BBC 2 om precies te zijnquote:Op zondag 14 november 2004 19:43 schreef Tha_T het volgende:
BBC weer?
ben wrs. verplicht even een berichtje achter te laten..quote:Op zondag 14 november 2004 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
this is your 10 minute warning.
Dat was inderdaad wel heel erg vetquote:Op zondag 14 november 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
oeeiiii, wat een fijne aflevering weer, en ze hebben het weer geflikt, mooie nieuwe camera standpunten, die slowmotion bij het optrekken
Ferrari is een zeer goede auto, alleen staan de vorm, de looks van die Ferrari (575 GTC als ik mij niet vergis) me absoluut niet aan. De neus lijkt niet echt in verhouding te zijn met de achterkant.quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
was ook zo'n shot met die aston die door een plas ging, geweldig.
over die aston gesproken, wat zouden jullie kiezen, de Ferrari of de Aston Martin, ik persoonlijk voor de Aston Martin, Ferrari is het net niet helemaal meer (maar das mijn mening)
Ben altijd al fan geweest van de 550 en de 575 is nog beter dus liever die dan de AMquote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
was ook zo'n shot met die aston die door een plas ging, geweldig.
over die aston gesproken, wat zouden jullie kiezen, de Ferrari of de Aston Martin, ik persoonlijk voor de Aston Martin, Ferrari is het net niet helemaal meer (maar das mijn mening)
heb er altijd nog nooit een sjonnie met een petje en goude ketting in zien zitten, wel veel 50 plussers maar das bij AM ook zoquote:Op zondag 14 november 2004 22:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb de laatste tijd bij Ferrari het gevoel dat het een beetje "rijke sjonnie" auto geworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |