Heb je maar ff toegevoegd.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:07 schreef Danielson het volgende:
[..]
Wil ik wel heeeellll graag hebbenMen msn is DanielBijl@hetnet.nl
The thing is, you are so UNcool that you can't look cutequote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:
[..]
I do look cute there...dont I?![]()
Nu weten we het wel... kan het weer over het programma gaan aub?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
The thing is, you are so UNcool that you can't look cute
die heb ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 21:35 schreef Nuvole het volgende:
Die 5th Gear aflevering... Is dat die waarin Tiff bij zijn eerste kennismaking met de Enzo een beperkt aantal ronden mag rijden (op Fiorano?) en waarin hij toelichting geeft op zijn verstandhouding met Dario Benuzzi? Even checken of ik de goeie in gedachten heb.
Valt wel mee;quote:Op donderdag 11 november 2004 13:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vanquish S wordt zondag da bomb![]()
GROTE verschil is dat Tiff zelfs nog wat racejs in de Formule 1 gereden heeft en Jeremy waarschijnlijk een soort autodidactquote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
Wel 1 minpuntje gewonden overgens.
Toen tiff moht rijden in de Enzo was het eerste wat hij deed de traction control uit zetten. Sorry but i can't drive a Ferrari whit that on was zijn reactie.
wat zegt clarkson. Je moet wel gek zijn om DAT uit te zetten.
En als je ook ziet hoe bagger snel Tiff die bochten wist in te duiken en dat je hem er driftend uit ziet komen is gewoon geweldig om te zien. Zeker wanneer hijde auto bijna verliest. Stoppen is uitstappen. Maar je kan ook gewoon PLANK gas geven. Het laatste doet Tiff. Geweldige stuurmanskunst laat hij daar zien![]()
Doet 'n beetje denken aan dat gedonder rond die lotus elise, 'n paar jaar terug...quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:44 schreef VanDread het volgende:
[..]
GROTE verschil is dat Tiff zelfs nog wat racejs in de Formule 1 gereden heeft en Jeremy waarschijnlijk een soort autodidact
Dus het mag ook wel dat Tiff die bak beter de bocht door ramt aangezien die met heel wat meer pk's heeft gereden![]()
Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef alki het volgende:
Helaaaaas vanavond geen top gear meer op veronica. Maar wel JC
Zomer 2002quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:09 schreef Klonk het volgende:
zowww, die serie is al oud dat meet the neighbours is een programma uit de vorige eeuw zowat
ok, ik geef toe ik heb het al 3 keer gemist op de BBC, maar iedereen heeft toch BBC in nederland?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zomer 2002
Maar nu het door Veronica word uitgezonden krijgen veel meer mensen dit programma te zien![]()
Maar nu word er reclame voor gemaakt door een Nederlandse zender dus trek je sowieso meer kijkers dan als het op de BBC zou zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:46 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok, ik geef toe ik heb het al 3 keer gemist op de BBC, maar iedereen heeft toch BBC in nederland?
Looks en sound vind ik nog altijd het belangrijkste. Het zijn toch beide super vette auto's en het boeit me niet zo veel welke nou sneller is. Ik ga gewoon lekker zitten kwijlen zondagquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:11 schreef dolfijn999 het volgende:
[..]
Valt wel mee;
1: De Aston verliest het het kwa tijd van de Ferrari (niet kwa looks)
2: De verwachte powerlap komt voor beide auto's niet onder de 1:28 (dry track)
zondag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Se7eN20 het volgende:
Wanner komt Top Gear weer???
Zondag 21.00 op BBC2.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Se7eN20 het volgende:
Wanner komt Top Gear weer???
Hij gaat eerst naar de Frenchiesquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:07 schreef Googolplexian het volgende:
Om 21:30 uur op Veronica:
JC visits Holland special
k*t gemist! maar gelukkig was frankrijk eerst?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:51 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Hij gaat eerst naar de Frenchies
het word herhaald: Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederlandquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:22 schreef VanDread het volgende:
[..]
k*t gemist! maar gelukkig was frankrijk eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |