abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1619590
Wat ik heb begrepen van CNN, is dat er waarschijnlijk een aanzienlijk aantal mogelijke overlevenden zijn in de 5 kelder-lagen van het WTC gebouw. Ook zijn er mogelijk mensen in het ondergrondse metro station dat onder het WTC-complex loopt "gevangen". Ik hoop dat deze zo snel mogelijk kunnen worden gered
pi_1619607
Hmmm het aantal topics loopt nu wel heel erg de spuigaten uit..
  woensdag 12 september 2001 @ 17:22:18 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1620494
Zijn idd wel heel veel topics maar er is danook wel heel veel gebeurt toch?.. Ik heb niet echt een topic gezien wat hierop lijkt ofzo maar hij kan wel beter naar Actualiteit, Nieuws & Media..

Ik hoorde dat er mensen in die kelder/parkeergarage vastzitten die naar hun familie in dit geval in Israël gebelt hebben.. Echt vreselijk hoe machteloos die familieleden zich moeten voelen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1620547
die mensen in die kelders komen er echt nooit meer uit. Er zijn gewoon 100+ verdiepingen zeg maar in die kelder gezakt, voordat ze daar doorheen gegraven hebben zijn ze al lang van de honger en dorst omgekomen.
Hail to the King, Baby
  woensdag 12 september 2001 @ 17:32:13 #5
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1620563
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:55 schreef Aneurism het volgende:
Hmmm het aantal topics loopt nu wel heel erg de spuigaten uit..
Het aantal gebeurtenissen ook.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 12 september 2001 @ 17:36:56 #6
10152 Buffie
There is only one
pi_1620587
Dan sluit je toch een klein topicje van twee weken geleden? Ik zou deze topics lekker laten staan, vind dit alles namelijk best wel belangrijk...
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1620654
quote:
Op woensdag 12 september 2001 17:29 schreef Dutchbuffy het volgende:
die mensen in die kelders komen er echt nooit meer uit. Er zijn gewoon 100+ verdiepingen zeg maar in die kelder gezakt, voordat ze daar doorheen gegraven hebben zijn ze al lang van de honger en dorst omgekomen.
misschien kunnen ze via de metrobuizen in de ondergrondse stations van WTC komen en zo de mensen redden.
pi_1620816
quote:
misschien kunnen ze via de metrobuizen in de ondergrondse stations van WTC komen en zo de mensen redden.
er zitten ook mensen vast in die metrobuizen, wat dus laat denken dat die ook ingestort zijn. Het is echt heel erg, maar die mensen zitten als ratten in de val. je kan wat dat betreft beter bovenin gezeten hebben, dan was het snel voorbij. Deze mensen sterven nu langzaam. Ik vind het heel erg maar ik heb er weinig hoop in dat ze er levend uitgehaald worden.
Hail to the King, Baby
  woensdag 12 september 2001 @ 18:28:55 #9
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1620850
mensen het is wel erg wat er is gebeurd maar waarom altijd zo negatief , die mensen gaan gered worden die nog leven . punt uit .
World domination is my middle name.
pi_1620864
Idd gaat nu eventjes niet om de doden maar om de levenden die ze nog kunnen redden!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')