Anderhalf uur lang vandaag net zoveel klanten geholpen als gister in een kwartierquote:Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef kepler het volgende:
ik heb roy aan het werk gezien
alhoewel werk... hij zat op een stoel de pasjes te controleren
bij ons was het wel drukquote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anderhalf uur lang vandaag net zoveel klanten geholpen als gister in een kwartier![]()
Aan de balie was het bij ons een uurtje druk, maar dat komt ook voor een groot deel omdat ik nog maar half telquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
bij ons was het wel druk
morgen collegequote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan de balie was het bij ons een uurtje druk, maar dat komt ook voor een groot deel omdat ik nog maar half telEen hoop dingen moet ik nog vragen...
Op zich gaat het wel prima![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef O-Ren het volgende:
Ik snap nu wel waarom hij mij vorig weekend heeft gevraagd![]()
Nee liefquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef O-Ren het volgende:
ja stom he
ik weet hetquote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef O-Ren het volgende:
raadseltje.........![]()
Ra ra wie is dit?
[afbeelding]
*nog een keer kijkt*quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef O-Ren het volgende:
raadseltje.........![]()
Ra ra wie is dit?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef O-Ren het volgende:![]()
ik ben trots op mezelf
WHOEHAHAHHAHAquote:Op donderdag 11 november 2004 00:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet het...... ik weet het
..... ik weet het
..... ik weet het
.....
aaaahhh mag ik het zeggen ..... aah aahh aahhhhh pleeeaasssssseeee????![]()
het is het is het is:
Dikke Smurf!!!![]()
![]()
*bitchslapped*quote:Op donderdag 11 november 2004 07:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee?
Die dikkequote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef O-Ren het volgende:
raadseltje.........![]()
Ra ra wie is dit?
[afbeelding]
Kan me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 11 november 2004 08:14 schreef mr_Brown het volgende:
Tering!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
die Fucking uiers van Georgina
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahahaha.... ik vond het al lang duren voordat ie kwam....quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef O-Ren het volgende:
raadseltje.........![]()
Ra ra wie is dit?
[afbeelding]
Heb je ze al gezienquote:Op donderdag 11 november 2004 08:14 schreef mr_Brown het volgende:
Tering!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
die Fucking uiers van Georgina
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:22 schreef O-Ren het volgende:goede morgen
![]()
http://www.jaggle.nlquote:Op donderdag 11 november 2004 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Heeft iemand een foto van Georgieuit de playboy,... link althans ivm de J.ster policy van Fok
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:39 schreef O-Ren het volgende:
dag schatjes werken
![]()
Doeiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 11 november 2004 08:39 schreef O-Ren het volgende:
dag schatjes werken
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEETJEEEEEEEEE hoe is tie nouquote:Op donderdag 11 november 2004 08:46 schreef Magneet het volgende:mogguh
Denise Richardsquote:Op donderdag 11 november 2004 08:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.jaggle.nl![]()
daar staan ook de foto's van Denise Richards uit de Playboy![]()
![]()
HALO DAG GIJS !!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 08:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ohhhhhhh zo heeeeeeeeeeeerlijk .quote:Op donderdag 11 november 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HALO DAG GIJS !!!!!!!!
Jaaaaa,... ik ga echter wel eerst eens even de Singleplayer verkennenquote:Op donderdag 11 november 2004 08:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ohhhhhhh zo heeeeeeeeeeeerlijk .
Aleen al dat ik vanaaf weer eens alle gijsjes op live zie![]()
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 11 november 2004 08:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Broooooooooooooownquote:Op donderdag 11 november 2004 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
goed he maar verlang weer naar huis ( zit sinds maandag in een hotelquote:Op donderdag 11 november 2004 08:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEETJEEEEEEEEE hoe is tie nou![]()
Ja ga ik ook doen neem gewoon me x-box mee naar me werk ben alleen benieuwd hoelaat ik gebeld word dat ik HALO kan komen ophalen .quote:Op donderdag 11 november 2004 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaaa,... ik ga echter wel eerst eens even de Singleplayer verkennen
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:58 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Broooooooooooooown![]()
![]()
Vanaaf ?????
Hoezo is je huis ook al een teroristies doelwit.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
goed he maar verlang weer naar huis ( zit sinds maandag in een hotel)
neuh heb cursus hier in Utrecht. En was Nero 1 van die Hoolie's die ze afgevoerd hebbenquote:Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Hoezo is je huis ook al een teroristies doelwit.
Want het was gister toch wel heel spannend bij Nero's huis in de buurt.
Ik heb zo'n respect voor je Gijs dat een luie neger het voor me kaar krijgt de game 2 dagen eerder te hebben dan de restquote:Op donderdag 11 november 2004 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
heb er zin in
single player is ook zooooo fucking goed gijs
![]()
Nee dat waren van die lonsdale mannetjes geloof ik .quote:Op donderdag 11 november 2004 09:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh heb cursus hier in Utrecht. En was Nero 1 van die Hoolie's die ze afgevoerd hebben![]()
![]()
oh die randdebielen, van die mongooltjes die Mein Kampf aanbidden en niet eens snappen wat erin staat Oh ja ik denk dat het IQ trouwens 0.2 isquote:Op donderdag 11 november 2004 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee dat waren van die lonsdale mannetjes geloof ik .
Die Hitler aanhangers (en niet eens weten waar die eigenlijk voor stond) met een IQ van 0,5
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
oh die randdebielen, van die mongooltjes die Mein Kampf aanbidden en niet eens snappen wat erin staat Oh ja ik denk dat het IQ trouwens 0.2 is
idd die vind ik zelf ook de mooiste jaquote:Op donderdag 11 november 2004 09:02 schreef Chocobo het volgende:
die ene foto van Georgina in die stoel met haar benen wijd is eeeerg mooi !
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
Alles lekker met Daan ook. Ik heb eindelijk met Brandon mijn eerste sinterklaas intocht zaterdag![]()
Sorry hoor Gijs maar ik vind die Georgina zoooooooooooooo dom.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
idd die vind ik zelf ook de mooiste ja![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:15 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Sorry hoor Gijs maar ik vind die Georgina zoooooooooooooo dom.
qua IQ zou ze zo in een Lonsdale reclame kunnen![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:15 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Sorry hoor Gijs maar ik vind die Georgina zoooooooooooooo dom.
qua IQ zou ze zo in een Lonsdale reclame kunnen![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef O-Ren het volgende:
raadseltje.........![]()
Ra ra wie is dit?
[afbeelding]
Kan niet zien wat het is ..... heb een Macquote:Op donderdag 11 november 2004 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
Wat een Zaadcel zeg
Poot.... mag ik dit een x bij jou doen???
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:26 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kan niet zien wat het is ..... heb een Mac :'(
tis toch precies een smurf zoquote:Op donderdag 11 november 2004 09:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Dikke smurf ooooooooook
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis toch precies een smurf zo
Accept the Devil in your Macquote:Op donderdag 11 november 2004 09:26 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kan niet zien wat het is ..... heb een Mac![]()
9 serie draait al op mijn mac maar in iedergeval thanxquote:Op donderdag 11 november 2004 09:32 schreef transparant het volgende:
[..]
Accept the Devil in your Mac
Ik kan het ook niet zien want de link werkt niet !quote:Op donderdag 11 november 2004 09:26 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kan niet zien wat het is ..... heb een Mac![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet zien want de link werkt niet !![]()
Cho ik mis jequote:Op donderdag 11 november 2004 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet zien want de link werkt niet !![]()
quote:EBay neemt Marktplaats.nl over
Uitgegeven: 11 november 2004 08:01
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 08:19
AMSTERDAM - Het Amerikaanse internetveilinghuis eBay neemt voor 225 miljoen euro zijn Nederlandse concurrent Marktplaats.nl over. eBay is wel van plan om Marktplaats als zelfstandige activiteit voort te zetten, maakte het bedrijf donderdagochtend bekend.
De Nederlandse internetpagina bestaat vijf jaar en bevat naar eigen zeggen op elk willekeurig moment ongeveer een miljoen advertenties. Marktplaats is daarmee de populairste Nederlandse ontmoetingsplaats van kopers en verkopers van allerlei goederen, van kleding tot auto's en van apparatuur tot huisraad, aldus directeur Frank Crébas.
EBay koopt Marktplaats van Het Goed Beheer BV, dat in Nederland ook kringloopwinkels beheert. Markplaats.nl begon oorspronkelijk als een virtuele rommelzolder.
EBay geldt als een van de grootste succesverhalen op internet. Wereldwijd vertoeven er op elk moment miljoenen mensen op de websites van de onderneming om spullen te verkopen of te kopen. Sinds februari 2001 heeft eBay ook een speciale website die zich richt op Nederland.
Concurrentie
Het kostte het veilinghuis echter moeite om op te boksen tegen de toen al gevestigde reputatie van Marktplaats. Dit jaar nam de concurrentie verder toe met komst van Speurders.nl, een initiatief van De Telegraaf.
Door de overname dreigt Speurders.nl in het nauw te komen. EBay heeft veel mogelijkheden om de positie van Marktplaats verder uit te bouwen. Een belangrijk wapen daarbij is bijvoorbeeld het betalingssysteem PayPal, dat eBay-bezoekers nu al veel gebruiken. De vrees voor onveilige creditcardbetalingen wordt daarmee omzeild.
EBay zegt dat de overname geen wezenlijke invloed zal hebben op zijn resultaten in 2004 en 2005. De onderneming betaalt Marktplaats.nl in contanten.
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Quinny het volgende:
Sjo heb je het SLK al gebeld? Anders is het bye byeHalo
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Quinny het volgende:
Gijsje,....... kom binnenkort even een biertje doen bij je !quote:Op donderdag 11 november 2004 09:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Cho ik mis je![]()
Ja met de andere Gijsjes ook lijkt me weer eens leukquote:Op donderdag 11 november 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsje,....... kom binnenkort even een biertje doen bij je !![]()
OOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat eeen reeeeeespeeeeeeectquote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Quinny het volgende:
Nee mij nietquote:Op donderdag 11 november 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja met de andere Gijsjes ook lijkt me weer eens leuk
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee mij niet
Ik hou zo van je !quote:Op donderdag 11 november 2004 10:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]HEEEEEEERLIJKE GIJS
ALs ik een kadootje krijg?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Net gebeld schat,........ Daan heeft een plekje in 2004
Niet aan Halo komen nu
Ga ik vanaaf ff snel een biertje doen heb voor hem de dvd van pink floyd - delicate sound of thunder gebrand daar word hij zoooooooo blij mee.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Mis Nero ook heel erg !
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
ALs ik een kadootje krijg?
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
ALs ik een kadootje krijg?
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:32 schreef Quinny het volgende:
Jaa hoor krijg ik een mailtje van Sjo.
Dus ik oh dat is lief. Stuurt hij de foto's van georgina![]()
Wat is het toch heerlijk om Sjo zo in mijn macht te hebbenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ik zou om een heeeeeeeeeel moooooooi kadootje vragen
![]()
Oh dat zweepje ook YEAH MAMA tigh me up and spank mequote:Op donderdag 11 november 2004 10:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om Sjo zo in mijn macht te hebben [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Morguh Nootjequote:Op donderdag 11 november 2004 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Die Georgina![]()
![]()
Ik zal eens een gaatje te hoog mikken de volgende keerquote:Op donderdag 11 november 2004 10:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
in haar navel??quote:Op donderdag 11 november 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal eens een gaatje te hoog mikken de volgende keer![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ga ik vanaaf ff snel een biertje doen heb voor hem de dvd van pink floyd - delicate sound of thunder gebrand daar word hij zoooooooo blij mee.
die zag ik ook ja....quote:Op donderdag 11 november 2004 10:38 schreef Quinny het volgende:
Ik vond trouwens allemaal Pim F. smilies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh jij bent zoooooo de lul nuquote:Op donderdag 11 november 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal eens een gaatje te hoog mikken de volgende keer![]()
niet iedereen neukt altijd missionaris jij peniskoker !quote:Op donderdag 11 november 2004 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
in haar navel??
whahahahahahaquote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
*snel terug gekomen om kleding aan te trekken want heeft het koud*
hahahahahaquote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Ik stelde een vraag mbt die erotische foto's ?
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
geef hem ff aan Daan straksquote:Op donderdag 11 november 2004 10:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh jij bent zoooooo de lul nu
hoe??? ben nog niet getrouwd gijsquote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
niet iedereen neukt altijd missionaris jij peniskoker !![]()
Mijn haat voor jouquote:Op donderdag 11 november 2004 10:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geef hem ff aan Daan straksalleen de disc dan
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
mijn liefde voor de tandjes van Daanquote:Op donderdag 11 november 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn haat voor jou![]()
http://www.daantjeb.beebiesite.nl/final/gebitje/quote:Op donderdag 11 november 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn liefde voor de tandjes van Daan![]()
Ohja,... jij bent er ook nog !quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Dan toch niet joh![]()
die van 10-07-2004 en 12-07-2004 zijn dodelijk voor je discsquote:Op donderdag 11 november 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.daantjeb.beebiesite.nl/final/gebitje/
en jij bent??quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Dan toch niet joh![]()
Dikquote:Op donderdag 11 november 2004 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en jij bent??
het neigt meer richting vetquote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dik![]()
Gijijijijijijijijijsssss... gozerquote:Op donderdag 11 november 2004 10:56 schreef Thor-Nexium het volgende:
SLUUUUUUUUUUUUUURFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ik mis je.
en w.t.f is strol eigenlijk![]()
nvjadvnjdnjndvndnvaldoodhomoofhshfuosuofuosquote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dik :')
zeker gijs maar dat wil Sjo niet en ik ben toch zijn sexslaaf.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijijsssss... gozer![]()
Ja man... heb je echt lang niet gesproken.. op het strand voor het laatst![]()
Snel weer een biertje doen met een groep gijsjes...
Doe eens lief joh piggelmee!!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... jij bent er ook nog !
Doodsverwensing modsquote:Op donderdag 11 november 2004 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
nvjadvnjdnjndvndnvaldoodhomofhshfuosuofuos
Oh machtige Thorquote:Op donderdag 11 november 2004 10:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zeker gijs maar dat wil Sjo niet en ik ben toch zijn sexslaaf.![]()
Dan doe je cho ff snel in het haagse bos en dan doen we daarna een biertje?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
zeker gijs maar dat wil Sjo niet en ik ben toch zijn sexslaaf.![]()
Neeeeeeeeee..... dat is toeval...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doodsverwensing mods*ding ding ding* Doodsverwensing !!!
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MOD MOD MOD is er een MOD in de buurt????quote:Op donderdag 11 november 2004 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
nvjadvnjdnjndvndnvaldoodhomoofhshfuosuofuos
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahahah, check al die consoles![]()
[afbeelding]
ohquote:Op donderdag 11 november 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dit kan niet hoor. Zou iig een 48uurs afkoelban moeten zijn !quote:Op donderdag 11 november 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MOD MOD MOD is er een MOD in de buurt????![]()
Beetje jammer dat er zo'n gedrocht met verzakte schaamlippen voorstaatquote:Op donderdag 11 november 2004 11:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
een weekquote:Op donderdag 11 november 2004 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dit kan niet hoor. Zou iig een 48uurs afkoelban moeten zijn !
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dat een fotosoep Gijsquote:Op donderdag 11 november 2004 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er zo'n gedrocht met verzakte schaamlippen voorstaat
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een weekomdat hij dik is
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een weekomdat hij dik is
![]()
Voor jou niet nee!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
nee . ?
Vrijen ?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voor jou niet nee!
Ik negeer je.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:16 schreef Chocobo het volgende:
VROUW
Mail me nou eens !
hah misluktquote:Op donderdag 11 november 2004 11:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik negeer je.
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik negeer je.
Krijg eerst maar eens sexquote:Op donderdag 11 november 2004 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er zo'n gedrocht met verzakte schaamlippen voorstaat
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens sex
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 november 2004 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens sex
vanavond ook doenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik negeer je.
Theo Van goghquote:Op donderdag 11 november 2004 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Checkte mijn webspace,... hahahahaha,.. was ik alweer vergeten dat ik deze nog had
[afbeelding]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 11 november 2004 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Checkte mijn webspace,... hahahahaha,.. was ik alweer vergeten dat ik deze nog had
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Theo Van gogh
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:27 schreef Bastard het volgende:
Die games die ik vanacht gespeeld heb..
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Theo Van gogh
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... prachtige grap..
Kheb alleen MP gespeeldquote:Op donderdag 11 november 2004 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
schiet je al op gijs?
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef Bastard het volgende:
Gijsjes zijn vanavond online
Je kan een kamer maken waarin je alleen kan komen met een uitnodiging
jaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef Bastard het volgende:
En daarna heb je nog 20 opties om te veranderen..quote:Op donderdag 11 november 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Hou eens op Gijs,......quote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
En daarna heb je nog 20 opties om te veranderen..
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef Bastard het volgende:
Word zo lachenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik kom vanavond ook online
eerst ff een uurtje SP en dan LIVE
Je hebt er zin in he?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hou eens op Gijs,......![]()
Gijs je hebt geen idee hoequote:Op donderdag 11 november 2004 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er zin in he?
En terechtDIt is naar mijn idee alles wat RBSix miste op live al
Morgen molquote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je hebt geen idee hoeIk tril van spanning ! Straks open ik (als Quinny mijn game niet verstopt) Halo 2 LE
Ik geloof het gewoon niet !
Relaxed,.... dan kunnen we daar al inquote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens een Gijsjes clan aangemaakt.. maar ipv dat je mensen kan selecteren uit je friendslist moet je ze allemaal de naam inkloppen en een uitnodiging sturen. |:{
quote:
Je maakt een clan aan in je spel.. en die staat METEEN gelinkt..quote:Op donderdag 11 november 2004 11:44 schreef Chocobo het volgende:
B,... kan je jouw clan al als clanlink aanmaken op de bungie site ? Op de site heb je rechts Gijsjes linked clans staan.... kan die van jij daar niet in. Ik kan het niet aangezien ik nog geen clan heb. Je hebt admin rechten dus het moet lukken !
Gijs,... ik klikte op games en daarna op een van jullie gespeelde games... kon precies zien via foto's waar jullie gamede en stierven... GENIAAAAAL !quote:Op donderdag 11 november 2004 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ja.. 1 wedstrijd gespeeld he.. maaar die statistieken werken een beetje vreemd. Je kan dan als groep zoals je in de room zit een andere groep joinen geloof ik. Heel vaag in ieder geval.
Maar check GAMES eens.. tabblad er naast
ik zou eerst bij Daan tussen de vieze luiers kijken als ze hem verstopt heeftquote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je hebt geen idee hoeIk tril van spanning ! Straks open ik (als Quinny mijn game niet verstopt) Halo 2 LE
Ik geloof het gewoon niet !
Ja klopt,.. maar die clan kan je nog linken aan onze Gijsjes Halo 2 sitequote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je maakt een clan aan in je spel.. en die staat METEEN gelinkt..
http://bungie.net/Stats/ClanStats.aspx?clan=Gijsjes
whoehahaquote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je maakt een clan aan in je spel.. en die staat METEEN gelinkt..
http://bungie.net/Stats/ClanStats.aspx?clan=Gijsjes
OK, nu welquote:Op donderdag 11 november 2004 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt,.. maar die clan kan je nog linken aan onze Gijsjes Halo 2 sitecheck maar rechts vanaf de main Gijsjes Halo 2 site !
ESTquote:Op donderdag 11 november 2004 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
whoehaha
bugje denk ik zo:
Gijsjes
Date Created: 1/1/1601
Members: 2
Heerlijkquote:Op donderdag 11 november 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
OK, nu wel
Kunnen nog 6 clans aan hangen
Big B stierf op veel plekken !quote:Op donderdag 11 november 2004 11:53 schreef Magneet het volgende:
echt meesterlijk die bungie site zeg, je kan echt ALLES zien
En met die clan kun je tegen andere clans strijden op zoveel verschillende manieren ... ongeloofelijk wat een keuze's onlinequote:Op donderdag 11 november 2004 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk
Klaar ?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
En met die clan kun je tegen andere clans strijden op zoveel verschillende manieren ... ongeloofelijk wat een keuze's online
hij heeft wel een medal gescoordquote:Op donderdag 11 november 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Big B stierf op veel plekken !![]()
Kun je dat ook zien?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Big B stierf op veel plekken !![]()
Enthausiast Gijsquote:Op donderdag 11 november 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klaar ?![]()
ideaal en ja je kunt zien waar je gestorven bent en vanaf waar je leven beindigd werd of vanaf waar jij iemand anders leven beeindigdequote:Op donderdag 11 november 2004 11:57 schreef Bastard het volgende:
Wat ook erg cool is.. als je host bent, en je hebt geen zin, of geen idee hoe of wat je moet doen. Nou, dan maak je toch iemand anders hostHeeft diegene alle opties.
Wat is het verschil tussen 'waar je gestorven bent' en 'je leven beindigd werd'quote:Op donderdag 11 november 2004 12:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
ideaal en ja je kunt zien waar je gestorven bent en vanaf waar je leven beindigd werd of vanaf waar jij iemand anders leven beeindigde
Dat klopt,........quote:Op donderdag 11 november 2004 12:15 schreef Bastard het volgende:
Dat gaat dus nergens over.. PER spel wat ik vanacht heb gespeeld.. kan ik nog precies zien, waar en door wie ik werd neergeknald... JEZUS!!!
Dat nalachen om Brown de komende dagen wekenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klopt,........ALLES kan je zien !
........................................................................................................................quote:Op donderdag 11 november 2004 12:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ben lekker HALO 2 aan t spelen.
he lekker.. ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 12:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
....................................................................................quote:Op donderdag 11 november 2004 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
he lekker.. ik ook
Lekker he !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
he lekker.. ik ook
STROLLLLLLLLLLLLLLquote:Op donderdag 11 november 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat nalachen om Brown de komende dagen weken
beschilderde godenspel spelende Gijsquote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
STROLLLLLLLLLLLLLL
je gaat genieten gijsquote:Op donderdag 11 november 2004 12:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
GA WEER LEKKER VERDER SPELENquote:Op donderdag 11 november 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
beschilderde godenspel spelende Gijs![]()
![]()
Wat duurt dat lang dan hequote:Op donderdag 11 november 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nog 2:45 uur voordat ik naar huis mag.
Maar als ze de LE nou ook niet meer hebben Gijsquote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hier op het station verkochten ze hem al, maar ik ga straks nog even in Nieuw-Vennep kijken of ik een LE kan scoren.Maar spelen zal ik hem vanavond!
![]()
Je bent mij vergeten !quote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef Bastard het volgende:
Enige wat ik vanmiddagg nog ga doen is alle usernames spellen en inviten.
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten !![]()
alleen niet aan gedacht zeker?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor
Zal je meteen bijvoegen Gijs!
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Vraag haar allesZe doet het
http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm
Show your tits![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:............ type "kiss" NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op donderdag 11 november 2004 13:39 schreef silver-surfer het volgende:............ type "kiss" NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
veel plezier gastquote:Op donderdag 11 november 2004 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij issss binnennnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Please,....... ben even met mijn bargirl bezig !quote:Op donderdag 11 november 2004 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij issss binnennnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ze doet niet echt veel verderquote:Op donderdag 11 november 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Please,....... ben even met mijn bargirl bezig !
damnit by "strip" komt elke keer een kerel voor haar staanquote:Op donderdag 11 november 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
damnit by "strip" komt elke keer een kerel voor haar staan![]()
whahahaquote:Op donderdag 11 november 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thxquote:Op donderdag 11 november 2004 13:43 schreef kepler het volgende:
[..]
veel plezier gast
of ben je nog aan het werk?
*Halo deuntje neuriet*quote:Op donderdag 11 november 2004 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Thx
moet nog een uur werken en dan nog een uur rijden![]()
guuuuuuuuuuuuuntquote:Op donderdag 11 november 2004 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Thx
ik nog een half uur tot een uur cursus en dan nog 2 uur naar huisquote:Op donderdag 11 november 2004 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Thx
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
whahaha
Uitnodiging gehad?
Jawel http://bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=Gijsjesquote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet nog een plaatje op je arm zettenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of ik de campaign ooit ga uitspelen, maar ik ga het iig meer spelen dan ik van te voren had gedachtNu wil ik LIVE
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel http://bungie.net/Stats/ClanMembers.aspx?clan=Gijsjes
Volgens mij heb ik dat al wel hoor...quote:Op donderdag 11 november 2004 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet nog een plaatje op je arm zetten
Dit heet Gamen met een hoofdletter Gijs,......quote:Op donderdag 11 november 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb nu anderhalf uur campaign gedaan en het is best ok voor een shooter, er gebeurt super veel en het is constant actie. De verhaal stukken zijn goed geintegreerd in het spel en de muziek is perfect passend bij wat er gebeurt.
Voertuigen besturen is erg cool, vooral de covenant ghost ridersIk vind het op zich best moeilijk, richten lukt niet altijd even goed, zeker niet als je van die vliegende homo's tegenkomt
Ik weet niet of ik de campaign ooit ga uitspelen, maar ik ga het iig meer spelen dan ik van te voren had gedachtNu wil ik LIVE
Ik denk het niet.. maar anders passen we dat ff aanquote:Op donderdag 11 november 2004 14:11 schreef Chocobo het volgende:
He,... mijn naam komt niet overeen met mijn echte Xboxlive name. odin nexium is Odin NexiumMaakt dat niet uit ?
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:22 schreef Quinny het volgende:
Zo ben d'r weer. Nog geen post geweest hoor Sjo
Die komt bij jullie toch altijd laat in de middag?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:22 schreef Quinny het volgende:
Tussen 14:00u en 16:00uquote:Op donderdag 11 november 2004 14:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die komt bij jullie toch altijd laat in de middag?
Komt altijd laatquote:Op donderdag 11 november 2004 14:22 schreef Quinny het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Spannend tot het eindequote:Op donderdag 11 november 2004 14:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tussen 14:00u en 16:00u
Dus waarschijnlijk weet Sjo het pas als die thuis is
of nog niet![]()
je hebt geen geluid daar hèquote:Op donderdag 11 november 2004 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hahhaahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |