Daar heb je geen toekomstperspectief.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
100% marokkaan enne wat doe je dan in nederland als ik zo vrij mag zijn ? niet dat ik iets tegen allochtonen heb, maar iemand die 100% marokkaan is wil dan toch ook in marokko wonen ?
dat is BSB al zo vaak gevraagd.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
100% marokkaan enne wat doe je dan in nederland als ik zo vrij mag zijn ? niet dat ik iets tegen allochtonen heb, maar iemand die 100% marokkaan is wil dan toch ook in marokko wonen ?
De financiële voordelen, de auto v/d zaak. Dat soort luxuary zeg maarquote:Op donderdag 11 november 2004 01:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus wel de lusten, niet de lasten zeg maar?quote:Op donderdag 11 november 2004 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De financiële voordelen, de auto v/d zaak. Dat soort luxuary zeg maar
Ook nogmaals, ik heb nergens beweerd dat het preventief oppakken van verdachten verkeerd zou zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:55 schreef Feldhofer het volgende:
Nogmaals, de vernoemde "terroristen" die preventief zijn opgepakt, en in europa gebeurt dat echt niet zonder redelijke verdenking, zijn nu echt niet meer geneigd een aanslag te plegen, preventief oppakken schaadt de samenleving niet, het dient alleen maar....
Nee tot op heden niet, maar volgens de geruchten ligt het pand volgepakt met explosieven (al zou ik dergelijke geruchten maar met een korrel zout nemen als ik jou was)quote:Op donderdag 11 november 2004 02:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Ben net terug, was er nog iets explosiefs gevonden in dat huis door de robot. Of is er niks meer aangetroffen, kan er niets meer over vinden.
Ff je huiswerk doen Oom_Aquote:Op donderdag 11 november 2004 02:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Ben net terug, was er nog iets explosiefs gevonden in dat huis door de robot. Of is er niks meer aangetroffen, kan er niets meer over vinden.
Waarom ageer je dan tegen deze maatschapij als je wel de voordelen wil pakken?quote:Op donderdag 11 november 2004 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De financiële voordelen, de auto v/d zaak. Dat soort luxuary zeg maar
door al het zappen weet ik niet meer op welke zender het was (ik meende NED 2) maar waren er wel degelijk explosieven gevonden (volgens het bericht OF het klopt weet ik niet natuurlijk)quote:Op donderdag 11 november 2004 02:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Nee tot op heden niet, maar volgens de geruchten ligt het pand volgepakt met explosieven (al zou ik dergelijke geruchten maar met een korrel zout nemen als ik jou was)
quote:Op donderdag 11 november 2004 02:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ff je huiswerk doen Oom_A
Ze zijn nog aan het zoeken naar explosieven en de EOD is ter plaatse inmiddels.
Men denkt daar enige uren voor nodig te hebben en daardoor is het hele gebied nog steeds niet toegankelijk voor bewoners.
Je mag vind ik het beestje best bij de naam noemen, gepakt wegens verdacht zijn van moslim extremisme, verdacht wegens diefstal, we noemen toch geen volledige namen, preventief handelen doet niemand pijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 02:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ook nogmaals, ik heb nergens beweerd dat het preventief oppakken van verdachten verkeerd zou zijn.
Verdachten preventief betitelen als terroristen is een andere zaak en daar ben ik niet zo gecharmeerd van.
Zullen we dan als autochtone Nederlanders emigreren naar midden Afrika. ?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:56 schreef GewoneMan het volgende:
Goed, en doe mij nu eens een voorbeeld van relschoppende nederlanders in Australie?quote:Op donderdag 11 november 2004 02:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zullen we dan als autochtone Nederlanders emigreren naar midden Afrika. ?
Als iemand emigreert is dat altijd vanwege de voordelen van een bepaald land waarvan je denkt die kunnen mij een betere levenstoekomst bieden. - No matter who or where you are -
Ow ja, ik zag laatst een docu over Australie over Nederlanders van de eerste naoorlogse emigratiegolf. Die er nu al 40 jaar wonen. Ik heb dubbel gelegen van het lachen. Ze hadden anno 2004 nog steeds hetzelfde meubulair die mijn oma vroeger ook had (inclusief behang motief). Ondanks alles zijn ze ook nog steeds Nederlander gebleven
- En omgekeerd vinden we dat vreemd -, hmmzzz
Het land van afkomst doet niet tezake, je maatschappelijke betrokkenis (bij je gekozen nieuwe maatschappij) wel.
quote:Op donderdag 11 november 2004 02:12 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ondeugend........
das lang geleje......
Bedankt voor het nieuws........![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 02:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Lange dag geweest.
Ben weer lekker thuis.
Bieke vent !!quote:Op donderdag 11 november 2004 02:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Lange dag geweest.
Ben weer lekker thuis.
gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 11 november 2004 02:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De Atmosfeer wil niet ontploffen vooralsnog![]()
Thanks mate.quote:Op donderdag 11 november 2004 02:22 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
welkom terug
quote:Op donderdag 11 november 2004 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bieke vent !!
Vreemde stelling, dus omdat ik de voordelen pak zou ik uit blijdschap en tevredenheid alles maar moeten slikken en het overal mee eens moeten zijn ?quote:Op donderdag 11 november 2004 02:11 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Waarom ageer je dan tegen deze maatschapij als je wel de voordelen wil pakken?
Nee, dat zei ik ook helemaal niet, maar als je wel de lusten wil moet je ook de lasten pakken.quote:Op donderdag 11 november 2004 02:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vreemde stelling, dus omdat ik de voordelen pak zou ik uit blijdschap en tevredenheid alles maar moeten slikken en het overal mee eens moeten zijn ?
Denkt het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |