Tell us morequote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef mechatronics het volgende:
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
Naar wat ik hoor was degene van wie hij 'les' kreeg een Syrier, en is er nu een Syrier opgepakt, dus zou dat best kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef mechatronics het volgende:
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
Bij mijn weten was dat een buurtbewoner/buurman die de politieafsluiting van de wijk negeerde en naar huis wilde. Het ging hierbij dus om de woning naast de terroristenwoning, en omdat men niet zeker was is ook deze man uit veiligheidsoverwegingen naakt afgevoerd.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Gallo het volgende:
Die onderste is geen verdachte.
Viel allemaal wel mee. Wel appart eigelijk dat iedereen op die rellen werd gewezen en dus volledig er boven op zaten. Ondertussen is er een speciaal team het huis in gedrongen en hebben ze wat geschoten en klaar.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef EMW het volgende:
Dr zijn toch ook nog vette rellen geweest tussen ADO-supporters, skinheads, moslims en politie?
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zegt de Agent. Ja ja je kan je achter de deken omkleden. Niemand ziet je![]()
Een paar opstootjes. Niet iets wat onder de noemer "vette rellen" zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef EMW het volgende:
Dr zijn toch ook nog vette rellen geweest tussen ADO-supporters, skinheads, moslims en politie?
Die Korangeleerde zou 'de Syrier' hetenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tell us more
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef err het volgende:
Ik heb nou 's van dichtbij gezien hoe de media een verhaal weet op te blazen met hun zogenaamde "rellen tussen autoch- en allochtonen". Ik stond er bovenop, welgeteld TWEE gasten hadden ruzie, er vielen wat klappen, dat trok bekijks, vervolgens merkte de meute media die al de hele middag uit hun neus stonden te vreten dat er wat onrust was en liepen werkellijk alles ondersteboven om er met de neus bovenop te zitten. Toen was de ruzie al lang weer over. Door het geren van de cameraploegen werd de ME ook wakker en reden met busjes erop af en namen honden mee. Vervolgens werden de onschuldige omstanders die daar al de hele middag stonden met veel machtsvertoon van het plein gedreven. Hevig nerveuze italiaanse en engelse journalisten begrepen er niets van en ondervroegen toekijkende tokkies, die ook al niks hadden gezien. Voila, hevige rellen tussen twee bevolkingsgroepen!
nouquote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tell us more
Ik overdreef t expres een beetje. Werd namelijk een beetje moe van die verslaggeving rondom "die rellen".quote:Op woensdag 10 november 2004 19:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Een paar opstootjes. Niet iets wat onder de noemer "vette rellen" zou kunnen vallen.
Okaj thanx...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef mechatronics het volgende:
[..]
nou
er zijn pas een paar weken geleden 5 mensen opgepakt, waaronder die Samier A/. (oid) 1 van die 5, een Syrier, hadden ze neit genoeg bewijs voor.
die was dus vrijgelaten
die was dus degene die les gaf aan Mohammed B. en die gasten in den haag
dus wel zeker verbinding,....
en ook pas in het nieuws dat een verdachte van die club van 150, die een ongeadresseerde een brief van de AIVD binnen kreeg, met die hele terroristische groep, en hij zag zn naam ertussen![]()
dus deze gebeurtenis staat wel zeker in verband met Theo, maar ik heb dit vreemd genoeg maar 1 keer gezien, achteraf gezien had ik het moeten capturen.
kan het ook niet op google vinden
dammit, dit is weer zown doofpot iets
Kan me vaag herinneren dat het langs kwam. Stond vanmorgen ook een stuk in de Telegraaf online over een marokkaan bij de AIVD die voor de lekken verantwoordelijk wasquote:Op woensdag 10 november 2004 19:32 schreef mechatronics het volgende:
ja en nu,
wie heeft dit WEL gezien?
omstreeks half 12, half 1, op RTL 5
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Naar wat ik hoor was degene van wie hij 'les' kreeg een Syrier, en is er nu een Syrier opgepakt, dus zou dat best kunnen.
maar ik zie het niet meer terugquote:Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die Korangeleerde zou 'de Syrier' heten
Hij zou en Mohammed en Samir A onderwezen hebben
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:44 schreef Keromane het volgende:
Voor mensen die het nog niet kenden:
http://www.spam.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |