Vanmiddag op het journaar zei men dat ze 'de Syrier' een tijd lang in het snotje hebben gehad, maar dat hij eerst in Duitsland een verblijfsvergunning had gevraagd en dat hij daar naartoe is vertrokken.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:52 schreef mechatronics het volgende:
[..]
[..]
maar ik zie het niet meer terug
sterker nog, er wordt nu gezegd dat ze het ineens niet weten of er een verband was.
Ik wou hier graag op verder gaan....
ik had er al n topic over geopend, maar die werd gesloten, omdat er 10tallen van gogh topics waren
okey...
De verdachten en waarom zij gezocht worden is zeker on-topic, en de Brabanders kwamen in theorie helpen, dus wat is er allemaal wel off-topic?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:05 schreef E- het volgende:
ging toch over de bestorming? ik lees allemaal off-topic shit! modjes!!!!!!!!!!!!!!!!
Er werd daar ook alleen maar duidelijk gemaakt dat M.B. en S.A. elkaar moesten kennen omdat ze door dezelfde persoon onderwezen zouden zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:03 schreef vdo28 het volgende:
Maar we weten eigenlijk ook nog niet wie vandaag gepakt zijn,....
Ik heb ook alleen op Fok! gehoord dat er een persconferentie zou zijn. Is daar zowiezo een bron van?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Is de persconferentie van 18:30 afgelast oid?
Interesting jaquote:Op woensdag 10 november 2004 20:14 schreef mechatronics het volgende:
dat is precies dat filmpje!
mijn dank is zeer groot
http://www.rtl.nl/(channe(...)lt1100.avi_plain.xml
echt top![]()
Dat werd op/bij het journaal verteld, daarna werd er verteld dat het onduidelijk is of er om 18.30 een persconferentie zou komenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen op Fok! gehoord dat er een persconferentie zou zijn. Is daar zowiezo een bron van?Ik moet alles via Internet doen, en op Radio 1 Live hebben ze het er ook nog niet over gehad.
Waarom doen dat soort filmpjes het niet bij mijquote:Op woensdag 10 november 2004 20:14 schreef mechatronics het volgende:
dat is precies dat filmpje!
mijn dank is zeer groot
http://www.rtl.nl/(channe(...)lt1100.avi_plain.xml
echt top![]()
Is dat echt waar?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:25 schreef ondeugend het volgende:
Niemand mag nog terug de woningen in
hier net zo weinig succes met dat filmpjequote:Op woensdag 10 november 2004 20:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Waarom doen dat soort filmpjes het niet bij mij
Hmmz misschien moeten we iets aan (of uit) zettenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:33 schreef ook_gek het volgende:
ik kijk het filmpje nu. Geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |