abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2004 @ 01:26:27 #51
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_23234101
Die gasten die ze nu hebben zijn 100% niet koosjer.
Geen twijfel meer over mogelijk , of ze al dan niet terrorist zouden zijn.
Een normaal persoon heeft geen handgranaat thuis.
pi_23234102
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Bosco het volgende:

[..]

Dus als ik jouw woning observeer...met het doel om daar de nacht erop in te breken..ben ik geen dief? ..... laat maar dan ....
als dit je eerste keer wordt niet

net zoals een aankomend chirurg na afstuderen en het vinden van een baan (als chirurg) pas een chirurg genoemd kan worden
pi_23234109
Mijn hele post naar den kloten , maar je gaat hem vast begrijpen zoals ik hem bedoel
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23234111
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik preventief vind optreden indien men over bepaalde info beschikt een goede zaak.

(mijn vorige post ging met name over het continue verdachten betitelen als terroristen)
Dat is niet waar, je spreekt je uit tegen preventief optreden, misschien onbedoeld, maar dat doe je wel.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_23234114
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Feldhofer het volgende:

En plaatjes van het internet downloaden van sex met minderjarigen is ook ok....
Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.

Iemand die met het plan rondloopt iets te gaan ontvreemden is van plan een strafbaar feit te begaan maar op dat moment nog geen dief.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 11 november 2004 @ 01:27:42 #56
91072 Amando
pi_23234121
Waar hebben jullie het allemaal over met chirurg en zooooo... :S
Wees blij in de overheid die optreed tegen deze fucking terroristen
  donderdag 11 november 2004 @ 01:28:54 #57
91072 Amando
pi_23234136
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.

Iemand die met het plan rondloopt iets te gaan ontvreemden is van plan een strafbaar feit te begaan maar op dat moment nog geen dief.
Het voorbereiden van een moord is strafbaar.
Valt onder poging tot.....

Zo ook terroristische acties.
pi_23234138
Zinlose discussie....

Het gaat erom dat er een ontzettend strakke, weloverdachte actie is geweest van Politie/Justitie naar twee figuren die je liever niet naast je hebt wonen....

Job well done...geen doden, geen schade (nog niet) en wie weet waar we voor behoed zijn!!?
pi_23234140
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Feldhofer het volgende:

Dat is niet waar, je spreekt je uit tegen preventief optreden, misschien onbedoeld, maar dat doe je wel.
Onzin, geef anders even een quote waaruit dit zou blijken.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 11 november 2004 @ 01:29:30 #60
91072 Amando
pi_23234144
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:28 schreef Bosco het volgende:
Zinlose discussie....

Het gaat erom dat er een ontzettend strakke, weloverdachte actie is geweest van Politie/Justitie naar twee figuren die je liever niet naast je hebt wonen....

Job well done...geen doden, geen schade (nog niet) en wie weet waar we voor behoed zijn!!?
Ze verdienen een lintje... de helden van Den Haag!!
  donderdag 11 november 2004 @ 01:29:31 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23234145
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken

Niks een maar ! Veroodeel het hard zonder er een er maar achteraan te zetten !
Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaakt

Uiteraard veroordeel ik ook de Kerk verbrandingen, dat de Katholieke kerk dan zgn. bekend staat als Pedofiel instituut, doet daar niks aan af.

Natuurlijk veroordeel ik ook de brand op scholen, de kinderen zijn immers onschuldig

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23234147
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Amando het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over met chirurg en zooooo... :S
Wees blij in de overheid die optreed tegen deze fucking terroristen
ben ik ook

ik liep een beetje rond met het idee dat wij nederlanders totaal geen slagkracht hadden als t op dit soort dingen aan zou komen, maar na vandaag ben ik toch weer wat gerust gesteld

neemt niet weg dat cosma shiva gewoon gelijk heeft, al is het gemierenneuk, maar daar zijn nabeschouwingen toch voor?
  donderdag 11 november 2004 @ 01:29:57 #63
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23234149
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Allereerst bedankt voor je reactie Ik keur dit niet af, ik zet mijn vraagtekens bij het feit van de grootheid van de actie
Als de beslissende mensen dat willen hebben ze er een reden voor!
quote:
[..]

Helemaal mee eens. Alleen moet je het gewoon met me eens zijn dat het wel overdreven is dat de actie wel meer dan 12 uur duurde en zelfs tanks (!) bij betrokken waren. Het ging maar om 2 a 3 mensen volgens het nieuws
Veiligheid voor alles en alls de BBE zolang wacht kun je er zeker vanuit gaan dat ze heel wat verwachtte in de woning. Daarnaast wiste ze toen nog niet hoeveel man er binnen zaten.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_23234151
Ik woon nog geen 5 minuten van de desbetreffende straat. Best wel eng idee dat het nu opeens zo dichtbij komt.. vanmiddag hing die helicopter boven onze tuin zo ongeveer.

Mijn moeder is maatschappelijk werkster en ze is gevraagd vanacht naar de haagse hogeschool te komen (van 12 tot 6..) voor eventuele opvang aan mensen die daar behoefte aan hebben.

Ik hoop maar dat het huis niet vol explosieven blijkt te zitten, nu slapen, en als ik morgen wakker wordt is alles hopelijk weer oke!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  donderdag 11 november 2004 @ 01:30:38 #65
91072 Amando
pi_23234163
Nogal logisch, alleen beesten zouden dat niet veroordelen.
Spreekt nogal voor zich lijkt mij.
pi_23234168
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaakt

Uiteraard veroordeel ik ook de Kerk verbrandingen, dat de Katholieke kerk dan zgn. bekend staat als Pedofiel instituut, doet daar niks aan af.

Natuurlijk veroordeel ik ook de brand op scholen, de kinderen zijn immers onschuldig

Ik veroordeel die eeuwige smiley
  donderdag 11 november 2004 @ 01:31:24 #67
50442 DaMook
pi_23234173
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Graag gedaan
[..]

Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn lijkt me. De omwonenden moeten in veiligheid gebracht worden.
Daarnaast is er nog toestemming nodig van de minister van justitie.
[..]

Oke misschien iets te voorbarig, noem het intuitie
[..]

Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken

Niks een maar ! Veroodeel het hard zonder er een er maar achteraan te zetten !
Helemaal mee eens

BSB ik mag je graag maar dit is idd weer de gebeten hond spelen. En dat dan terwijl wij jou er niet op aanvallen maar alleen de moslim extremisten (of jij moet dat ook zijn

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  donderdag 11 november 2004 @ 01:32:16 #68
91072 Amando
pi_23234184
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef Reticulin het volgende:

[..]

ben ik ook

ik liep een beetje rond met het idee dat wij nederlanders totaal geen slagkracht hadden als t op dit soort dingen aan zou komen, maar na vandaag ben ik toch weer wat gerust gesteld

neemt niet weg dat cosma shiva gewoon gelijk heeft, al is het gemierenneuk, maar daar zijn nabeschouwingen toch voor?
Slagkracht? Geloof mij.... dit was nog een relatief kleine actie.
Mankracht zat hier hoor... alleen zijn ze niet zo mediageil zoals de Amerikaanse swat teams ed.
Vandaar dat ze niet zo bekend zijn.
pi_23234185
quote:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?

Maar als we dit persoon preventief oppakken, weet hij wel dat hij in de gaten gehouden wordt, denk je dan nog dat hij zijn plan gaat uitvoeren?
  donderdag 11 november 2004 @ 01:33:43 #70
50442 DaMook
pi_23234190
quote:

Die scholen zijn idd wel heel erg. De meesten kinderen die daar op zitten weten niet eens wat extremisme is.

donderdag 11 november 2004 @ 01:33:44 #71
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23234191
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef DaMook het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

BSB ik mag je graag maar dit is idd weer de gebeten hond spelen. En dat dan terwijl wij jou er niet op aanvallen maar alleen de moslim extremisten (of jij moet dat ook zijn
Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"

Maar goed, dat is mijn mening

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23234196
quote:

[..]

een quote tegen preventief handelen....
  donderdag 11 november 2004 @ 01:35:02 #73
91072 Amando
pi_23234204
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:32 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?

Maar als we dit persoon preventief oppakken, weet hij wel dat hij in de gaten gehouden wordt, denk je dan nog dat hij zijn plan gaat uitvoeren?
Dat is nou de clue van die nieuwe terroristenwetgeving.
Puur het deelnemen aan zo'n organisatie of het beramen van een aanslag staat al een straf op dat wil je niet weten..

En dan komt de strafbaarstelling van het in het bezit hebben van wapens uit de WWM er nog bij.
je hoeft dus niet te wachten op een aanslag.
  donderdag 11 november 2004 @ 01:35:44 #74
91072 Amando
pi_23234215
quote:
Op donderdag 11 november 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"

Maar goed, dat is mijn mening

Hoe weet jij dat het Marokkanen zijn?
pi_23234220
quote:

[..]

Daar is weer die maar ! Nu verpakt in een ondanks
Theo was ook niet mine kind of persoon maar dat doet er niet toe.

Ook die kerk waarvan ik trouwens niets moet hebben associeer je met pedofilie, dat is precies mijn punt als ik zeg dat je geloofwaardigheid wat mij betreft ernstig in het gedrang komt.

Het zijn m.i. zwakteboden van je
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')