En een AM vind je niet opvallendquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
ontopic'er: ik zou voor de AM gaan, ondanks dat Ferrari toch wel mijn favoriete merk blijft, ik zou er niet in willen rijden, dat is dan toch weer net té opvallend
dat staat er niet....quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:52 schreef DIJK het volgende:
[..]
En een AM vind je niet opvallend? Heb je wel eens een vanquish zien/horen rijden dan? Je ziet iedereen kijken waar dat geluid vandaan komt en je hoort em al van een afstand aankomen, zelfs als hij weinig toeren draait.
De zonda in het begin was zéér impressive, zeker het downloaden waardquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef nero355 het volgende:
Heb alleen het einde van de vorige gezien (gelukkig en jammer tegelijk maar goed) : Waren er andere boeiende dingen ??
AM interesseert me net ff te weinig om me in de spelling van hun typebenamingen te verdiepen. Maar goed, hoe kun je voor een Vanquish kiezen omdat je een 575 te opvallend vindt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou bijna zweren dat je verstand had van auto's, maar als je constant vanquish met een g blijft schrijven.... niet dat ik verstand heb van auto's, maar dat terzijde, het is een minpuntje bij je relaas in je volgende post
ontopic'er: ik zou voor de AM gaan, ondanks dat Ferrari toch wel mijn favoriete merk blijft, ik zou er niet in willen rijden, dat is dan toch weer net té opvallend
Ferrari geen auto dan?quote:Op zondag 21 november 2004 01:00 schreef Argento het volgende:
Oh, en ik heb absoluut geen interesse in en kennis van auto's. Mijn hart ligt bij Ferrari. De rest kan me gestolen worden.
Waarom kijk je dan naar top gear als ik vragen mag? Dat is toch een auto show, geen ferrari show..quote:Op zondag 21 november 2004 01:00 schreef Argento het volgende:
Oh, en ik heb absoluut geen interesse in en kennis van auto's. Mijn hart ligt bij Ferrari. De rest kan me gestolen worden.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat komt er vanavond in top gear?
Iddquote:Op zondag 21 november 2004 15:17 schreef Fugie het volgende:
die zonda in die tunnel, echt niet normaal![]()
![]()
![]()
Als ze een Ferrari laten zien, kijk ik natuurlijk wel ff. En doorgaans is er niks beters op TV en heb ik niks beters te doen, so...quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar top gear als ik vragen mag? Dat is toch een auto show, geen ferrari show..![]()
Nou vooruit dan maar...quote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Als ze een Ferrari laten zien, kijk ik natuurlijk wel ff. En doorgaans is er niks beters op TV en heb ik niks beters te doen, so...
Waar?! Welk net?!quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat komt er vanavond in top gear?
21.00 BBC2quote:Op zondag 21 november 2004 18:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Waar?! Welk net?!![]()
quote:- Jeremy takes Jag's S-Type diesel around the Nurburgring
- We revisit the iconic Mercedes 300SL Gullwing
- Richard drives the fearsome Morgan Aero 8 GTN
- There's the fifth instalment of Top Gear Restoration
- Six historic MPVs are pitched against each other on the race track
- Christian Slater is the Star in the Reasonably Priced Car
Ja vergeet de helftquote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef Eyeopener het volgende:
Wat?
[..]
quote:Sunday, BBC2 at 8pm
Believe it or not, we're already up to the fifth episode of the current series, airing on Sunday November 14, there'll be thrills and spills galore, including:
BBC zijn blijkbaar ook maar mensenquote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja vergeet de helft
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |