Bang?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:08 schreef PeuRac het volgende:
edit - Dijk, laat dat racen maar wachten tot morgen, ik wil eerst nog wat andere onderdelen kopen
Hij wordt met alleen een Turbo niet echt snellerquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Bang?![]()
![]()
Ik krijg nu eindelijk es meer geld van m'n sponsors dan dat werken opbrengt. Dat werd ook es tijd.
wel benzine, en nos bijvullen, en af en toe nieuwe olie + tune up, banden vervangen en satisfatory hebben met TNT dan moet ie goed blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:52 schreef ThaFreak het volgende:
sjeees, mijn trueno wordt alleen maar trager......
vering en shit aangepast, andere wielen, andere banden en hij wordt er alleen maar trager door.....
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:13 schreef DIJK het volgende:
Nehh die vering banden en wielen heb je alleen iets aan voor trackraces (en voor je RNR). Als je alleen dragstrip races doet kun je beter dat allemaal standaard houden en alleen je turbo en NOS e.d. upgraden. Dan kun je met je trueno nog makkelijk richting de 10 sec.
Ik moet wat meer racen om m'n RNR wat omhoog te krijgen. Maar het is lastig om tegenstanders te vinden waarvan je kan winnen en die ook nog willen racen(behalve Peurac dan). ik heb nog maar 26 races. Nu maar ff sparen want m'n nitrous is bijna op.
Als je van mij verliest wel natuurlijk, een tegenstander met zo'n reputatiequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:43 schreef PeuRac het volgende:btw, als je verliest gaat je RNR ook omhoog hoor
Miepert, Wins / Losses: 3 / 6 [33.33%]quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:55 schreef DIJK het volgende:
[..]
Als je van mij verliest wel natuurlijk, een tegenstander met zo'n reputatie
K*t net weer een keer verloren. Ik was ff te gretig. Ik sta nu op 21 wins 6 losses
Volgens de beginnershandleiding op 12.5. Maar ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet anders geprobeerd.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:06 schreef BazzoS het volgende:
Waar moet je waarde ongeveer liggen bij je air/fuel ratio FI?
Ai, dan moet ik dadelijk ook maar weer eens een flinke uitbouwsessie gaan doen. Voor zover de credits dat toelaten.quote:Op woensdag 17 november 2004 06:47 schreef PeuRac het volgende:
ik kon t niet laten, tussendoor ff op de dyno gehad:
Vehicle: BMW M3 E30
SAE Corrected Power: 340
Ben je on-line? En hoevel pk heb je nu?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:00 schreef DIJK het volgende:
[..]
Volgens de beginnershandleiding op 12.5. Maar ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet anders geprobeerd.
[..]
Ai, dan moet ik dadelijk ook maar weer eens een flinke uitbouwsessie gaan doen. Voor zover de credits dat toelaten.
399 PK. Nu maar weer wachten op credits. M'n races gaan wat beter nuquote:Op woensdag 17 november 2004 16:03 schreef PeuRac het volgende:
Ben je on-line? En hoevel pk heb je nu?
406??? Dat zou ik willen, ik kom niet eens in de buurt van jou 399pkquote:Op woensdag 17 november 2004 16:07 schreef DIJK het volgende:
[..]
399 PK. Nu maar weer wachten op credits. M'n races gaan wat beter nu.
Wins / Losses: 32 / 6 [84.21%]
Ik zag bij jou net op de Dyno 406 PK staan, klopt dat ook?
Dr stond echt 406 pk. Niet echt betrouwbaar dus dat spioneren bij anderen.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:11 schreef PeuRac het volgende:
406??? Dat zou ik willen, ik kom niet eens in de buurt van jou 399pk
mijn bak weeg teveel, en heeft niet zoveel koppel, ik ga ook sparen voor wat anders, een MR2 oidquote:Op woensdag 17 november 2004 16:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dr stond echt 406 pk. Niet echt betrouwbaar dus dat spioneren bij anderen.
14 seconden! LOL. Ik moet ook maar eens gaan sparen voor een andere auto, maar het wordt duidelijk geen E30 M3. Zelfs jouw 60ft tijden zijn slechter terwijl ik een FWD heb dus daar zou jij in t voordeel moeten zijn.
411 geeft ie aan nu O_oquote:Op woensdag 17 november 2004 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
406??? Dat zou ik willen, ik kom niet eens in de buurt van jou 399pk
Ik kwam er gisteren pas achter hoe ik sponsors moet aantrekken.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef DIJK het volgende:
[..]
411 geeft ie aan nu O_o
http://kubnw11.kub.nl/~s833126/O_o.jpg
Wat doe jij trouwens met maar 2 sponsors? Daar krijg je toch nauwelijks geld van, of valt dat mee?
Goed om te weten dat die PK waarde lager is in het echt. Dan kan ik wat hoger schieten met challenges.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter hoe ik sponsors moet aantrekken.Dus ik ben nog ff bezig
En druk maar een paar keer op F5, het verschilt tussen 380 en 420pk, maar altijd ruim boven de echte waarde
Mijn RNR hangt nu al een hele poos rond de 28. Ik moet denk ik zo'n audiosysteem of iets dergelijks prijzigs kopen om de boel wat op te krikken ofzo. Winnen alleen helpt niet meer gezien mijn score van 34 / 6 [85.00%].quote:Op woensdag 17 november 2004 18:38 schreef PeuRac het volgende:
mn RNR is flink gezakt, zo eerst weer ff racen (als ik weer geld heb), en dan creds sparen om flink aan mn sponsoren te gaan werken.
ik verlies allesquote:Op woensdag 17 november 2004 18:49 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mijn RNR hangt nu al een hele poos rond de 28. Ik moet denk ik zo'n audiosysteem of iets dergelijks prijzigs kopen om de boel wat op te krikken ofzo. Winnen alleen helpt niet meer gezien mijn score van 34 / 6 [85.00%].
Gewoon iemand uitzoeken die als laatste Test 'n Tune deed. En daarbij natuurlijk slechtere tijden heeft staan dan jij normaliter rijdt.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik verlies allesmn rnr hangt nu ook rond de 8 ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |