newbiequote:Op vrijdag 12 november 2004 18:49 schreef Hugster het volgende:
owja, Vossss ben je ook
kloon
Geef ff een seintje als je drachter komt, tot nu toe heb ik er alleen maar een heleboel geld + credits ingepompt en komt er bar weinig uit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Maar goed, hoe krijg je meer geld van je sponsors?
Bovenin je schermquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:23 schreef DIJK het volgende:
Waar kan ik m'n "RNR" zien?
Danke schön.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Bovenin je schermin zo'n rondje
Mijn golf is gewoon nog N/Aquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe dat heeft die van mij nu ook met turbo en intercooler
Accept es kneus.. Ik doe je zo een winst kado. Ik heb maar 216 peekaa.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:02 schreef BazzoS het volgende:
't is trouwens beter om je fuel air ratio iets BOVEN de 13,5 te hebben, iets ONDER de 13,5 scheelt 2 pk ofzo
yesyes oke, nu daag me maar uitquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:06 schreef DIJK het volgende:
[..]
Accept es kneus.. Ik doe je zo een winst kado. Ik heb maar 216 peekaa.
Dan niet
BazzoS has not acknowledged your request in the last 60 seconds. Your race challenge has been cancelled and your credits have been returned to your account
Your request has been sent.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
yesyes oke, nu daag me maar uitwat is je nick daar?
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:23 schreef ThaFreak het volgende:
@dijk....
ben nog een stukje sneller als bazzos.....
Het was voor inbrekenquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:38 schreef DIJK het volgende:
[..]
Danke schön.
Nog ff een tip van mijn kant. Die 222/111 credits voor het jatten van een wagen is in ieder geval niet altijd een succesformule.Dat was best een prijzige gok
.
Ow k*t. Lezen is ook een vak.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het was voor inbreken
Ik probeer het iig niet, maar volgens sommige fora, is dat DE manier om in te breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |