Ze wisten ten eerste niet om hoeveel man het ging en ten tweede zullen ze er toch wel een goede reden voor hebben gehad. Daarnaast is dit nieuw in NL en dus geeft de media er xtra veel aandacht aan.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"
Maar goed, dat is mijn mening
Exactly what im trying to say...in mijn mening kan iemand dus een terrorist zijn zonder een aanslag te plegen...sim-pel.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:35 schreef Amando het volgende:
[..]
Dat is nou de clue van die nieuwe terroristenwetgeving.
Puur het deelnemen aan zo'n organisatie of het beramen van een aanslag staat al een straf op dat wil je niet weten..
En dan komt de strafbaarstelling van het in het bezit hebben van wapens uit de WWM er nog bij.
je hoeft dus niet te wachten op een aanslag.
Het schint wel mijn kerk te zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 01:36 schreef ondeugend het volgende:
Ook die kerk waarvan ik trouwens niets moet hebben associeer je met pedofilie, dat is precies mijn punt als ik zeg dat je geloofwaardigheid wat mij betreft ernstig in het gedrang komt.
En dat is fout? Je vindt dat mensen ongestraft mogen deelnemen aan een organisatie die aanslagen beraamt?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:35 schreef Amando het volgende:
[..]
Dat is nou de clue van die nieuwe terroristenwetgeving.
Puur het deelnemen aan zo'n organisatie of het beramen van een aanslag staat al een straf op dat wil je niet weten..
En dan komt de strafbaarstelling van het in het bezit hebben van wapens uit de WWM er nog bij.
je hoeft dus niet te wachten op een aanslag.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het om mensen van Noord-Afrikaanse afkomst gingquote:Op donderdag 11 november 2004 01:35 schreef Amando het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het Marokkanen zijn?
V hoop ikquote:Op donderdag 11 november 2004 01:38 schreef Bosco het volgende:
Ach..ik ben te moe om te discussieren..tot in het nabeschouwing IV topic morgen ofzo!
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:37 schreef Bosco het volgende:
[..]
Exactly what im trying to say...in mijn mening kan iemand dus een terrorist zijn zonder een aanslag te plegen...sim-pel.
Wat ik begreep was de eerste arrestant al een aziaat.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het om mensen van Noord-Afrikaanse afkomst ging
Ik zeg toch nergens dat we moeten afwachten tot iemand zijn plan uitvoert?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:32 schreef Feldhofer het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?
Tot nu toe is nog helemaal niet bekend of het kruimeldieven zijn. Jij mag je mening natuurlijk hebben maar vooralsnog is het gebasseerd op niets.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"
Maar goed, dat is mijn mening
Whahaha..die vent in zn boxershort ja..quote:Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik begreep was de eerste arrestant al een aziaat.
Dat dacht ik dus ook, gezien de foto op nu.nlquote:Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik begreep was de eerste arrestant al een aziaat.
En jij bent van welke afkomst?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het om mensen van Noord-Afrikaanse afkomst ging
Ja die schijnt er dus wel wat mee te maken te hebben .quote:Op donderdag 11 november 2004 01:40 schreef Bosco het volgende:
[..]
Whahaha..die vent in zn boxershort ja..
Maar die had nix met de situatie te maken...foto maken denk ik
Is in de persconferentie recht gezet.
Je weet hoe geweldig Nederlanders zijn in het onderscheiden van een Turk tussen een Marokkaan.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je hem oppakt verhindert dit wel degelijk zijn mogelijke plannen, of denk jij dat een potentiele inbreker van beatrixstraat nummer 10 nog steeds daar gaat inbreken als hij even oppgepakt is doorpolitie die zegt van "hee, we weten wat je van plan bent"quote:Op donderdag 11 november 2004 01:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat we moeten afwachten tot iemand zijn plan uitvoert?
Dit is een voorbeeld waarin ik alleen zeg dat je iemand pas een dief kunt noemen wanneer hij iets ontvreemd heeft. Echter zolang hij niets gestolen heeft kun je hem iemand noemen die mogelijk van plan is een strafbaar feit te begaan (en hem in de gaten houden/oppakken whatever).
Het lijkt me niet echt relevant, maar ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit, ik voel me overigens 100% Marokkaan, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:40 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
En jij bent van welke afkomst?
Als je hem oppakt verhindert dit zijn mogelijke plannen idd.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:44 schreef Feldhofer het volgende:
Als je hem oppakt verhindert dit wel degelijk zijn mogelijke plannen, of denk jij dat een potentiele inbreker van beatrixstraat nummer 10 nog steeds daar gaat inbreken als hij even oppgepakt is doorpolitie die zegt van "hee, we weten wat je van plan bent"
Ik heb een nederlandse moeder en een oostenrijkse vader, toen we nog in nederland woonden voelde ik me nederlander, en nu doe ik mijn best om oostenrijkse gebruiken te leren.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt relevant, maar ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit, ik voel me overigens 100% Marokkaan, maar dat terzijde.
Vandaar dat men de wet ook aangepast heeftquote:Op donderdag 11 november 2004 01:50 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Als je hem oppakt verhindert dit zijn mogelijke plannen idd.
Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dit van plan was.
Op het moment dat je iemand betrapt bij een inbraak kun je hem een inbreker noemen, maar nog geen dief omdat je voorkomen hebt dat hij iets kon stelen.
Nogmaals, de vernoemde "terroristen" die preventief zijn opgepakt, en in europa gebeurt dat echt niet zonder redelijke verdenking, zijn nu echt niet meer geneigd een aanslag te plegen, preventief oppakken schaadt de samenleving niet, het dient alleen maar....quote:Op donderdag 11 november 2004 01:50 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dit van plan was.
Op het moment dat je iemand betrapt bij een inbraak kun je hem een inbreker noemen, maar nog geen dief omdat je voorkomen hebt dat hij iets kon stelen.
100% marokkaan enne wat doe je dan in nederland als ik zo vrij mag zijn ? niet dat ik iets tegen allochtonen heb, maar iemand die 100% marokkaan is wil dan toch ook in marokko wonen ?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt relevant, maar ik heb zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit, ik voel me overigens 100% Marokkaan, maar dat terzijde.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:50 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Maar dat was (wat mij betreft) de discussie niet, als je hem oppakt verhinder je hem ervan iets te ontvreemden (goede zaak), maar kun je niet stellen dat hij daadwerkelijk iets ontvreemd heeft maar dat hij dit van (mogelijk) plan was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |