Volgens mij zijn er echt wel wat meer credits nodig dan je krijgt tot morgenavond om dat gebakje op 600 PK te krijgen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ja man, pomp ik er 3k in, krijg ik 7pk meer, en 0.04 sec sneller![]()
![]()
ik denk, koop een Skyline, lekker makkelijk sneller te maken, ik verlies gvd alles, ik ga nu alles doen om van mn geld af te komen (lijk ik niet zo rijk), maar eerst mn trueno over de 600pk helpen, ik gok morgen avond klaar te zijn
quote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef PeuRac het volgende:
ik ben trouwens de enigste NIET amateur meer in t PTA-team volgens mij
dat kan... maar dan kun je toch niet meer racen tegen amateurs of wel??quote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef PeuRac het volgende:
ik ben trouwens de enigste NIET amateur meer in t PTA-team volgens mij
ik zag dat van dat races winnen enzoquote:Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef t0n het volgende:
grappenmaker, die herman
quote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef t0n het volgende:
en dat is dus niet gelukt.
Met NA, kun je geen NOS kopen, je kunt pas NOS kopen als je auto al FI is, dus met Turbo of compressorquote:Op maandag 22 november 2004 16:37 schreef t0n het volgende:
Even ter info, somigge mensen maken die fout nog wel es.
N/a = ZONDER NOS, anders heb je toch 'n F/I...
? ik heb NOS en geen turbo of compressor..quote:Op maandag 22 november 2004 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met NA, kun je geen NOS kopen, je kunt pas NOS kopen als je auto al FI is, dus met Turbo of compressor
quote:Op maandag 22 november 2004 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
? ik heb NOS en geen turbo of compressor..
buy the good old truenoquote:Op maandag 22 november 2004 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik kon dat nooit
Ik ben eigenlijk uit gekeken op Midnite Challengequote:Op maandag 22 november 2004 16:47 schreef t0n het volgende:
is wel grappig om te doen Anne.
Ik heb weer iemand om te racen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |