Weird..quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
ik heb met een turbo upgrade ineens minder pk's???????????????????????????????????
de aero kit, cf hood en spoiler helpen iets met de handeling, gaat bij mij van 220 naar 227quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Leveren een van de onderstaande dingen nog winst op?
Exterior
- Aero Kit: None [Buy]
- CF Hood: None [Buy]
- Spoiler: None [Buy]
- Mesh Grill: None [Buy]
- Eye Lid: None [Buy]
- Mirror's: None [Buy]
- Fender's: None [Buy]
227! DAMN.. Mijn handling is maar 72 meen ikquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de aero kit, cf hood en spoiler helpen iets met de handeling, gaat bij mij van 220 naar 227
Doe ik ook wel eensquote:Op zondag 21 november 2004 00:10 schreef DIJK het volgende:
[..]
227! DAMN.. Mijn handling is maar 72 meen ik(stock). Misschien moet je ook es meedoen aan trackraces dan als je een dergelijk hoge handling hebt.
Dat is raar, ik heb elke onderstel upgrade en minder handling dan jou? Hoe komt dat?quote:Op zondag 21 november 2004 13:09 schreef Fugie het volgende:
745 pk en 247 handlingen 11.8 als tijd ofzo
ik heb turbo en nos op stage 5, maar nog niet geracedquote:Op zondag 21 november 2004 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is raar, ik heb elke onderstel upgrade en minder handling dan jou? Hoe komt dat?
ik rij 10,9 ongeveer, dus je doet iets verkeerd
trouwens iri dat met NOS op stage 6 elke keer leeg is na 1 drag
Mijn EXP is al 1400quote:Op zondag 21 november 2004 13:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik hoop dat mijn EXP binnenkort over de 1000 gaat, dan kan ik weer wat upgrades doen, saai zo
Gewoon wachten met Dyno tot je een paar upgrades hebt gedaan. En dan het gewoon in 1X goed doenquote:Op zondag 21 november 2004 17:20 schreef flippie_flink het volgende:
ik snap dat hele dyno gedoe nog niet helemaal, de bedoeling is dus dat je de lijn recht krijgt doormiddel van je a/f ratio aan te passen, maar elke keer als je iets aanpast moet je dus weer opnieuw een run doen waardoor je weer geld en credits kwijt ben, of zie ik dit verkeerd, want als je hem dan goed wil afstellen ben je honderden euro`s kwijt, kan t makkelijker?
Serieus? Bij mij doet ie er op stage 6 ongeveer 4X mee. Ik heb m'n C32 nu EINDELIJK sneller (van 66500quote:Op zondag 21 november 2004 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
trouwens iri dat met NOS op stage 6 elke keer leeg is na 1 drag
Ja ik snap ook niet waaromquote:Op maandag 22 november 2004 09:37 schreef DIJK het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij doet ie er op stage 6 ongeveer 4X mee. Ik heb m'n C32 nu EINDELIJK sneller (van 66500) dan m'n ouwe golf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |