Vooral de specs van die nissan serenaquote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Die race met de Renault Espaceswas gaaf !
Jaaaaaaaaa !quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vooral de specs van die nissan serena(en het gehobbel van die toyota
)
ik heb dubbel gelegen. Dat busje ging hobbelent door de bochtquote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Die race met de Renault Espaceswas gaaf !
Ja het busje was hilarischquote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dubbel gelegen. Dat busje ging hobbelent door de bocht
en dat wijf kon goed rijden jha. Maar TERING wat was ze lelijk
Viel reuze mee... Zolang JC meer in beeld is, lijkt ze zelfs erg knap.quote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
en dat wijf kon goed rijden jha. Maar TERING wat was ze lelijk
En dan moest die Sabine ook nog eens met links schakelen omdat het stuur aan de verkeerde kant staat. Zo lelijk is ze niet, komt ws door de geblondeerde manen. Ik wil haar op TG wel eens met The Stig zien racen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef winterapfel het volgende:
JC 2 dagen zweten en die griet rijdt 'n 9.12 in d'r eerste rondje in de Jag
zoals JC zelf zou zeggen: "lozer" L
achterstevoren over de streep...quote:Op maandag 22 november 2004 06:21 schreef Klonk het volgende:
minpunt: de interviews voor een star in een goedkope kar worden langer en laner en steeds minder boeiend.
en die morgan, pfoei, moeders mooiste was het niet, maar wat een geluid, en hoe dat ding er vandoor ging
Sabine zit komende week ook in "Clarkson meets the neighbours" (vrijdag 21.30) wanneer Jeremy met 's werelds snelste taxi-chauffeuse een ritje maakt.quote:Op zondag 21 november 2004 22:06 schreef Xtreem het volgende:
sabine
Tiff had dat grietje rijles gegevenquote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gast, een enzo rijdt dat rondje in 8 minuten en zij doet het met een S-Type in 9,16 ofzoiets! In een auto die ze niet kent. Dat vind ik best knap en veel beter dan JC. Ben alleen benieuwd hoe het zou zijn verlopen als Tiff Needel met die Jag had gereden. Dat had ik willen zien
Het lijkt me niet dat een Enzo langzamer is dan een BMW M3 CSL op de Ring. Ookal is de CSL speciaal getuned om de 8 minuten daar te halen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gast, een enzo rijdt dat rondje in 8 minuten
Dan heb ik liever Vickyquote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef zijle het volgende:
[..]
Tiff had dat grietje rijles gegeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |