1620947
Dat mensen uit het vliegtuig naar hun geliefden bellen, en zeggen dat het waarschijnlijk de laatste keer dat ze elkaar spreken...
pi_1620952
Het moment dat ik voor het eerst zag dat het 2de vliegtuig de flat invloog en mensen als een gek weg rende en je op een gegeven moment 2 vrouwen zag schuilen achter een auto
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1620953
springende mensen voor het instorten
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1620958
Wat mij betreft de beelden van de beide vliegtuigen die op de torens afkoersen. Je weet wat er gaat gebeuren, je weet dat er vele mensen in die torens zitten (eigenlijk wil je nog roepen: "NEE, niet doen, stop!!"), maar je kunt het niet meer veranderen..
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1620979
Ik kom vroeg in de middag thuis van werk, zet de tv aan (zender BBC)zoals meestal en zie brandend WTC. Ik denk nog 'Zeker een docu met een what-if rampen scenario ofzo', dan zie ik met grote letters LIVE en vervolgens vliegt Boeing nummer 2 binnen. De omschakeling van docu naar ''t is echt' duurde toch nog even.
  woensdag 12 september 2001 @ 18:47:00 #8
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1620983
wat zullen die piloten wel niet gedacht hebben ,
ze hebben 2 keuze's , ze gaan toch dood :

of ze vliegen er tegenaan ,maar op het laatste moment afzwenken

of ze worden neergestoken/geschoten en de terroristen hebben het vliegtuig in handen.

volgens mij is die keuze verdomde moeilijk , want je weet toch zeker dat je dood gaat als je de commando krijgt om op het wtc te vliegen. echt verschrikkelijk lijk me dat . ook voor de pasagiers om zo'n gebouw op je af zien te komen en dat je beseft dat je over 5 seconden niet meer leeft , dit is echt het ergste wat me echt raakt

World domination is my middle name.
pi_1620989
quote:
Op woensdag 12 september 2001 18:46 schreef Sniper het volgende:
Ik kom vroeg in de middag thuis van werk, zet de tv aan (zender BBC)zoals meestal en zie brandend WTC. Ik denk nog 'Zeker een docu met een what-if rampen scenario ofzo', dan zie ik met grote letters LIVE en vervolgens vliegt Boeing nummer 2 binnen. De omschakeling van docu naar ''t is echt' duurde toch nog even.
ja ik was er meteen bij... maar zou het denk ik ook heeeel vreemd hebben gevonden om de tv aan te zetten en dat te zien.... het is gewoon niet te bevatten.
pi_1620999
Wat het meest indruk maakte toen ik het voor het eerst zag was het instorten van de 2e toren. Ik zette om 16.00 de tv aan, dat heb ik dus live gezien. Ongelooflijk. Het is nog steeds onwerkelijk.

Maar alles wat er gebeurd is is verschrikkelijk. Het beeld van die vallende persoon blijft me ook bij.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1621025
wat ik trouwens ook heel erg vond, was dat jongetje wat op de arm van een man zat, zijn beide ouders werkten in t wtc, het jongetje had volgens mij niet eens door wat er aan de hand was..

En al die mensen die zich uit het gebouw lieten vallen, ze zagen gewoon geen uitweg meer

pi_1621044
De mensen die uit het raam springen en de amateurfilm waar je van onder het eerste vliegtuig naar binnen ziet dringen blijven voor altijd op mijn netvlies gebrand...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1621051
dit vond ik HEEEEL erg om te zien... gewoon naar gevoel in me maag

*knip*

[Dit bericht is gewijzigd door the_undertaker op 12-09-2001 18:58]

pi_1621052
quote:
Op woensdag 12 september 2001 18:56 schreef the_undertaker het volgende:
dit vond ik HEEEEL erg om te zien... gewoon naar gevoel in me maag

*weg*

haal weg alsjeblieft
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1621060
Het meest indrukwekkende moment voor mij was (ms vreemd) het moment dat ook het Pentagon aangevallen werd. Ik zette de tv aan op het moment dat het 2e vliegtuig het WTC invloog, maar op het moment van de aanslag op het Pentagon vroeg ik af wat er verder gepland was. Op dat moment wist niemand wat er nog zou volgen, er hadden zich biologische wapens kunnen bevinden in het vliegtuig, er hadden aanslagen kunnen volgen op LA en SF, enz...
pi_1621065
leg eens uit wat daar stond want nu snap ik niet wat je nou erg vond..
pi_1621079
Dat dat vliegtuig de tweede toren invloog, jesus... ik krijg het iedere keer koud als ik dat zie. Zo ben je er nog, zo ben je er niet meer...
pi_1621099
Waarom moet deze foto weg?
Waarom mogen we wel foto's en beelden zien van de vliegtuigen die zich in de torens boren..?
Daar zaten ook mensen in die de dood voor ogen hadden...
Net zoals deze persoon...
pi_1621110
quote:
Op woensdag 12 september 2001 19:03 schreef cos-micV het volgende:
Waarom moet deze foto weg?
Waarom mogen we wel foto's en beelden zien van de vliegtuigen die zich in de torens boren..?
Daar zaten ook mensen in die de dood voor ogen hadden...
Net zoals deze persoon...
achja het was achteraf niet zo'n leuke foto eik :|
maar voor degenen die hem toch willen zien (je ziet het ook op tv dus):

http://www.superheld.nl/modules/Fotoboek/gallery/USA/46.jpg

pi_1621116
De springende mensen
  woensdag 12 september 2001 @ 19:10:50 #21
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1621148
tja errug heel errug, maar waarschijnlijk was het dit of levend verbranden

Al die beelden en ik blijf het gewoon vreselijk vinden om te zien,

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1621171
het moment waarop de tweede toren instortte met nog duizenden mensen erin
  woensdag 12 september 2001 @ 19:26:58 #23
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1621233
Zoveel beelden

Maar waar ik écht koude rillingen van krijg is dat er kinderen in Gaza van 4 en 5 jaar staan te juichen en te springen omdat er duizenden onschuldige Amerikanen vermoord zijn.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1621265
quote:
Op woensdag 12 september 2001 19:26 schreef Barb het volgende:

Maar waar ik écht koude rillingen van krijg is dat er kinderen in Gaza van 4 en 5 jaar staan te juichen en te springen omdat er duizenden onschuldige Amerikanen vermoord zijn.

Die reactie kan ik begrijpen... Aangezien er duizenden onschuldige Palestijnen vermoord zijn door Amerikaanse wapens...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1621272
quote:
Op woensdag 12 september 2001 19:26 schreef Barb het volgende:
Zoveel beelden

dat vond ik ook heel ernstig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')