bron: http://www.bndestem.nl/re(...)na__2431491_,00.htmlquote:BREDA - In Breda is woensdagavond omstreeks 20.50 uur een man vermoord. Er zou sprake zijn van een afrekening in het criminele circuit.
Het zou gaan om een man van Marokkaanse afkomst.
De moord vond plaats op de hoek van Oranjeboomstraat en het Oranjeboomplein in de wijk Heuvelkwartier.
Volgens omstanders zou de man met drie schoten om het leven zijn gebracht. Kort na de moord zou er een grijze auto met hoge snelheid zijn weggereden.
Van de dader(s) ontbreekt tot nog toe elk spoor.
Die conclusie is wel erg snel getrokken.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef yup het volgende:
Afrekening in het criminele circuit staat er toch?
Bron.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De dader liet een briefje achter?
ow...wie zegt hier iets over dat volk???quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef c0ne het volgende:
Goh waarom nou weer een Marokkaan doodschieten??
Dat volk doet toch helemaal niks fout....![]()
quote:Er zou sprake zijn van een afrekening in het criminele circuit.
Ging over Amersfoort dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Zodadelijk om 23.00 inderdaad een extra journaal op Ned. 2!
Zal wel niet voor niets zijn lijkt me?
Moet daar een extra journaal voor komenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ging over Amersfoort dacht ik.
Journaal gaat met name over wat er in Den Haag is gebeurd.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moet daar een extra journaal voor komenOf is er iets meer aan de hand daar?
Mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Kozzmic het volgende:
Ontopic: Er worden gemiddeld 5 moorden per week gepleegd. Het is wat overdreven om nu meteen alles te gaan linken aan het 'gedoe' in NL op het moment.
hee waarom ben jij mod af?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Journaal gaat met name over wat er in Den Haag is gebeurd.
Ontopic: Er worden gemiddeld 5 moorden per week gepleegd. Het is wat overdreven om nu meteen alles te gaan linken aan het 'gedoe' in NL op het moment.
OMG!!!!! Ik héb een grijze auto!quote:Kort na de moord zou er een grijze auto met hoge snelheid zijn weggereden.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
KBEN HET ER NIET MEE EENS DITS BIJ MIJ OM DE HOEK BIJNA ONGEVEER NIET HELEMAAL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |