als dit je eerste keer wordt nietquote:Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Bosco het volgende:
[..]
Dus als ik jouw woning observeer...met het doel om daar de nacht erop in te breken..ben ik geen dief? ..... laat maar dan ....
Dat is niet waar, je spreekt je uit tegen preventief optreden, misschien onbedoeld, maar dat doe je wel.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik preventief vind optreden indien men over bepaalde info beschikt een goede zaak.
(mijn vorige post ging met name over het continue verdachten betitelen als terroristen)
Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:24 schreef Feldhofer het volgende:
En plaatjes van het internet downloaden van sex met minderjarigen is ook ok....
Het voorbereiden van een moord is strafbaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.
Iemand die met het plan rondloopt iets te gaan ontvreemden is van plan een strafbaar feit te begaan maar op dat moment nog geen dief.
Onzin, geef anders even een quote waaruit dit zou blijken.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Feldhofer het volgende:
Dat is niet waar, je spreekt je uit tegen preventief optreden, misschien onbedoeld, maar dat doe je wel.
Ze verdienen een lintje... de helden van Den Haag!!quote:Op donderdag 11 november 2004 01:28 schreef Bosco het volgende:
Zinlose discussie....
Het gaat erom dat er een ontzettend strakke, weloverdachte actie is geweest van Politie/Justitie naar twee figuren die je liever niet naast je hebt wonen....
Job well done...geen doden, geen schade (nog niet) en wie weet waar we voor behoed zijn!!?
Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaaktquote:Op donderdag 11 november 2004 01:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken![]()
Niks een maar ! Veroodeel het hard zonder er een er maar achteraan te zetten !
ben ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Amando het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over met chirurg en zooooo... :S
Wees blij in de overheid die optreed tegen deze fucking terroristen
Als de beslissende mensen dat willen hebben ze er een reden voor!quote:Op donderdag 11 november 2004 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je reactieIk keur dit niet af, ik zet mijn vraagtekens bij het feit van de grootheid van de actie
Veiligheid voor alles en alls de BBE zolang wacht kun je er zeker vanuit gaan dat ze heel wat verwachtte in de woning. Daarnaast wiste ze toen nog niet hoeveel man er binnen zaten.quote:[..]
Helemaal mee eens. Alleen moet je het gewoon met me eens zijn dat het wel overdreven is dat de actie wel meer dan 12 uur duurde en zelfs tanks (!) bij betrokken waren. Het ging maar om 2 a 3 mensen volgens het nieuws
Ik veroordeel die eeuwige smileyquote:Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaakt
Uiteraard veroordeel ik ook de Kerk verbrandingen, dat de Katholieke kerk dan zgn. bekend staat als Pedofiel instituut, doet daar niks aan af.
Natuurlijk veroordeel ik ook de brand op scholen, de kinderen zijn immers onschuldig
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 november 2004 01:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn lijkt me. De omwonenden moeten in veiligheid gebracht worden.
Daarnaast is er nog toestemming nodig van de minister van justitie.
[..]
Oke misschien iets te voorbarig, noem het intuitie
[..]
Omdat je vooraan staat met het veroordelen van het in de fik steken van moskeeen ( zeer terecht overigens ) maar zodra het gaat om radicale moslims en hun fratsen je vaak je vraagtekens zet en altijd een maar lijkt te zoeken![]()
Niks een maar ! Veroodeel het hard zonder er een er maar achteraan te zetten !
Slagkracht? Geloof mij.... dit was nog een relatief kleine actie.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef Reticulin het volgende:
[..]
ben ik ook![]()
ik liep een beetje rond met het idee dat wij nederlanders totaal geen slagkracht hadden als t op dit soort dingen aan zou komen, maar na vandaag ben ik toch weer wat gerust gesteld![]()
neemt niet weg dat cosma shiva gewoon gelijk heeft, al is het gemierenneuk, maar daar zijn nabeschouwingen toch voor?
Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand iets uit de winkel ontvreemd heeft spreken wij van een dief.
Iemand die met het plan rondloopt iets te gaan ontvreemden is van plan een strafbaar feit te begaan maar op dat moment nog geen dief.
Die scholen zijn idd wel heel erg. De meesten kinderen die daar op zitten weten niet eens wat extremisme is.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk veroordeel ik ook de brand op scholen, de kinderen zijn immers onschuldig
Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"quote:Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
BSB ik mag je graag maar dit is idd weer de gebeten hond spelen. En dat dan terwijl wij jou er niet op aanvallen maar alleen de moslim extremisten (of jij moet dat ook zijn![]()
een quote tegen preventief handelen....quote:Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat is nou de clue van die nieuwe terroristenwetgeving.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:32 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel, moeten we dan maar afwachten of dit persoon zijn plan uitvoert, of kunnen we beter preventief optreden, met het risico dat we dit persoon na 24 uur weer moeten vrijlaten?
Maar als we dit persoon preventief oppakken, weet hij wel dat hij in de gaten gehouden wordt, denk je dan nog dat hij zijn plan gaat uitvoeren?
Hoe weet jij dat het Marokkanen zijn?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet het helemaal verkeerd, ik ben absoluut niet de gebeten hond. Ik stel bepaalde feiten enkel ter discussie, normaal gesproken ben ik niet de persoon die in is voor conspiracy's, maar in deze wil ik graag een uitzondering maken. OM het droog te zeggen, er is naar mijn idee te veel heisa gemaakt (heel Nederland in rep en roer) voor het oppakken van 2 a 3 Marokkaanse "kruimeldieven"
Maar goed, dat is mijn mening
Daar is weer die maar ! Nu verpakt in een ondanksquote:Op donderdag 11 november 2004 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik veroordeel alle terrorisme ! Laat dat duidelijk zijn. Ik veroordeel de afschuwelijke moord op wijlen Theo van G. ondanks dat hij zelf geen lieverdje was en van trollen zijn beroep heeft gemaakt
Uiteraard veroordeel ik ook de Kerk verbrandingen, dat de Katholieke kerk dan zgn. bekend staat als Pedofiel instituut, doet daar niks aan af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |