abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23223768
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef mechatronics het volgende:
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
Tell us more
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23223782
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef mechatronics het volgende:
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
Naar wat ik hoor was degene van wie hij 'les' kreeg een Syrier, en is er nu een Syrier opgepakt, dus zou dat best kunnen.
pi_23223847
saai dat het zo is afgelopen waarom geen mega ontploffing ofzo
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  woensdag 10 november 2004 @ 19:20:34 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23223862

Nog een foto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 10 november 2004 @ 19:20:57 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23223883
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Gallo het volgende:
Die onderste is geen verdachte.
Bij mijn weten was dat een buurtbewoner/buurman die de politieafsluiting van de wijk negeerde en naar huis wilde. Het ging hierbij dus om de woning naast de terroristenwoning, en omdat men niet zeker was is ook deze man uit veiligheidsoverwegingen naakt afgevoerd.

Behalve dan een aanklacht voor het in gevaar brengen van een gaande politieoperatie zal de man nergens van beschuldigd worden denk ik.

Maar het maken leuke mediaplaatjes natuurlijk......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2004 @ 19:21:38 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23223901

Zegt de Agent. Ja ja je kan je achter de deken omkleden. Niemand ziet je
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 10 november 2004 @ 19:21:47 #207
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23223903
Dr zijn toch ook nog vette rellen geweest tussen ADO-supporters, skinheads, moslims en politie?
  woensdag 10 november 2004 @ 19:23:43 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23223944
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef EMW het volgende:
Dr zijn toch ook nog vette rellen geweest tussen ADO-supporters, skinheads, moslims en politie?
Viel allemaal wel mee. Wel appart eigelijk dat iedereen op die rellen werd gewezen en dus volledig er boven op zaten. Ondertussen is er een speciaal team het huis in gedrongen en hebben ze wat geschoten en klaar.

Je zou bijna denken dat die rel daar was met een reden..........
pi_23223951
EMW lees ff pagina terug
pi_23223959
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]

Zegt de Agent. Ja ja je kan je achter de deken omkleden. Niemand ziet je
  woensdag 10 november 2004 @ 19:25:41 #211
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23223985
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef EMW het volgende:
Een paar opstootjes. Niet iets wat onder de noemer "vette rellen" zou kunnen vallen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2004 @ 19:27:17 #212
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23224026
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Tell us more
Die Korangeleerde zou 'de Syrier' heten
Hij zou en Mohammed en Samir A onderwezen hebben
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23224028
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef err het volgende:
Ik heb nou 's van dichtbij gezien hoe de media een verhaal weet op te blazen met hun zogenaamde "rellen tussen autoch- en allochtonen". Ik stond er bovenop, welgeteld TWEE gasten hadden ruzie, er vielen wat klappen, dat trok bekijks, vervolgens merkte de meute media die al de hele middag uit hun neus stonden te vreten dat er wat onrust was en liepen werkellijk alles ondersteboven om er met de neus bovenop te zitten. Toen was de ruzie al lang weer over. Door het geren van de cameraploegen werd de ME ook wakker en reden met busjes erop af en namen honden mee. Vervolgens werden de onschuldige omstanders die daar al de hele middag stonden met veel machtsvertoon van het plein gedreven. Hevig nerveuze italiaanse en engelse journalisten begrepen er niets van en ondervroegen toekijkende tokkies, die ook al niks hadden gezien. Voila, hevige rellen tussen twee bevolkingsgroepen!
! Geweldig!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23224029
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Tell us more
nou
er zijn pas een paar weken geleden 5 mensen opgepakt, waaronder die Samier A/. (oid) 1 van die 5, een Syrier, hadden ze neit genoeg bewijs voor.
die was dus vrijgelaten
die was dus degene die les gaf aan Mohammed B. en die gasten in den haag
dus wel zeker verbinding,....
en ook pas in het nieuws dat een verdachte van die club van 150, die een ongeadresseerde een brief van de AIVD binnen kreeg, met die hele terroristische groep, en hij zag zn naam ertussen
dus deze gebeurtenis staat wel zeker in verband met Theo, maar ik heb dit vreemd genoeg maar 1 keer gezien, achteraf gezien had ik het moeten capturen.
kan het ook niet op google vinden
dammit, dit is weer zown doofpot iets
-
  woensdag 10 november 2004 @ 19:28:39 #215
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23224060
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:25 schreef maartena het volgende:

[..]

Een paar opstootjes. Niet iets wat onder de noemer "vette rellen" zou kunnen vallen.
Ik overdreef t expres een beetje. Werd namelijk een beetje moe van die verslaggeving rondom "die rellen". Overdreven weer zeg
pi_23224092
nu is het op het nieuws ineens onduidelijk of het verbinding heeft met de moord op Theo
OMG!, het is dus echt de doofpot ingegaan....
-
pi_23224094
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef mechatronics het volgende:

[..]

nou
er zijn pas een paar weken geleden 5 mensen opgepakt, waaronder die Samier A/. (oid) 1 van die 5, een Syrier, hadden ze neit genoeg bewijs voor.
die was dus vrijgelaten
die was dus degene die les gaf aan Mohammed B. en die gasten in den haag
dus wel zeker verbinding,....
en ook pas in het nieuws dat een verdachte van die club van 150, die een ongeadresseerde een brief van de AIVD binnen kreeg, met die hele terroristische groep, en hij zag zn naam ertussen
dus deze gebeurtenis staat wel zeker in verband met Theo, maar ik heb dit vreemd genoeg maar 1 keer gezien, achteraf gezien had ik het moeten capturen.
kan het ook niet op google vinden
dammit, dit is weer zown doofpot iets
Okaj thanx...
pi_23224141
ja en nu,
wie heeft dit WEL gezien?
omstreeks half 12, half 1, op RTL 5
-
pi_23224284
Is de persconferentie van 18:30 afgelast oid?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 10 november 2004 @ 19:38:03 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23224332
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:32 schreef mechatronics het volgende:
ja en nu,
wie heeft dit WEL gezien?
omstreeks half 12, half 1, op RTL 5
Kan me vaag herinneren dat het langs kwam. Stond vanmorgen ook een stuk in de Telegraaf online over een marokkaan bij de AIVD die voor de lekken verantwoordelijk was
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23224394
Ik had wel gehoord in het nieuws dat zo'n lijst was uitgelekt idd
pi_23224509
Voor mensen die het nog niet kenden:
http://www.sargasso.nl/index.php?p=53
pi_23224781
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Naar wat ik hoor was degene van wie hij 'les' kreeg een Syrier, en is er nu een Syrier opgepakt, dus zou dat best kunnen.
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Die Korangeleerde zou 'de Syrier' heten
Hij zou en Mohammed en Samir A onderwezen hebben
maar ik zie het niet meer terug
sterker nog, er wordt nu gezegd dat ze het ineens niet weten of er een verband was.
Ik wou hier graag op verder gaan....
ik had er al n topic over geopend, maar die werd gesloten, omdat er 10tallen van gogh topics waren
okey...
-
pi_23224860
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:44 schreef Keromane het volgende:
Voor mensen die het nog niet kenden:
http://www.spam.nl/
pi_23224915
De Brabanders hebben nog steeds niet kansgezien de stad te verlaten en willen ook graag weten waar ze kunnen eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')