Achteraf gekeken is in je schoen gezeken.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef Cosma-Shiva het volgende:
De totale vangst ter pande: 3 handgranaten.
Achteraf gezien was het dus toch de moeite waard hier 500 man voor in te zetten.
Gaan we de gemaakte kosten verhalen op de "terroristen" ?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Achteraf gekeken is in je schoen gezeken.
Nee, we gaan een belasting heffen op mensen die het achteraf allemaal beter wisten.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Gaan we de gemaakte kosten verhalen op de "terroristen" ?
Het waren Nederlanders lieve schat. :')quote:Op donderdag 11 november 2004 19:31 schreef lionsguy18 het volgende:
Hoe komen allochtonen van 19 en 22 jaar aan een huis???
Ik wil ook een huis!!!
http://www.dejongvastgoed.nl/antheunisstraat073.htmquote:Op donderdag 11 november 2004 19:31 schreef lionsguy18 het volgende:
Hoe komen allochtonen van 19 en 22 jaar aan een huis???
Ik wil ook een huis!!!
Je vergeet de inval die er aan vooraf ging met als gevolg 4 gewonde agenten waarvan 1 ernstig. Zou jij als verantwoordelijke hoger durven inzetten met het risico dat er nog meer slachtoffers vallen?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef Cosma-Shiva het volgende:
De totale vangst ter pande: 3 handgranaten.
Achteraf gezien was het dus toch de moeite waard hier 500 man voor in te zetten.
Ohquote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Het waren Nederlanders lieve schat.
Blank.
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.dejongvastgoed.nl/antheunisstraat073.htm
Valt nu vast wat aan de prijs te doen
quote:IN EEN RUSTIGE STRAAT OP DE 2E ETAGE GELEGEN 3-KMR. APPARTEMENT MET ACHTERBALKON.
De brabanders (Bravo 500) rijden volgens de laatste berichten nu nog steeds op het Prins Clausplein rond... Ze kunnen de afslag Veghel niet vinden.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:24 schreef Skyclad het volgende:
Wat is er vannacht gebeurd? Hebben ze de Brabanders al weer teruggevonden?
Als je nu eens zelf (als Moslim) zou beginnen met te verduidelijken wat voor type Islam we het hier over hebben, dan zou het al een hoop schelen. Je bent nogal goed in het opwerpen van rookgordijnen ipv zelf een onderscheid te maken.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort nieuwsberichten zijn opgemaakt met als intentie de Marokkaanse afkomst tot ideale terroristische afkomst te maken. Omdat het nu een Nederlander betreft die Moslim is geworden is het enige wat hij deelt met de andere daders de Islam. Dus de Islam zou het probleem zijn
[..]
Zo zou ik het ook graag zien, maar sinds de moord op wijlen Theo van G. zijn alle remmen los en worden problemen direct in de Marokkaans Islamitische richting gezocht, helaascherwijs
idd Fundamentalistische Extremisten als deze zijn anders dan gewoon moslims.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
Als je nu eens zelf (als Moslim) zou beginnen met te verduidelijken wat voor type Islam we het hier over hebben, dan zou het al een hoop schelen. Je bent nogal goed in het opwerpen van rookgordijnen ipv zelf een onderscheid te maken.
Ministerie van Binnenlandse zaken:
Ideologie
Het salafitische en het wahhabitische gedachtegoed - aan elkaar verwante doch onderscheiden scholen van radicaal islamitische ideologie - vormen een belangrijke grondslag voor islamistisch terrorisme. Deze versies van islam dienen als voornaam bindmiddel van de islamistisch-terroristische netwerken, organisaties en individuen. Tegenwoordig treedt er daarnaast een vermenging op van het ‘originele’ islamitisch fundamentalisme, afkomstig uit het Arabische hartland, met een ‘Europese’, geëtniseerde vorm van politiek radicale islam.
Deze laatste versie wijkt in theologisch opzicht niet af van het origineel maar kenmerkt zich door een besef dat zij gedijt in een vermeende vijandige, want westerse, omgeving als Nederland. Zo gaat de Europese radicale islam uit van toenemende maatschappelijke polarisatie terwijl zij tegelijkertijd ook streeft naar versterking van deze polarisatie.
Om niet de hele Islam op één hoop te gooien is onderscheid gewenst.
weer zo'n geloofswaanzinnige dus.quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Een van de personen in dat pand was een "bekeerde Nederlander"
Hier zijn brief
http://www.geenstijl.nl/paginas/afscheidsbriefjason.html
Weer iemand die meent dat de Islam wordt aangevallen, en spreekt over massamoorden. Opvallend hoe hij het vermijd om over Algarije te spreken.
Weer eentje die denkt dat hij strijd voor een nobel doel, maar in waarheid de kant van het kwaad heeft gekozen, de kant van de terreur en moord op alles wat in hun ogen niet fanatiek genoeg moslim is.
Honderduizenden moslims vermoord door zijn ideologie groeten hem.
lijkt mij wel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:54 schreef milagro het volgende:
[..]
valt me nog mee dat zijn zondige ouders nog een afscheidsbrief krijgen (is dit niet een brief die hij eerder schreef, bij zijn vertrek naar Vergekkistan?
oh dat weet ik niet, maar ik kan me iets in die stijl voorstellen..quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:56 schreef philipnorth het volgende:
[..]
lijkt mij wel ja.
Aan de andere kant, tsja, wie zegt dat dit zijn echte afscheidsbrief is.
quote:van geenstijl:nl:
De afscheidsbrief werd vorig jaar voor vertrek naar een ver islamitisch bolwerk geschreven voor zijn moeder.
Een aantal dingen hij aanhaalt kan ik me inderdaad wat bij voorstellen, maar ik ben vooral benieuwd naar hoe moslims erover denken dat hij hier bijv. de Taliban als ECHTE moslims beschrijft, en daarmee dus aangeeft dat iedereen die wat gematigd de Islam aanhangt, geen moslim zou zijn..quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, die afscheidsbrief van Jason heeft me eerlijk gezegd wel ontroerd, wat een mooie afscheidsbrief. Bijna alles wat er in die brief staat sta ik achter, tevens hoop ik oprecht dat ook zijn moeder Moslima zal worden
Denk je nou werkelijk dat die BSB trol er een helder antwoord op geeft?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
[..]
BSB, hoe ervaar jij dat?
Is het noodzakelijk om voor de volle 100% de Sharia te volgen om een moslim te zijn?
ja, itt tot jouw oeverloos domme discussie methodequote:Op vrijdag 12 november 2004 08:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat die BSB trol er een helder antwoord op geeft?
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat die BSB trol er een helder antwoord op geeft?
Een goed Moslim moet zoveel mogelijk naar de regels leven (van de shari3a)quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef philipnorth het volgende:
BSB, hoe ervaar jij dat?
Is het noodzakelijk om voor de volle 100% de Sharia te volgen om een moslim te zijn?
Ja ok, dat snap ik, maar als je ergens een steek laat vallen ben je niet meteen een slechte moslim/geen moslim lijkt mij?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja
[..]
Een goed Moslim moet zoveel mogelijk naar de regels leven (van de shari3a)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |