Zijn sowieso allemaal heldenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:29 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Die man is inderdaad een held![]()
En die ander, die pas net weer uit zijn narcose ontwaakt is, ook wel.
Wat ook raar is. Is dat ze op de radio vanmiddag melde dat op zeer korte termijn een inval gedaan zou wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is nog wel meer aan de hand.
Wat mij bijvoorbeeld erg verbaasde is dat zowel BBE als BSB blijkbaar al aanwezig waren bij de eerste inval afgelopen nacht. Dat is op zich al heel uitzonderlijk, en (als dat inderdaad zo is) geeft het wel aan dat er al meer bekend was over wat er zich daar kon bevinden dan wordt toegegeven.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vreemd vind dat die informatie niet wordt gegeven. Hoe hard veel mensen hier ook gillen dat ze alles willen weten, als overeid moet je er van uitgaan dat alle info die je vrijgeeft uiteraard ook meteen bij de personen bekend is die je wilt oppakken.)
De BBE heeft in het verleden wel eens gebruik gemaakt van deze manier van binnentreden bedenk ik me niet heb wel ergens een filmpje van die trein kaping bij de punt deden ze ook door opblzen van de deur.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ik vond het toen ik het hoorde eerlijk gezegd al raar dat ze dat hier al niet gedaan hadden. Maar mischien dat ze er (achteraf) nu wel meer aan gaan denken. Lijkt mij een stukje logischer eerlijk gezegd.
Vanmiddag was dat de code voor de EOD. Deze was zonet ook onderweg die zullen nu wel aangekomen zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
het paketje is afgeleverd? WTF betekend dat dan?
Trein kaping hebben ze het idd op deze manier gedaan. (terwijl die straaljagers laag overvlogen (met afterburners), heel goed bedachte afleidingquote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef nexcro het volgende:
[..]
De BBE heeft in het verleden wel eens gebruik gemaakt van deze manier van binnentreden bedenk ik me niet heb wel ergens een filmpje van die trein kaping bij de punt deden ze ook door opblzen van de deur.
indd, laat gewoon aanstaanquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
hoe heete die vent die de hele tijd met zn hand naar het knoppie van zn mic ging? vond i erg lekker denk ik .. ..en wat een lul
Knorrestein is dacht ik een plein?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Maggie het volgende:
ja dat moesten ze naar Knorrestein brengen ofzo, meen ik me te herinneren, maar zoals ik al eerder vroeg, wat is Knorrestein?
Verdachte was al eerder naar bajes gebracht, dus dat kan het niet zijn.. Misschien verdachte #2?
Ik hoor de hele dag al over mogelijke explosieven, het lijkt me toch echt dat ze dat inmiddels wel met zekerheid kunnen zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef mineo39-76 het volgende:
Ook mogelijk explosieven
Van welke terroristische activitieiten cq aanslagen wordt persoon uit Amersfoort verdacht?quote:in Amersfoort bij opgepakte terorist
hij voelde zich denk ik heel stoer dat i De KnoppenMan mocht spelenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef wise het volgende:
[..]
indd, laat gewoon aanstaan![]()
Oeh ... ik weet dat nog heel goed zeg, ik was een klein meisje nog maar dat vergeet ik nooit meerquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Trein kaping hebben ze het idd op deze manier gedaan. (terwijl die straaljagers laag overvlogen (met afterburners), heel goed bedachte afleiding).
Er staat me iets bij dat Knorrestein een tankstation is, maar dat lijkt me niet echt van toepassing in deze situatie.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef Maggie het volgende:
ja dat moesten ze naar Knorrestein brengen ofzo, meen ik me te herinneren, maar zoals ik al eerder vroeg, wat is Knorrestein?
Verdachte was al eerder naar bajes gebracht, dus dat kan het niet zijn.. Misschien verdachte #2?
Extreme islamietquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik hoor de hele dag al over mogelijke explosieven, het lijkt me toch echt dat ze dat inmiddels wel met zekerheid kunnen zeggen
Van welke terroristische activitieiten cq aanslagen wordt persoon uit Amersfoort verdacht?
een pleinquote:Op woensdag 10 november 2004 23:43 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
Knorrestein is dacht ik een plein?
same here, lijkt wel of niemand er iets meer vanaf weet. Heeft MUUS alweer sigaretten? Kan mini-MUUS nog met d'r popjes spelen?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef DaMook het volgende:
Mocht MUUS al naar huis of heeft nog mniemand iets van haar gehoord ? Ben wel benieuwd en helemaal hou het met mini MUUS is
Ik was nog niet eens geboren volgens mijquote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oeh ... ik weet dat nog heel goed zeg, ik was een klein meisje nog maar dat vergeet ik nooit meer
Het grappige is dat ik door regelmatig in Istanbul te komen geheel gewend ben geraakt aan politiemensen met semis en detectiepoortjes bij elke bioscoop of winkelcentrum.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ook raar is. Is dat ze op de radio vanmiddag melde dat op zeer korte termijn een inval gedaan zou worden![]()
Maar goed mijn bron weet niks meerDus ik kan jullie niet meer helpen.
Wel vertelde hij dat hij het op een gegeven moment redelijk eng vond. Op een gegeven moment stonden er speciale eenheden in het zwart naast hem een bakje koffie te drinken met een een miterieur op z,n rug. En niet 1 maar gewoon 10 man die ZWAAR bewapend waren. Dat is toch raar. Ook heeft hij de scherpschutters zien komen. Die gingen het dak op een kleine 15man max en aan het eind van het verhaal konden ze er nog maar 4 a 8 terug vinden met het blote oog. Waar de rest was weet niemand. Ze komen heel stil ze nemen hun positie in en je ziet ze niet meer terug. MEESTERLIJK gewoon![]()
Nou dit was het. Ben blij dat ik fok het eerste nieuws kon brengen![]()
Het interesseert hem (en de hele opsporingsketen in Nederland) echt niet wat jij erover denkt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
hij voelde zich denk ik heel stoer dat i De KnoppenMan mocht spelen![]()
Die sigaretten hoop ik dat ze al wel weer heeftquote:Op woensdag 10 november 2004 23:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
same here, lijkt wel of niemand er iets meer vanaf weet. Heeft MUUS alweer sigaretten? Kan mini-MUUS nog met d'r popjes spelen?
Van welke terreurdaden wordt hij verdacht?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef mineo39-76 het volgende:
Extreme islamiet
Mike dubbel nul bedoel je? Die heeft de hele dag lopen kutten met zijn porto en zijn fiets.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:51 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
wtf is een dubbele nul nou
ja, hopen dat mini-MUUS er niet teveel van gemerkt/last heeftquote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die sigaretten hoop ik dat ze al wel weer heeft
Ze gaat al door een hel en dat ook nog zonder peuken
nee bravo bedoel ikquote:Op woensdag 10 november 2004 23:53 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Mike dubbel nul bedoel je? Die heeft de hele dag lopen kutten met zijn porto en zijn fiets.
Dit verhaal is gewoon waarom ik er zoveel interesse in heb in dat wereldjequote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ook raar is. Is dat ze op de radio vanmiddag melde dat op zeer korte termijn een inval gedaan zou worden![]()
Maar goed mijn bron weet niks meerDus ik kan jullie niet meer helpen.
Wel vertelde hij dat hij het op een gegeven moment redelijk eng vond. Op een gegeven moment stonden er speciale eenheden in het zwart naast hem een bakje koffie te drinken met een een miterieur op z,n rug. En niet 1 maar gewoon 10 man die ZWAAR bewapend waren. Dat is toch raar. Ook heeft hij de scherpschutters zien komen. Die gingen het dak op een kleine 15man max en aan het eind van het verhaal konden ze er nog maar 4 a 8 terug vinden met het blote oog. Waar de rest was weet niemand. Ze komen heel stil ze nemen hun positie in en je ziet ze niet meer terug. MEESTERLIJK gewoon![]()
Nou dit was het. Ben blij dat ik fok het eerste nieuws kon brengen![]()
weet niet of het dr op staat hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef Maggie het volgende:
misschien kan je hier iets mee
http://home.planet.nl/~zalm3508/page10.html
RTL teletext pagina 112quote:Op woensdag 10 november 2004 23:53 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Van welke terreurdaden wordt hij verdacht?
Ja ik heb het altijd al prachtig gevonden. Ik zou nu serieus overwegen mijn studie opgeven om bij bijvoorbeeld de BBE te komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit verhaal is gewoon waarom ik er zoveel interesse in heb in dat wereldjeOok hoe die snipers zich weer onzichtbaar kunnen maken .
Die doe ik even bookmarkenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef Maggie het volgende:
misschien kan je hier iets mee
http://home.planet.nl/~zalm3508/page10.html
dubbel nul is het hoofdbureau maar een bravo dubbel nul is weer een Leider van de MEquote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
weet niet of het dr op staat hoor![]()
m,n vader was toen ook bij die gijseling van de ambesade in den haag. Hij moest mensen opvangen daar. Hij vertelde dat ze in de begin van de avond wat stonden te wachten niks speciaals. Op een gegeven moment komt er een zwart busje aan rijden. Er stappen 5 mannen totaal zwart gekleed naar buiten nemen een sprintje achter de auto,s richting tuinmuur. Klimmen er over heen laten zich geluidloos naar beneden vallen verdwijnen de bosjes in en als of er niks meer was gebeurt. Heel de avond niet meer gezien.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit verhaal is gewoon waarom ik er zoveel interesse in heb in dat wereldjeOok hoe die snipers zich weer onzichtbaar kunnen maken .
de mededeling zal zijn dat de explosieven onschadelijk zijn gemaakt, eerder zal je het niet horen.... da's minder paniek zaaiendquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik hoor de hele dag al over mogelijke explosieven, het lijkt me toch echt dat ze dat inmiddels wel met zekerheid kunnen zeggen
[..]
Van welke terroristische activitieiten cq aanslagen wordt persoon uit Amersfoort verdacht?
Zo gaaf is datquote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
m,n vader was toen ook bij die gijseling van de ambesade in den haag. Hij moest mensen opvangen daar. Hij vertelde dat ze in de begin van de avond wat stonden te wachten niks speciaals. Op een gegeven moment komt er een zwart busje aan rijden. Er stappen 5 mannen totaal zwart gekleed naar buiten nemen een sprintje achter de auto,s richting tuinmuur. Klimmen er over heen laten zich geluidloos naar beneden vallen verdwijnen de bosjes in en als of er niks meer was gebeurt. Heel de avond niet meer gezien.
een kivorsman?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo gaaf is datMaar ik heb het solicitatie formulier van het Korps Mariniers al een tijdje hier liggen. Duys zodra ik denk dat ik fit genoeg ben stuur ik ze op. Als ik dan eenmaal bij de Mariniers zit kun je proberen bij de BBE te komen. (ik zou daarnaast ook graag kikvors worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |