abonnement Unibet Coolblue
pi_23229034
Ik heb wel eens gezien van dat witte poeder onder je ogen en dan zie je je wallen niet meer. Tenminste als je er daarna nog wat overheen doet natuurlijk. Iemand ervaring mee? en kun je het gewoon bij de drogist krijgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Hilary op 10-11-2004 22:30:10 ]
  woensdag 10 november 2004 @ 22:23:51 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23229248
Werkt ook goed in je neus!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_23229489
haha
  woensdag 10 november 2004 @ 22:36:39 #4
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_23229671
of je gaat wat vroeger op bed natuurlijk...
Narcist
pi_23232289
Kan het even ontopic svp!
Ik dacht dat Sperti goed was tegen wallen? ( naast dat het een aambeienzalf is )
Maar weet even niet wat je bedoelt, sorry.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_23237749
Het beste kun je een beige kleur gebruiken om donkere plekken te maskeren.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  donderdag 11 november 2004 @ 12:02:34 #7
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23238865
Bedoel je camouflagestift ofzo?

Je kan natuurlijk een camouflagestift over het donkere gedeelte van je wallen doen, en daarna foundation opbrengen. Maar daar camoufleer je je wallen/kringen iets mee (mits je het, met een beetje handigheid en ervaring, goed en onopvallend opbrengt) maar ze verdwijnen er niet door.
Doe het altijd in een wat lichtere tint dan je eigen huidskleur, anders wordt het al snel onnatuurlijk. Een hele goede camouflage is de Dior SkinFlash, die is erg onopvallend en 'smelt' als het ware in je huid.

Aambeienzalf helpt inderdaad prima om wallen snel te laten verdwijnen. Een koud oogmasker erop leggen, koude komkommerplakjes of koude theezakjes, is ook prima als 'first aid'. En je hebt speciale cremes tegen wallen, maar daar heb ik geen ervaring mee en ik kan dus niet zeggen of die ook wat uithalen. Ik heb eigenlijk alleen wallen als ik een paar nachten flink heb doorgehaald, vandaar.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23239957
quote:
Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef Brennie het volgende:

Kan het even ontopic svp!
Ik dacht dat Sperti goed was tegen wallen? ( naast dat het een aambeienzalf is )
Maar weet even niet wat je bedoelt, sorry.
Ik vind Sperti niet helpen (ja ik heb het geprobeerd ) Ik heb heel snel donkere kringen onder mijn ogen, schijnt dat veel water drinken helpt maar ik drink zo'n twee a drie liter water op een dag maar nog steeds kringen hoor!! Schijnt gewoon in je huid te zitten. Enige wat bij mij helpt is met een lichte kleur camouflagestift of make-up eerst de wallen wegwerken en daarna met de juiste kleur foundation de rest van je gezicht.
Tip: Als je het onder je ogen iets lichter laat, staat het mooier

met een lichte poeder even onder je ogen door (tot de bovenkant van je jukbenen ongeveer)werkt ook wel.
Altijd zorgen dat het mooi in elkaar overvloeit iig. Anders ben je net een omgekeerde wasbeer
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 11 november 2004 @ 12:58:31 #9
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_23240043
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik vind Sperti niet helpen (ja ik heb het geprobeerd ) Ik heb heel snel donkere kringen onder mijn ogen, schijnt dat veel water drinken helpt maar ik drink zo'n twee a drie liter water op een dag maar nog steeds kringen hoor!! Schijnt gewoon in je huid te zitten. Enige wat bij mij helpt is met een lichte kleur camouflagestift of make-up eerst de wallen wegwerken en daarna met de juiste kleur foundation de rest van je gezicht.
Tip: Als je het onder je ogen iets lichter laat, staat het mooier

met een lichte poeder even onder je ogen door (tot de bovenkant van je jukbenen ongeveer)werkt ook wel.
Altijd zorgen dat het mooi in elkaar overvloeit iig. Anders ben je net een omgekeerde wasbeer
Sperti helpt idd niet tegen donkere kringen, maar wel tegen wallen. Bij moi werkt 't dus ook niet. Water drinken overigens ook niet, dus ik ben vaak ook in de weer met make-up.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_23240132
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:58 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Sperti helpt idd niet tegen donkere kringen, maar wel tegen wallen. Bij moi werkt 't dus ook niet. Water drinken overigens ook niet, dus ik ben vaak ook in de weer met make-up.
Vind jij het ook zo vervelend? Net alsof je constant moe bent ofzo. Na een flink avondje stappen of kroeg is het helemaaaaal niet te geloven. Ik heb wel eens creme gehaald die de kleur lichter zou moeten maken, maar voorlopig heeft het alleen mijn portemonee lichter gemaakt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 11 november 2004 @ 13:37:59 #11
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_23241019
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:02 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Vind jij het ook zo vervelend? Net alsof je constant moe bent ofzo. Na een flink avondje stappen of kroeg is het helemaaaaal niet te geloven. Ik heb wel eens creme gehaald die de kleur lichter zou moeten maken, maar voorlopig heeft het alleen mijn portemonee lichter gemaakt
Heeeeeeel vervelend, maar ik heb de hoop opgegeven dat ze ooit nog weggaan. Vroegâh toen ik nog ongezond leefde dacht ik steeds: als ik nou gezond ga leven komt 't wel goed.
Inmiddels eet ik gezond, sport ik uitermate veel (misschien wel iets teveel), ik slaap goed en genoeg en die donkere kringen zitten er nog steeds.

Trouwens, die creme die je gehaald hebt, is die om pigmentvlekken lichter te maken? Die mag je nl. over het algemeen juist niet op de huid om je ogen smeren (ik heb zelf ook meerdere merken gebruikt ivm pigmentvlekken en die mochten absoluut niet rond de ogen).
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_23241726
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]


Trouwens, die creme die je gehaald hebt, is die om pigmentvlekken lichter te maken? Die mag je nl. over het algemeen juist niet op de huid om je ogen smeren (ik heb zelf ook meerdere merken gebruikt ivm pigmentvlekken en die mochten absoluut niet rond de ogen).
Nee die was juist speciaal voor de donkere kringen onder je ogen. was van het merk SurPlus van D.A.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 11 november 2004 @ 14:08:46 #13
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_23241817
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:04 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nee die was juist speciaal voor de donkere kringen onder je ogen. was van het merk SurPlus van D.A.
Okee dan! Maarre, geen resultaat dus nog?
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_23243395
quote:
Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Okee dan! Maarre, geen resultaat dus nog?
Nope! Ben er ook maar mee opgehouden. Weer een tube creme bij de afdeling cosmetica die ik toch nooit gebruik. en dat is een grote la! er liggen sowieso al een stuk of zes potjes/tubes foundation met de verkeerde kleur in
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')